Gå til innhold

Han er svært pragmatisk og jeg et følelsesmenneske som syns det er kjedelig å snakke om jobb og penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er kjekk og hyggelig men skriver på en veldig pragmatisk måte, nesten så jeg føler jeg har en jobbsamtale. Og han snakker mye om jobben sin og tjener visst bra med penger, sånt gjør meg ukomfortabel fordi det blir overfladisk og han forventer kanskje en rik dame selv hvis han er opptatt av penger, hvilket jeg ikke er, har gjennomsnittlig lønn.  Har ellers hatt noen fine samtaler med han og føler meg litt interessert, men er det i det hele tatt vits å dra det lenger med slike menn?

Anonymkode: 47484...de3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk egentlig svaret selv når jeg skrev innlegget, jeg blir utrygg av menn som er opptatt av penger og fasade så jeg dropper

• Nyttig 4
Skrevet

Uff sånne menn orker jeg bare ikke! Å være på date føles som å sitte i kantinen med en skrytete kollega som tror han er smartere og dypere enn alle andre. De er uromantiske og tror alt dreier seg om tall og statistikk og formler, klarer ikke ha kontakt med egne dype følelser. 

Nei takk, next! 

Anonymkode: 4e901...161

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk egentlig svaret selv når jeg skrev innlegget, jeg blir utrygg av menn som er opptatt av penger og fasade så jeg dropper

Godt valg.

Sånne menn er dritkjedelig.

Anonymkode: cc5ea...bc1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bra 👌

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Uff sånne menn orker jeg bare ikke! Å være på date føles som å sitte i kantinen med en skrytete kollega som tror han er smartere og dypere enn alle andre. De er uromantiske og tror alt dreier seg om tall og statistikk og formler, klarer ikke ha kontakt med egne dype følelser. 

Nei takk, next! 

Ja, følte meg litt forknytt og usikker av alt pratet om finans og hvor mange timer som går til jobb og de ulike utdanningene, det blir liksom ikke den varme og oppmerksomme mannen jeg er ute etter 😊

• Liker 2
Skrevet

Å være tilpasningsdyktig og fleksibel er vel ikke den dårligste egenskapen noen kan ha?

Anonymkode: 77511...50e

Skrevet

Kommer kanskje litt an på hvor lenge dere har snakket sammen? 

Jeg snakker litt med en sånn mann nå. Han er ikke så god på å skrive følelsene sine og det blir fort litt kaldt og klinisk når han skriver, men når vi er sammen så viser han meg sine sårbare sider mye mer. 

Jeg liker den kombinasjonen jeg. Super smart, dreven og korrekt, men myk og reflektert på tomannshånd. 

Anonymkode: 5be46...93f

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer kanskje litt an på hvor lenge dere har snakket sammen? 

Jeg snakker litt med en sånn mann nå. Han er ikke så god på å skrive følelsene sine og det blir fort litt kaldt og klinisk når han skriver, men når vi er sammen så viser han meg sine sårbare sider mye mer. 

Jeg liker den kombinasjonen jeg. Super smart, dreven og korrekt, men myk og reflektert på tomannshånd. 

Anonymkode: 5be46...93f

Kaldt og klinisk var godt beskrevet, er det jeg føler og jeg blir ukomfortabel, tenker det ikke virker som han liker meg særlig godt men at han syns det er ok å ha noen å skrive med om jobb og kanskje er ute etter venner bare? Han svarte ikke engang da jeg fortalte om mitt yrke (helsesykepleier/helsesøster), bare byttet samtaleemne. Blir mistenksom om hvorfor det er så viktig for han å få frem hvor stor suksess han har til en relativt fremmed. Ellers en fin kombinasjon når de er myke og reflekterte på tomannshånd men tviler litt på at han er det

• Liker 1
Skrevet

En mann som har veldig stort fokus på hvor mye penger han har, helt i begynnelsen av forholdet, er ikke noe å satse på. 

Anonymkode: e4a36...14a

• Nyttig 2
Skrevet

Han virket og skuffet når jeg ikke var interessert i finans og aksjer. Antar like barn leker best som dem sier :) Burde kanskje begynne å kikke etter noen i helsesektoren 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Antar like barn leker best som dem sier :) Burde kanskje begynne å kikke etter noen i helsesektoren 😄

Det gjorde jeg. Nå er vi lykkelig gift 😅

Anonymkode: cc5ea...bc1

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...