AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Hvordan spurte du eller kjæresten om å bli samboere? Ønsker å overraske kjæresten med å spørre, men ønsker å gjøre det på en romantisk måte. Noen som har tips? Anonymkode: 54e29...e8d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Overraske ved å spørre? Jeg hadde tatt det som et dårlig tegn hvis han ble overrasket over å bli spurt om det. Anonymkode: c5882...b0d 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Det er sånt man må diskutere og ikke bare spørre for å være romantisk, greit å ha en avtale om hvordan praktiske ting som f.eks. økonomi og sånt skal gjøres. Anonymkode: f133b...a35 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Det er ikke romantisk å bli samboer. Det viktigste rundt det er praktiske aspekter, som man bør ta på alvor og ikke rosemale. Anonymkode: eefd8...5b4 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Temaet har vært snakket litt om, men tenkte å gi kjæresten egen nøkkel til leiligheten, også diskutere rundt ulike temaer etter dette. Vet egentlig at kjæresten ønsker å bo sammen. Så dårlig formulert spørsmål 😊 Anonymkode: 54e29...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 Kan hende ts og kjæresten har snakket om dette lenge og er noe de gleder seg til. Si det rett ut: «Du kunne ikke tenke deg å flytte sammen med da?» Lykke til ts😊 Anonymkode: 32356...29d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Temaet har vært snakket litt om, men tenkte å gi kjæresten egen nøkkel til leiligheten, også diskutere rundt ulike temaer etter dette. Vet egentlig at kjæresten ønsker å bo sammen. Så dårlig formulert spørsmål 😊 Anonymkode: 54e29...e8d Dumt å diskutere det etter at han fått nøklene Anonymkode: f9c1f...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 I begge mine samboerskap så har kvinnen bare flyttet inn uten å spørre.. Virker på meg som det er det mest normale for kvinner å gjøre. Anonymkode: 453cd...be9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan hende ts og kjæresten har snakket om dette lenge og er noe de gleder seg til. Si det rett ut: «Du kunne ikke tenke deg å flytte sammen med da?» Lykke til ts😊 Anonymkode: 32356...29d Temaet har vært snakket om, men ikke vært noe konkret at vi skal flytte sammen. Men det er noe vi begge egentlig ønsker etter det vi har snakket om. Bare ønsker å gjøre det litt romantisk rundt det å gi nøkkel ettersom kjæresten da flytter inn til meg. Dermed overraske, for det er uventet at den kommer akkurat nå av ulike årsaker 😊 Tusen takk😊 Anonymkode: 54e29...e8d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I begge mine samboerskap så har kvinnen bare flyttet inn uten å spørre.. Virker på meg som det er det mest normale for kvinner å gjøre. Anonymkode: 453cd...be9 Det er ikke normalt. Det er også bare teit å fremme løse påstander om at kvinner trenger seg på menn. Det er nok av menn som helst vil dra nye kvinner inn i hus med barn og hele bøtteballetten etter typ 2 sekunder sammen.. Anonymkode: eefd8...5b4 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 Hvorfor er det sånn at du tror kjæresten vil flytte inn hos deg?🤔 Har dere blitt enig om å bo hos deg? Har ikke kjæresten din egen leilighet/hus? Anonymkode: d065c...de7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 Jeg eiger leiligheten min, mens kjærest leier en leilighet som hen ikke ønsker å bo i så mye lengere. Hen trives best i å være hos meg, og det er noe av det vi har snakket om. Ikke noe jeg tror, men noe jeg vet. Anonymkode: 54e29...e8d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg eiger leiligheten min, mens kjærest leier en leilighet som hen ikke ønsker å bo i så mye lengere. Hen trives best i å være hos meg, og det er noe av det vi har snakket om. Ikke noe jeg tror, men noe jeg vet. Anonymkode: 54e29...e8d Men dere må jo snakke om hvordan det skal fungere rent praktisk og økonomisk ? Skal han bo gratis? Skal dere dele på alle utgifter , eller skal han betale kun for sin del av strøm, mat og andre utgifter mens du betaler for boliglånet selv i tillegg til din del av strømmen, mat osv? Jeg hadde nok blitt litt stresset om jeg bare hadde fått en nøkkel uten å ha avtalt hvordan ting skulle være. Anonymkode: d065c...de7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Selvfølgelig skal alt dette snakkes om, og det har vi allerede begynt å gjøre. Men som skrevet over så ønsker jeg å gi hen nøkkelen på en litt mer romantisk måte. Ikke bare gi den i hånda og si "låser du døren når du går?" Etc. Anonymkode: 54e29...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå