Gå til innhold

Savner å ha samleie med eksmannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min gikk fra hverandre for et par mnd siden, han var utro og kjip og har nedprioritert barna for å si det kort. 

Etter vi flyttet har han lagt seg helt flat, er veldig samarbeidsvillig og støttende og snill. Han sier han angrer og har det helt forferdelig. Jeg forstår det, men er veldig redd for å gå tilbake til ham nettop fordi jeg ikke stoler på ham. Jeg vet at han ikke slutter med andre jenter og jeg vet at han ikke kommer til å ombestemme seg på dette med jobb og økonomi (han hater å jobbr og har valgt sesongjobb hele sommeren uten ferie. Han sløser også penger fremfor å betale gjeld etc etc det er mye) 

Jeg savner han veldig. Jeg elsker han jo, fordi vi har vært gift i mange år og har mange gode minner sammen. Han er en flink pappa, men litt sånn moropappa.  

Men som sagt, alt er ikke bare negativt. 

Nå har jeg liksom begynt å drømme om han igjen, jeg har begynt å føle sexlyst igjen etter åresvis med pliktsex og emosjonell utpressing. Jeg savner å ha samleie med ham.. Har aldri følt det slik før. Hva skjer liksom 😢 

Er det liksom greit å ha sex med eksmannen? Jeg vil ikke gjøre det med noen andre fordi jeg blir redd. 

Anonymkode: d4c47...ec9

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke hatt sex med xen var jeg deg. Det kompliserer bare alt. 

Jeg savner også sex hvor jeg føler meg trygg og komfortabel, det er  sexen og de følelsene jeg savner ikke selve mannen. 

Anonymkode: f13e8...cb2

• Liker 9
Skrevet

jeg har masse deilig sex med min eksmann, det funker for oss.

Anonymkode: 363aa...623

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Etter 5 år fra eksmannen kan jeg fremdeles drømme om å ha sex med han, men jeg savner ikke mannen. 🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet
Jocelynn skrev (13 minutter siden):

Etter 5 år fra eksmannen kan jeg fremdeles drømme om å ha sex med han, men jeg savner ikke mannen. 🤷‍♀️

har dere sex da?

Anonymkode: 0ba99...32e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

har dere sex da?

Anonymkode: 0ba99...32e

Slettes ikke. Det kunne jeg heller ikke tenkt meg irl. Men jeg styrer jo ikke drømmer. Å faktisk hatt sex med min eksmann ville rotet det skikkelig til i hodet mitt. Det er en grunn til at han er en eksmann. 

• Liker 5
Skrevet

Det er bare hjernen din som savner det vante.

Anonymkode: 049e2...f01

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

åresvis med pliktsex og emosjonell utpressing. 

Er det liksom greit å ha sex med eksmannen? Jeg vil ikke gjøre det med noen andre fordi jeg blir redd. 

Hvorfor er du redd for å ha sex med noen andre menn? Om noe så er det eksmannen du burde være redd for å ha sex med.

Anonymkode: ab9b0...4d4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er du redd for å ha sex med noen andre menn? Om noe så er det eksmannen du burde være redd for å ha sex med.

Anonymkode: ab9b0...4d4

Vet ikke.. Sliter 😭

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er bare hjernen din som savner det vante.

Anonymkode: 049e2...f01

Kanskje. Det er jo han jeg er vant til, hans greier og hans kropp og duft liksom. 

Jocelynn skrev (21 minutter siden):

Men savner du å være intim med ham? 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg savner også sex hvor jeg føler meg trygg og komfortabel, det er  sexen og de følelsene jeg savner ikke selve mannen. 

Ja altså, kan jo hende det bare er nærheten jeg savner.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men savner du å være intim med ham? 

Nei, jeg savner ikke å være intim med *han*. Men jeg savner tryggheten i intimiteten som et langvarig forhold gir. Og jeg savner noen som kjenner mitt tenningsmønster og vet hva jeg liker.

• Liker 2
Skrevet
Jocelynn skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg savner ikke å være intim med *han*. Men jeg savner tryggheten i intimiteten som et langvarig forhold gir. Og jeg savner noen som kjenner mitt tenningsmønster og vet hva jeg liker.

Skjønner det ❤️ savner alle disse fine stundene vi hadde sammen, da vi satt og så serie i senga, kjøpte samosa rett før stengetid som nattmat på vei hjem i bilen, turene til hjemlandet hans...og ja, kroppen hans. Hadde han vært en fremmed hadde jeg nok ikke vært komfortabel med ham. Så det er kanskje bare de gode følelsene jeg savner.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og mannen min gikk fra hverandre for et par mnd siden, han var utro og kjip og har nedprioritert barna for å si det kort. 

Etter vi flyttet har han lagt seg helt flat, er veldig samarbeidsvillig og støttende og snill. Han sier han angrer og har det helt forferdelig. Jeg forstår det, men er veldig redd for å gå tilbake til ham nettop fordi jeg ikke stoler på ham. Jeg vet at han ikke slutter med andre jenter og jeg vet at han ikke kommer til å ombestemme seg på dette med jobb og økonomi (han hater å jobbr og har valgt sesongjobb hele sommeren uten ferie. Han sløser også penger fremfor å betale gjeld etc etc det er mye) 

Jeg savner han veldig. Jeg elsker han jo, fordi vi har vært gift i mange år og har mange gode minner sammen. Han er en flink pappa, men litt sånn moropappa.  

Men som sagt, alt er ikke bare negativt. 

Nå har jeg liksom begynt å drømme om han igjen, jeg har begynt å føle sexlyst igjen etter åresvis med pliktsex og emosjonell utpressing. Jeg savner å ha samleie med ham.. Har aldri følt det slik før. Hva skjer liksom 😢 

Du savner sex. Slik du beskriver ex  så nesten hvilken som helst oppegående mann som ikke ruser seg eller er alkoholiker er bedre så finn noen andre å ha sex med

Anonymkode: 790d5...878

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du savner sex. Slik du beskriver ex  så nesten hvilken som helst oppegående mann som ikke ruser seg eller er alkoholiker er bedre så finn noen andre å ha sex med

Anonymkode: 790d5...878

Ja det kan godt hende. Har trodd at jeg var aseksuell slik jeg hadde det. Har ikke sett på meg selv som en person som liker intimitet osv og nå sitter jeg her og savner det. 

Skrevet

Syns du burde prøve noen flere, tviler på at han dusten der er det beste du kan få tak i.

Anonymkode: d821e...d16

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns du burde prøve noen flere, tviler på at han dusten der er det beste du kan få tak i.

Anonymkode: d821e...d16

Aldri si aldri. Jeg er ganske tradisjonell og reservert. Sjansen for at jeg skal finne en som kan like meg for den jeg er, er ikke så stor tror jeg. Veit ikke hvordan man går frem heller når jeg ikke har venner. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke bare å ha sex med fyren da, hvor komplisert kan det bli av å ta ta litt du vil ha. Bare  du tydeliggjør at det kun er sex?  Vet ikke hvordan relasjon dere har Selv hadde jeg nok valgt eks igjen om jeg måtte ha sex - det gjorde jeg en gang, men av litt andre årsaker.
Bedre enn å ligge rundt, å ikke føler seg hverken komfortabel eller trygg?  Synes bare det virker litt, selvpåtvunget? For du sier jo at du hadde hatt det bedre med sex fra den kanten.
Enten vil du være litt slut, eller er desperat - kanskje . begge deler? 
Evt. de mannlige bekjente man iblandt passer på å holde avstand. Opplevde selv mye "støtte" fra "kompiser", kreativ og morsom som hevdet å være lovet nr1 i kø billett?

Anonymkode: 4067e...a5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg har masse deilig sex med min eksmann, det funker for oss.

Anonymkode: 363aa...623

Er han og du singel?

Anonymkode: 633fb...e52

Skrevet

Virker som du savner sex rett og slett. Finn deg en elsker før du hopper tilbake til noe som ikke var bra. 

Anonymkode: 576e8...ff9

• Liker 2
Skrevet

Jeg og eksmann har jevnlig sex, selv om vi har nye partnere hver for oss. Vi møtes ca annenhver mnd og har oss i hemmelighet. Det er så sinnsykt deilig sex. Rett og slett fordi vi hadde så sinnsykt god kjemi i senga. Ræva kjemi og samarbeid på andre fronter, derfor skilsmisse.

Men dette begynte vi ikke med før vi hadde vært fra hverandre en stund, ca 3 år etter skilsmisse tror jeg. Det er dårlig ide å gå tilbake etter så kort tid etter brudd. Da er det fortsatt mye følelser involvert som ødelegger for rasjonelle tanker.

Anonymkode: b0a92...786

• Hjerte 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri si aldri. Jeg er ganske tradisjonell og reservert. Sjansen for at jeg skal finne en som kan like meg for den jeg er, er ikke så stor tror jeg. Veit ikke hvordan man går frem heller når jeg ikke har venner. 

Så din eksmann var utro, han nedprioriterer barna, jobber bare sesong og sløser bort pengene deres. Mens du er er et kjempestort offer. 

I stedet for å ligge med eksen kan du starte med å jobbe med egenverd og selvrespekt. Og finn deg noen venner. 

Anonymkode: 85f96...346

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...