Gå til innhold

Kan poteter ha downs?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

lærte nylig at poteter har kromosomer. Hva skjer om en potet mangler kromosomer? Går dette under downsyndrom kategorien? Hvordan ser de ut ? Hvordan smaker de ? 

Anonymkode: edfe1...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poteter har vel ikke kjønnet formering, så nei?

Skrevet
Topsi skrev (2 minutter siden):

Poteter har vel ikke kjønnet formering, så nei?

Interessant vinkling, men poteter kan både formere seg kjønnet og vegetativt!

• Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, 

lærte nylig at poteter har kromosomer. Hva skjer om en potet mangler kromosomer? Går dette under downsyndrom kategorien? Hvordan ser de ut ? Hvordan smaker de ? 

Og ps.: jeg tror ikke poteter med kromosomavvik smaker annerledes enn andre poteter. Jeg tror ikke mennesker med Downs smaker annerledes enn andre mennesker heller. Skjønt jeg tror ikke noen har forsket på akkurat det. 

• Nyttig 2
Skrevet

De med downs har ekstra kromosom, de mangler ikke kromosom. Just saying..

Anonymkode: 4b1e9...5d8

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei, 

Jeg synes faktisk det faktisk er ganske ugreit at du sammenligner poteter med mennesker som har downs syndrom. Vi lever i 2022, Skjerp deg!

Skrevet

Menn og kvinner smaker jo forskjellig. Har smakt begge, men ennå ikke noen med downs...

Anonymkode: 6a42b...d84

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn og kvinner smaker jo forskjellig. Har smakt begge, men ennå ikke noen med downs...

Anonymkode: 6a42b...d84

At du våger å anta at mennesker med downs smaker annerledes! Har da virkelig ikke noe med denne potet diskusjonen å gjøre. 

Skrevet

Gleder meg til Tangerudbakken, potetversjonen. 

Anonymkode: cba30...354

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes faktisk det faktisk er ganske ugreit at du sammenligner poteter med mennesker som har downs syndrom. Vi lever i 2022, Skjerp deg!

Du vet vi ser anonymkoden din, ikke sant? Og da ser vi at du prøver å krangle med deg selv?

Skal du ikke på jobb i morgen?

Anonymkode: 2e02c...82e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du vet vi ser anonymkoden din, ikke sant? Og da ser vi at du prøver å krangle med deg selv?

Jeg krangler ikke med meg selv! Jeg har kunn svart på to useriøse svar. 
du har foresten ikke noe med min jobbsituasjon å gjøre. nett troll hører hjemme et annet sted!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg krangler ikke med meg selv! Jeg har kunn svart på to useriøse svar. 
du har foresten ikke noe med min jobbsituasjon å gjøre. nett troll hører hjemme et annet sted!

Whoopsie så nå at jeg svarte på en feil! Går fort unna med akevit innabords 😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

At du våger å anta at mennesker med downs smaker annerledes! Har da virkelig ikke noe med denne potet diskusjonen å gjøre. 

Og attpåtil smaker kvinner og menn uten downs ulikt. 

Anonymkode: 774bb...9d9

Skrevet

Ser man ikke på trynet til poteten om den har downs eller ikke?🤷‍♂️

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det eneste den du siterer skrev var vel at hen ikke har hatt oralsex med en med downs? Nei, har kanskje ikke så mye med denne seriøst potetdiskusjonen og gjøre. 

Anonymkode: 774bb...9d9

Skrevet
Veggdyret skrev (24 minutter siden):

Og ps.: jeg tror ikke poteter med kromosomavvik smaker annerledes enn andre poteter. Jeg tror ikke mennesker med Downs smaker annerledes enn andre mennesker heller. Skjønt jeg tror ikke noen har forsket på akkurat det. 

:hoho: 

Anonymkode: c2951...8e5

Skrevet

Dette er et perfekt eksempel på den type spørsmål som popper opp i hodet mitt når jeg ikke får sove. En montage av alle mine pinligste øyeblikk, husket jeg å låse ytterdøren/skru av komfyren? hmmm hvordan oppstod verden egentlig? Kan poteter ha downs?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er så gøy når dette skjer🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...