Gå til innhold

Kan kroppen lære å nyte sex bedre ved å ha mye sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gift i 15 år i et omtrent sexløst ekteskap (pga mannens psykiske helse). Blitt separert og funnet ny kjæreste. I starten kjente jeg lite når han penerte meg og jeg tenkte jeg var blitt helt ødelagt etter en fødsel. Men nå, etter 5 mnd med MASSE sex begynner det å bli mye mer følsomt. Er det fordi jeg er tryggere på han? Eller har kroppen behynt å "våkne" ? Kan det dannes noen nye nervebaner i hjernen som påvirker dette? Har aldri fått vaginal orgasme før, men nå tror jeg at jeg kommer til å oppnå det i fremtiden, for det kjennes som jeg ikke er langt unna.

Mvh kvinne 38

Anonymkode: 74529...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror man lærer av god sex. For meg var det ikke å skifte mann som måtte til men å åpne opp for eget tenningsmønster. Sexen har blitt bedre og bedre og bedre. Jeg kommer nå ekstremt hardt når jeg penetreres (med samtidig klitoris stimulering) før kom jeg ikke når han var inni meg uansett. 

Anonymkode: 12ae5...435

Skrevet

Tror nok kroppen kan lære det ved trygghet og god sex. At man slapper mer av og er mer med i nuet. 

Jeg følte meg død nedentil de første årene jeg hadde sex, men var jo da med unge menn som kjørte fort på. Forspill, tid og tålmodighet hos menn, og så ble det noe helt annet. 

Anonymkode: 1ed87...708

• Liker 1
Skrevet

ja

Anonymkode: 9908d...773

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke nødvendigvis ved å ha mye sex. Nei det tror jeg ikke. Men ved å ha BRA sex! Jeg opplevde bra sex først som godt voksen. Var ikke spesielt interessert i sex før det, men for min del krevde det en 'sexgud partner' til med godt utstyr han visste å bruke og ikke minst kjennskap til hvor viktig langt og helhetlig foreplay er. 

Anonymkode: 1e6af...4ae

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei. Tvertimot.

Anonymkode: 81830...dbd

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke mengden med sex spiller noen rolle, men at kvaliteten betyr noe for nytelsen.

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...