Gå til innhold

Er hårfarge veldig viktig for kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg virker det som om hårfarge har en betydning i valg av partner for kvinner, på en helt annen måte enn for menn.

Hva tenker dere?

Anonymkode: a4d1b...8df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hørt menn si hårfarge på dama er viktig.

For meg som dame er ikke hårfarge på en mann viktig, men at han har hår og ikke måne

Anonymkode: fb7d6...fda

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er nok flere menn som er opptatt av blondiner/brunetter/rødt hår/etc. enn kvinner. 

Anonymkode: 58cfb...e38

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er nok flere menn som er opptatt av blondiner/brunetter/rødt hår/etc. enn kvinner. 

Anonymkode: 58cfb...e38

De fleste foretrekker vel blondine eller brunette. Aldri hørt om noen som foretrekker rødt hår. 

Anonymkode: d1cbf...dbe

Skrevet

Aldri hørt en dame snakke om viktigheten av hårfarge. 

Anonymkode: c021c...65b

Skrevet

Nei..

Men mannen min liker mitt mørke hår😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De fleste foretrekker vel blondine eller brunette. Aldri hørt om noen som foretrekker rødt hår. 

😔

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, vil heller si det er motsatt, at menn bryr seg mer om hårfarge. 

Skrevet

Snakker bare for meg selv: Absolutt ingen betydning! Hår eller ikke, farge... 

Det er DEG som person som er vitkig. 

Anonymkode: fbda5...c11

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har vært sammen med både rødhårede, mørkhårede og blonde menn. Hårfargen har ingen betydning for meg. En flott mann er flott uavhengig av hvilken hårfarge han har. Det viktigste for meg er personlighet.

Anonymkode: 8d3a3...cd3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nja, neonfarger er jo kult, men det skriker jo litt oppmerksomhetsbehov. Så jeg må innrømme at jeg sjelden ser to ganger på menn med barbierosa eller signaloransje hår. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Da har du snever erfaring med menns preferanser. 

Anonymkode: df93b...d0b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jøss. Rødt hår er da en vanlig preferanse hos menn. Rødt hår og grønne øyne, spesielt. Jeg er kvinne og liker rødt hår på menn, men hårfarge har ikke noe å si i valg av partner.

Anonymkode: e75f8...e5a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Bare menn har preferanser på blondiner eller brunetter.

Anonymkode: 4e19a...845

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jøss! Det var pussig...  Hårfarge betyr jo egentlig ingenting i den store sammenhengen, men om jeg absolutt måtte velge hår på en fremtidig kjæreste - så hadde det blitt rødt (m. krøller/fall). 🤩

Nå kan du iaf. ikke si du aldri har hørt om at  menn kan "foretrekke" rødt hår :opplyser: :) 

Endret av AnonymBruker 42
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det har virkelig ingen betydning hvilken hårfarge han har. Det eneste som er av noe betydning er hvor velstelt håret er. 

Skrevet

Hææ? Har aldri hørt fra mine venninner at de trenger en mann med den eller den hårfargen. 😂 Er vel egentlig det siste vi snakker om.

Anonymkode: 56309...b76

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes rødtonet hår er megafint 🤷‍♀️

• Hjerte 2
Skrevet
Rosakatt skrev (7 timer siden):

😔

Å jeg har sett virkelig vakre rødhårede damer, så ikke heng med nebbet🙂 De holder seg ofte yngre lengre også. Julianne Moore, Christina Hendrix, Nicole Kidman. Og ikke minst nydelige Sophie Skelton. Var på kurs i fjor også med ei som hadde langt, rødt hår og hun var kjempe vakker. Jeg er kvinne da, men elsker rødt hår. 

Anonymkode: f8314...cca

• Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...