Gå til innhold

Fantastisk mann, dårlig sex - hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fantastisk flott mann som jeg virkelig trives sammen med. Sexen er derimot veldig dårlig på mange måter. 
Skal jeg se gjennom fingrene når det gjelder dårlig sex og håpe det går seg til, slik at det kanskje kan bli grei sex etterhvert? Eller er dette en dealbreaker?

Jeg liker sex, men ikke dårlig sex…

Anonymkode: 1d2b6...6c3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klarer ikke jeg se gjennom fingrene på hvertfall og min erfaring er at det ikke blir bedre heller! Livet er altfor kort til å ofre det bort på dårlig sex. Du finner en mann som passer deg bedre! 

Anonymkode: c1085...9fe

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det klarer ikke jeg se gjennom fingrene på hvertfall og min erfaring er at det ikke blir bedre heller! Livet er altfor kort til å ofre det bort på dårlig sex. Du finner en mann som passer deg bedre! 

Anonymkode: c1085...9fe

Tenker egentlig slik jeg også. Det føles bare så utrolig rottent, for han er en virkelig fin mann som jeg også kjenner fra før. 

Skrevet

Kan du ikke snakke med han, og komme med forslag til forbedringer??

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei dette hadde ikke jeg giddet, hadde blitt dumpet

Anonymkode: c7207...121

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har møtt en fantastisk flott mann som jeg virkelig trives sammen med. Sexen er derimot veldig dårlig på mange måter. 
Skal jeg se gjennom fingrene når det gjelder dårlig sex og håpe det går seg til, slik at det kanskje kan bli grei sex etterhvert? Eller er dette en dealbreaker?

Vet du hvor sjeldne fantastiske menn er?! Sex kan dere lære dere sammen, det er det minste problemet, kommuniser og prøv sammen. 

Anonymkode: 69720...bd2

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor lenge har dere datet? Ting kan jo bli bedre når man lærer seg kjenne 

Anonymkode: 8b4eb...135

• Liker 1
Skrevet

Nervøsitet og sånt i starten har jeg forståelse for, men rett ut dårlig sex orker jeg ikke, da begynner jeg å kvie meg og grue meg til sexen. Og sex er viktig. Kan det være nervøsitet?

Anonymkode: ae634...a86

• Liker 5
Skrevet

hva er dårlig sex? hva gjør han til en dårlig sexpartner?

Anonymkode: d6cd0...af0

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Sexen kan jo bli bedre etter hvert? 

Anonymkode: 79d12...4dc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet du hvor sjeldne fantastiske menn er?! Sex kan dere lære dere sammen, det er det minste problemet, kommuniser og prøv sammen. 

Er jo nettopp dette, samt at vi kjenner hverandre fra tidligere. Samtidig vil ikke et forhold med dårlig sex fungere for meg. Så vet rett og slett ikke hvordan jeg skal ta det videre…

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jo nettopp dette, samt at vi kjenner hverandre fra tidligere. Samtidig vil ikke et forhold med dårlig sex fungere for meg. Så vet rett og slett ikke hvordan jeg skal ta det videre…

ts

Foreslå noen stillinger eller ideer? Ikke si hva som er feil, bare kom med forslag å prøve feks 

Skrevet

Kan jo prøve å snakke med han om det og se om det kan hjelpe? Er litt avhengig av hva som er problemene og da. Hvis dere ikke begge er fysisk tiltrukket av hverandre så er det lite å gjøre med det. Eller er han veldig liten? Eller har han noen spesielle problemer som impotens, kommer for tidlig? Eller er han bare veldig usikker og uerfaren? Eller tenner han på noe du ikke liker eller ikke tenner på? Er så mange steder som kan være problem,  så må nesten bare snakke med han og se om det kan løses. 

Anonymkode: 6a740...1a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sexen kan jo bli bedre etter hvert? 

Anonymkode: 79d12...4dc

Kanskje, kanskje ikke. Tipper at det både er en fysisk, psykisk og lite erfarings komponent i utfordringen. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor dårlig er sexen? Hva er dårlig?! 

Anonymkode: 8b4eb...135

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Blir rimelig umulig for andre å svare på da.

Hva gjør sexen dårlig?

Selv hadde jeg gitt faen i sexen om fyren er bra. Jeg prioriterer absolutt ikke sex høyt. Men alle er jo forskjellige.

Anonymkode: 7f3c9...1e7

• Nyttig 2
Skrevet

Det kommer jo an på hva som gjør den dårlig. En del ting kan forbedres, men om man ikke passer sammen seksuelt er det for min del ikke verdt det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan jo prøve å snakke med han om det og se om det kan hjelpe? Er litt avhengig av hva som er problemene og da. Hvis dere ikke begge er fysisk tiltrukket av hverandre så er det lite å gjøre med det. Eller er han veldig liten? Eller har han noen spesielle problemer som impotens, kommer for tidlig? Eller er han bare veldig usikker og uerfaren? Eller tenner han på noe du ikke liker eller ikke tenner på? Er så mange steder som kan være problem,  så må nesten bare snakke med han og se om det kan løses. 

Anonymkode: 6a740...1a7

Alt dette. Ingenting å si på fysisk tiltrekning eller at vi liker hverandre.

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alt dette. Ingenting å si på fysisk tiltrekning eller at vi liker hverandre.

ts

Da hadde jeg personlig satset på han. Disse tingene er ikke noe jeg opplever som et problem.. Det er mindre viktig.

Men poenget er ikke hva alle andre ville gjort. Poenget er hva du vil trives med.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da hadde jeg personlig satset på han. Disse tingene er ikke noe jeg opplever som et problem.. Det er mindre viktig.

Men poenget er ikke hva alle andre ville gjort. Poenget er hva du vil trives med.

Impotens er jo bekymringsfullt..

Anonymkode: ae634...a86

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...