Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor langt unna IKEA. Trenger bare noen pakker med Skubb oppbevaring til skuffer. Vet dere hva det koster å bestille sånne småting over nett? Er det fare for at det blir veldig dyrt? 

Anonymkode: 0c940...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se sender også med posten. Fyll handlekurven, gå til kassa og se på fraktalternativene så ser du.

• Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke alt ikea selger på nettet.

Alt er også drevet etter etterspørsel. Prøvde å bestille en svart seng en gang, da skulle de ha omtrent 500 i frakt. Om jeg bestilte den hvite versjonen av senga skulle de ha 150kr... Så vet ikke jeg

Skrevet

Det er så enkelt som at du går inn på nettsiden, legger det du skal ha i handlekurven og får opp fraktalternativer med tilhørende pris 

Anonymkode: 76f20...0e8

• Liker 2
Skrevet

Frakten kan være veldig billig eller veldig dyr (flere tusen kroner), avhengig av hva du kjøper. Du må legge tingene i en handlekurv og se, TS.

Anonymkode: fae45...cf1

• Liker 2
Skrevet

Det kan gå begge veier, så du må nesten bare legge det i handlekurven og sjekke leveringsalternativene. Vi trengte et ekstra kjøkkenskap, som veide kanskje 5 kg. Skapet kostet 500 kr, frakten 1500 kr. Ble ikke noe skap da. Så sjekk det opp. 

Anonymkode: 277b9...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...