AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Hei, skal gjøre en lang historie kort. Saken er sånn at det er ei jeg er forelsket i, hun har samme følelser sier hun. Jeg føler ikke at det bare er noe hun sir altså. Men vi begge var i et forhold da vi traff hverandre. At ikke vi avsluttet det vi hadde fra før gjorde ting litt vanskelig for oss begge. Jeg gikk bak ryggen hennes og hun gikk bak ryggen min. men greia er det at jeg fant ut at hun hadde vært hos x typen. Det gikk inn på meg, jeg fikk den følelsen man får når man er sjalu å redd for å miste noen om noen skjønner? I tillegg var jeg langt fra edru. Jeg sendte bilder av meg og henne til x’en hennes. Ikke bilder som var seksuelt men vanlige bildet. Blant annet et bilde fra jeg og ho hadde vært på ferie ilag, noe som han ikke visste. Vi snakker fortsatt sammen å er fortsatt mye sammen med hverandre. Men både jeg og ho sitter å lurer på hvorfor jeg gjorde det. Jeg husker såvidt at jeg sendte bildene til han, men skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det. For hadde jeg vært ved mine fulle fem så hadde jeg visst at det ikke ville gjøre saken noe bedre. Noen som kan hjelpe meg å forstå hvorfor jeg gjorde noe sånt? Anonymkode: 546f3...221
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Du var ute etter å sabotere og få makt over henne igjen siden du følte avmakt når hun var hos en annen mann. Det er et ganske negativt og potensielt farlig kontrollbehov å reagere på den måten, men tror nok mange har følt på å ha lyst til å gjøre det samme uten å faktisk gjøre det. Anonymkode: 9ae25...03c 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Fordi du var sjalu og følte deg sviktet av henne, selv om det er totalt irrasjonelt i denne sammenhengen der hennes eks har all grunn til å hate dritten ut av deg. Men sånt skjer. Kjærlighet er ikke så rasjonelt, men slutt å plag eksen hennes nå. Du har trolig strukket strikken hans langt. Anonymkode: ccb59...683
Forvirrat Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Takk for svar, men jeg er ikke ute etter makt. Ikke har jeg noe imot x’en hennes heller, for han har jo ikke gjort meg noe. men hvorfor skal jeg være ute etter å sabotere? Det går jo ikke i mitt favør det jeg gjorde.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Forvirrat skrev (3 minutter siden): Takk for svar, men jeg er ikke ute etter makt. Ikke har jeg noe imot x’en hennes heller, for han har jo ikke gjort meg noe. men hvorfor skal jeg være ute etter å sabotere? Det går jo ikke i mitt favør det jeg gjorde. Fordi det truet hennes og din relasjon at hun var med en annen mann og du ønsket å få makt og kontroll over henne. At hun skulle være "din" Anonymkode: 9ae25...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå