AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Jeg var i julelunsj i dag og fikk så klart klem og satt ved siden av en som var skikkelig dårlig ( veldig forkjølet og utover dagen følte seg dårligere (feber osv)) 😩 Det passer så klart alltid dårlig å bli syk, men dette er verst tenkelige tidspunkt (av alvorlige årsaker jeg ikke ønsker å dele). Kjerringråd for å unngå å bli syk mottas med takk 🥹 Selv om jeg vet at er jeg smittet skal det noe til at jeg ikke blir syk, så det er ingen vits å komme med slike kommentarer… Anonymkode: 2937c...c66
Sofakona Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Dessverre finnes det lite du kan gjøre for å ikke bli syk...det er ikke sikkert du blir syk. Om du blir syk, paracet, nye vann, appelsin, c vitaminer og mye hvile. Og hvitløk. 1
Luckiness Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Har ikke kjerringråd. Men sørg for næringsrik og sunn mat, drikke nok vann og få nok søvn. Ikke stress med alt som forventes/burde vært gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Masse væske, jeg liker å drikke vann med sitron, og fersk appelsinjuice. Urtete, særlig timian, er bra mot hoste. En god honning oppi er også veldig lindrende. Ellers pleier jeg kle meg godt i ull og legge meg under lag med pledd/dyner så jeg begynner å svette godt. Anonymkode: e9c22...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå