Gå til innhold

Kjæresten kalte meg eksens navn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg være bekymret? Vi har vært sammen i 3 år.

Anonymkode: 44323...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er sånn som skjer. La det gå, han er neppe stolt av det.

Anonymkode: 43617...ca3

• Liker 7
Skrevet

Fatter'n kalla meg navnet til min mor, og til og med søstra hans som har vært død i over 30 år:P Jeg har kalt ei venninne mamma, og en kollega pappa :fnise: Går nok helt fint:) Forklaringen jeg har hørt er at navn til alle vi har nært, eller har hatt nært, havner i samme "skuff" i hjernen og så går man liksom bare gjennom navnene til man treffer rett. Derfor man har foreldre som roper; Pål! Nei, Per! Nei! Espen! Espen kom hit! Sier ingenting om forholdet vi har med personene i dag.

Anonymkode: 4f725...394

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Med mindre han er dement hadde jeg slitt med å glemme det der 

Anonymkode: fc928...45e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kalte kjæresten for eksen sitt navn,og han gjorde det samme med meg ..null stress 

Anonymkode: 124ec...548

• Liker 1
Skrevet

Fort gjort å blande med navn som man har brukt mye. Det betyr IKKE at han savner eksen. Neste gang er det gjerne DU som gjør denne brøleren. Det er helt normalt. Jeg har neeeeeesten gjort det selv, huff. Kan love deg at jeg IKKE har noen varme følelser for eksen av den grunn 😂

Anonymkode: 66a34...2f6

• Liker 3
Skrevet

Helt normalt, ingenting å bekymre seg over.

Anonymkode: 11819...682

• Liker 2
Skrevet

Exen gjorde dette med meg, så jeg tullet med han om det. Han ble dritsur... HAHA. Det ble slutt til sist for å si det sånn. Men det var også 100 andre tegn på at det forholdet ikke var bra, for å si det sånn. Det var kanskje reaksjonen hans etterpå som sa mest.

Anonymkode: f9cb4...3a3

Skrevet

Rebound!!!!!! 

Jeg ville løpt!!!!! 

Anonymkode: 7a0ef...e1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

nei, absolutt ikke. Det har min gjort også, og jeg har også gjort det. Om man ser hele historien bak så er det forståelig. 

Anonymkode: 1a9f6...771

Skrevet

Slik skjer.

Klarte plutselig ut av det blå å kalle mannen (gjennom 20 år) for min brors navn i en diskusjon. Tror det var noe med settingen som gjorde at hodet kortsluttet og var tilbake i en krangel fra barndommen. 

Anonymkode: 66005...1a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, jeg har blitt kalt eksens navn og jeg har sagt min eks sitt navn til kona, det skjer 

Anonymkode: c9eac...e79

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Med mindre han er dement hadde jeg slitt med å glemme det der 

Anonymkode: fc928...45e

Kanskje like greit at du er alene eller bare koser deg i det aldeles perfekte samlivet ditt..

Anonymkode: 76692...b89

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Rebound!!!!!! 

Jeg ville løpt!!!!! 

Anonymkode: 7a0ef...e1e

En tre år lang rebound? Nå må du gi deg...

TS, enkelt og greit en forsnakkelse. Ikke lag en greie ut av det.

Anonymkode: 5648b...d3c

Skrevet

Det kan skje oss alle tenker jeg. Jeg kalte min kjæreste for eksens navn når vi hadde vært sammen i 7 år. Vet ikke hvorfor, jeg hadde ikke tenkt på han eller noe akkurat da. Det bare kom ut uten noen grunn.

Anonymkode: 42837...773

Skrevet

Jeg har vært over eksen min i mer enn 10 år, fremdels klarer jeg å kalle folk for navnet hans. Jeg er gift og savner ikke eksen på noen måte. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn.

Anonymkode: 41686...dc5

Skrevet

Tror settingen teller veldig her. I senga, overhodet ikke greit. Var det helt vanligdags irritasjon, så kan det være fordi du minnet ham på hennes væremåte, derfor han ubevisst sa hennes navn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har kalt kjæresten navnet til kompiser, kalt en god kollega navnet til kjæresten og kollegaen kalte meg for navnet til sin kjæreste igjen. Så å si feil navner jo sånt som kan skje, men jeg hadde likevel blitt lei meg. Hvordan reagerte han og du etter feilen? Snakket dere noe om det?

Endret av Spiteful
Skrevet

Det trenger ikke å ligge særlig mye i en navnemiks. Alle kan si feil. Etter 3 år så vet han nok hvem du er.

Anonymkode: 0a0fe...71f

Skrevet

Navnene deres er lagret på samme plass i hjernen - så tolk det dit hen at du har tatt hennes plass :) altså er det bare bra

Anonymkode: a39fe...544

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...