Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og inn i et nytt forhold? Eller er det umulig? 

Anonymkode: c4ebf...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke tro det hjelper. Må være fælt å fake kjærlighet til en annen og ha sex med en annen når man bare har en person i hjertet og sørger 

Anonymkode: 47837...685

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Dvs JEG hadde ikke klart det men folk med nedsatt empati klarer det sikkert 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingenting er vel umulig, men vil absolutt ikke anbefale å hoppe inn i et forhold på feil premisser, det vil aldri vare. Jobb igjennom kjærlighetssorgen og bli ferdig med den før et nytt forhold kan ha noe som helst sjangs.

Anonymkode: 0ba9e...7af

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Prøvde å date litt. Møtte en fyr og vi holdt på i 3 mnd. Kjente at jeg ikke var helt over eksen, så avsluttet mellom meg og han. Brukte tiden etterpå kun for meg selv og det hjalp 

Anonymkode: 068db...c94

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei ikke inn i nytt forhold, men rømte en stund til annen by, hvor to gode venninner bor. Det var lurt! Beste kjærlighetssorg jeg har hatt egentlig, selv om også tyngste på mange måter. Nå husker jeg best alt det gøye vi gjorde sammen. Å få hodet opptatt med annet er nok bra. 

Anonymkode: 952cf...ce6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei det setter bare alt på vent. Sorgen er der til du har arbeidet deg gjennom den

Anonymkode: 3fa56...fe6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde aldri greid være mentalt, emosjonelt eller fysisk tilstede. Men har taklet kjærlighetssorg med å være slut og ligge med menn jeg syns er mer attraktiv enn eksen da. 

Anonymkode: 7ddf5...d1c

• Liker 1
Skrevet

Prøver så godt jeg kan, men jeg føler meg så ufattelig lost - Føles som jeg ikke vet hvor jeg er, hvem jeg er eller hva jeg driver med, samtidig som jeg skal ivareta barn, jobb og hjem.

-Mann i 40-årene

Anonymkode: ddaef...9f7

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg har prøvd og slukke sorgen med å bli for opphengt i oppmerksomhet fra andre. Det blir som en slags besettelse for min del, vil så desperat at noen andre skal like meg, så jeg føler jeg har verdi. 

Ikke sunt og jeg vet det ikke er bra, men jeg synes det er vanskelig å slutte med de destruktive handlingsmønstrene mine. 

Har bedt om henvendelse til psykolog, men det skjer liksom ikke noe. 

Anonymkode: 20f06...851

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er vel den vanligste fallgruven for de aller flesteste. Dvs. det å "rømme" og ramle inn i et nytt forhold før de i det hele tatt er klar for det :klo: 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Skrevet

Nissen har en tendens til å bli med på lasset.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har gjort det i mange år, bare gått fra et til et annet forhold. Plutselig innså jeg at jeg kun har hatt et par måneder som single mellom mine forhold.

Nå er jeg på ny sti. Jeg holder meg single nå, uansett hvor vondt det har vært å stå i kjærlighetssorgen. Jeg er på 6 mnd single og mister mer og mer interessen for alt av menn.

Jeg trives bedre alene i stedet for å tilpasse nye menn som egentlig ikke fungerer uansett. Ingen forhold har vart mer enn 3 år av gangen, alle gangene har jeg blitt behandlet dårlig. Så hvorfor skal man gidde slikt egentlig?

Anonymkode: c70b1...a5d

Skrevet

Tja. Jeg vil ikke si rømt. Når man rømmer, er man redd og mest fokusert på hva man drar fra. Men jeg har gått ganske direkte videre fra et langvarig forhold til et nytt, det har jeg. Hadde en kort og intens sørgeperiode mellom der pluss sørget litt underveis i det nye forholdet. Visste at det var over for alltid da eksen valgte å dra. Og så møtte jeg en ny, flott mann. 

Jeg er nok litt spesiell på den måten at jeg da faktisk går videre. Jeg har ikke så mye tvil i meg når jeg bestemmer meg. Har inntrykk av at mange bare prøver å lure seg selv. Men jeg har visst hvor jeg var, hele veien.

Anonymkode: 5dd86...d51

Skrevet (endret)

Jupp. Rømte fra første kjæreste som var utro. Var 19 år. Flyttet til utlandet for å studere, delvis pga studievalg men også fordi jeg ville vekk. Beste valg jeg har tatt. Traff nåværende mann så og si med en gang, men valgte å kaste meg inn i forholdet. Elsket studiene og tiden der borte, og elsker mannfolket like mye nå som da. Fått et godt liv.

Første kjæreste går det mindre bra med. Synd, for han var jo ganske ålreit.

Endret av Turtellure12
  • Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Vil ikke tro det hjelper. Må være fælt å fake kjærlighet til en annen og ha sex med en annen når man bare har en person i hjertet og sørger 

Og kjempestygt gjort mot den andre parten som blir brukt som en «trøstepremie». 

Anonymkode: 6cfdf...b18

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

nei, men rømte inn i seksuelle relasjoner når jeg hadde det. Hjalp aldri.  Ta vare på deg selv, bruk tiden alene og vit at det er lov å sørge. 

Anonymkode: 71aa0...45a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...