Gå til innhold

Hvorfor så mange tråder om svigermødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange klagetråder om svigermødre her? Og nesten ingen om håpløse svigerdøtre? Hva med svigerfedre og svigersønner? Vi har jo alle våre feil og mangler. Gode og dårlige sider. Svært få mennesker er så totalt forferdelige som mange svigerdøtre vil ha det til at svigermødrene er. Klager svigermødre mindre på svigerdøtre fordi vi er mer voksen og vant til å tolerere andre mennesker?

Har hatt to svigermødre. Begge er dessverre døde. Flotte damer, men selvfølgelig med sine særegenheter. Sånn er det jo med alle mennesker. Men man kan da omgås som voksne folk uansett. Hun første traff jeg ukentlig. Nr 2 en uke eller to om gangen noen ganger i året. Var svært få problemer, og vi snakket selvfølgelig sammen om det var noe. Hvor kommer dette hatet fra svigerdøtre mot svigermødre fra? Virker så merkelig. Og er svigerfar alltid grei?

Anonymkode: aa212...d14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har da sett flere tråder om svigerdøtre her. Uansett så er nok mange fornøyde med svigermor, men da oppretter man ikke en tråd om det. Det finnes svigermonstre, det er en realitet. Min egen farmor var en sånn en og det har jeg spesielt skjønt i voksen alder. 

Anonymkode: 22342...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...