AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Har møtt en fantastisk flott mann som jeg virkelig trives sammen med. Sexen er derimot veldig dårlig på mange måter. Skal jeg se gjennom fingrene når det gjelder dårlig sex og håpe det går seg til, slik at det kanskje kan bli grei sex etterhvert? Eller er dette en dealbreaker? Jeg liker sex, men ikke dårlig sex… Anonymkode: 1d2b6...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Det klarer ikke jeg se gjennom fingrene på hvertfall og min erfaring er at det ikke blir bedre heller! Livet er altfor kort til å ofre det bort på dårlig sex. Du finner en mann som passer deg bedre! Anonymkode: c1085...9fe 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det klarer ikke jeg se gjennom fingrene på hvertfall og min erfaring er at det ikke blir bedre heller! Livet er altfor kort til å ofre det bort på dårlig sex. Du finner en mann som passer deg bedre! Anonymkode: c1085...9fe Tenker egentlig slik jeg også. Det føles bare så utrolig rottent, for han er en virkelig fin mann som jeg også kjenner fra før. Anonymkode: 1d2b6...6c3
svartkatt Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Kan du ikke snakke med han, og komme med forslag til forbedringer?? 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Nei dette hadde ikke jeg giddet, hadde blitt dumpet Anonymkode: c7207...121 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har møtt en fantastisk flott mann som jeg virkelig trives sammen med. Sexen er derimot veldig dårlig på mange måter. Skal jeg se gjennom fingrene når det gjelder dårlig sex og håpe det går seg til, slik at det kanskje kan bli grei sex etterhvert? Eller er dette en dealbreaker? Jeg liker sex, men ikke dårlig sex… Anonymkode: 1d2b6...6c3 Vet du hvor sjeldne fantastiske menn er?! Sex kan dere lære dere sammen, det er det minste problemet, kommuniser og prøv sammen. Anonymkode: 69720...bd2 12 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har møtt en fantastisk flott mann som jeg virkelig trives sammen med. Sexen er derimot veldig dårlig på mange måter. Skal jeg se gjennom fingrene når det gjelder dårlig sex og håpe det går seg til, slik at det kanskje kan bli grei sex etterhvert? Eller er dette en dealbreaker? Jeg liker sex, men ikke dårlig sex… Anonymkode: 1d2b6...6c3 Hvor lenge har dere datet? Ting kan jo bli bedre når man lærer seg kjenne Anonymkode: 8b4eb...135 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 Nervøsitet og sånt i starten har jeg forståelse for, men rett ut dårlig sex orker jeg ikke, da begynner jeg å kvie meg og grue meg til sexen. Og sex er viktig. Kan det være nervøsitet? Anonymkode: ae634...a86 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 hva er dårlig sex? hva gjør han til en dårlig sexpartner? Anonymkode: d6cd0...af0 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 Sexen kan jo bli bedre etter hvert? Anonymkode: 79d12...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet du hvor sjeldne fantastiske menn er?! Sex kan dere lære dere sammen, det er det minste problemet, kommuniser og prøv sammen. Anonymkode: 69720...bd2 Er jo nettopp dette, samt at vi kjenner hverandre fra tidligere. Samtidig vil ikke et forhold med dårlig sex fungere for meg. Så vet rett og slett ikke hvordan jeg skal ta det videre… ts Anonymkode: 1d2b6...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er jo nettopp dette, samt at vi kjenner hverandre fra tidligere. Samtidig vil ikke et forhold med dårlig sex fungere for meg. Så vet rett og slett ikke hvordan jeg skal ta det videre… ts Anonymkode: 1d2b6...6c3 Foreslå noen stillinger eller ideer? Ikke si hva som er feil, bare kom med forslag å prøve feks Anonymkode: 69720...bd2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 Kan jo prøve å snakke med han om det og se om det kan hjelpe? Er litt avhengig av hva som er problemene og da. Hvis dere ikke begge er fysisk tiltrukket av hverandre så er det lite å gjøre med det. Eller er han veldig liten? Eller har han noen spesielle problemer som impotens, kommer for tidlig? Eller er han bare veldig usikker og uerfaren? Eller tenner han på noe du ikke liker eller ikke tenner på? Er så mange steder som kan være problem, så må nesten bare snakke med han og se om det kan løses. Anonymkode: 6a740...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sexen kan jo bli bedre etter hvert? Anonymkode: 79d12...4dc Kanskje, kanskje ikke. Tipper at det både er en fysisk, psykisk og lite erfarings komponent i utfordringen. Anonymkode: 1d2b6...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #15 Skrevet 26. desember 2022 Hvor dårlig er sexen? Hva er dårlig?! Anonymkode: 8b4eb...135 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #16 Skrevet 26. desember 2022 Blir rimelig umulig for andre å svare på da. Hva gjør sexen dårlig? Selv hadde jeg gitt faen i sexen om fyren er bra. Jeg prioriterer absolutt ikke sex høyt. Men alle er jo forskjellige. Anonymkode: 7f3c9...1e7 2
Gjest Chroma Skrevet 26. desember 2022 #17 Skrevet 26. desember 2022 Det kommer jo an på hva som gjør den dårlig. En del ting kan forbedres, men om man ikke passer sammen seksuelt er det for min del ikke verdt det.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #18 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jo prøve å snakke med han om det og se om det kan hjelpe? Er litt avhengig av hva som er problemene og da. Hvis dere ikke begge er fysisk tiltrukket av hverandre så er det lite å gjøre med det. Eller er han veldig liten? Eller har han noen spesielle problemer som impotens, kommer for tidlig? Eller er han bare veldig usikker og uerfaren? Eller tenner han på noe du ikke liker eller ikke tenner på? Er så mange steder som kan være problem, så må nesten bare snakke med han og se om det kan løses. Anonymkode: 6a740...1a7 Alt dette. Ingenting å si på fysisk tiltrekning eller at vi liker hverandre. ts Anonymkode: 1d2b6...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #19 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt dette. Ingenting å si på fysisk tiltrekning eller at vi liker hverandre. ts Anonymkode: 1d2b6...6c3 Da hadde jeg personlig satset på han. Disse tingene er ikke noe jeg opplever som et problem.. Det er mindre viktig. Men poenget er ikke hva alle andre ville gjort. Poenget er hva du vil trives med. Anonymkode: 7f3c9...1e7 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #20 Skrevet 26. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Da hadde jeg personlig satset på han. Disse tingene er ikke noe jeg opplever som et problem.. Det er mindre viktig. Men poenget er ikke hva alle andre ville gjort. Poenget er hva du vil trives med. Anonymkode: 7f3c9...1e7 Impotens er jo bekymringsfullt.. Anonymkode: ae634...a86 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå