Gå til innhold

Dyrt vs billig - verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? 

Screenshot_20221226_185542_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20221226_185529_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 9764a...521

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigst å ikke kjøpe noen av de.

Anonymkode: af92d...b47

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sliter du med tørre underøyne i det hele tatt? Forskjellen på dyr og billig er bare hvor mye fuktighet de gir.

Anonymkode: 19080...6dc

• Liker 1
Skrevet

Skincity er dyr nettbutikk. Hvilken nettbutikk er den andre? 

Ikke lett for oss å si om produktene er verdt det uten å se ingredienslisten, men et tips er hvertfall at produktene på skincity kan du finne billigere andre steder. 

Anonymkode: 3cf95...736

• Liker 1
Skrevet

Åja så nå at den andre er fra makeup mekka. Hadde aldri kjøpt hudpleie derfra! De bruker billige fyllstoffer i produktene sine som er dårlig for hud og helse. Hjelper ikke at 1% av ingrediensene er "bra" da 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri kjøp slike billige produkter fra nettbutikker som ikke fører kjemte merkevarer.

Anonymkode: dc00a...92d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skincity er dyr nettbutikk. Hvilken nettbutikk er den andre? 

Ikke lett for oss å si om produktene er verdt det uten å se ingredienslisten, men et tips er hvertfall at produktene på skincity kan du finne billigere andre steder. 

Skincity var faktisk nettbutikken med den aller beste prisen på Kiehls avocado øyekrem (28 ml) 🤷‍♀️ Har lest mange lovord om den her inne, men er usikker på om den er verdt pengene.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sliter du med tørre underøyne i det hele tatt? Forskjellen på dyr og billig er bare hvor mye fuktighet de gir.

Anonymkode: 19080...6dc

Sliter ikke med tørre øyne, men begynner å få en del linjer da jeg er over 40. Har allerede en bra øyekrem med retinol som jeg bruker på kveldene (Pixi), men trenger en til dagbruk som gir masse fukt.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Åja så nå at den andre er fra makeup mekka. Hadde aldri kjøpt hudpleie derfra! De bruker billige fyllstoffer i produktene sine som er dårlig for hud og helse. Hjelper ikke at 1% av ingrediensene er "bra" da 

Ikke BB krem eller foundation heller? Hvorfor ikke? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sliter ikke med tørre øyne, men begynner å få en del linjer da jeg er over 40. Har allerede en bra øyekrem med retinol som jeg bruker på kveldene (Pixi), men trenger en til dagbruk som gir masse fukt.

TS

Jeg  liker godt denne, bruker den på både dag og natt. 

https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/oyekrem/klairs-klairsklairs-fundamental-fundamental-nourishing-eye-butter,5009148?gclid=CjwKCAiAqaWdBhAvEiwAGAQltvxUc25eW5ppY8060t9RW0Wk3MJHG5kTBUKGjaDV0KZbIfA50jOhqBoCSy0QAvD_BwE

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ikke BB krem eller foundation heller? Hvorfor ikke? 

Fordi produktene dems er billige av en grunn. Det er fordi ingrediensene er fyllstoffer ingen andre vil ha så de er billige å produsere med og skadelig for hus og helse. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2022 den 19.13):

TS

Jeg er veldig fornøyd med øyekremen fra Kiehls, men anbefaler deg å kjøpe den i en mindre størrelse (14 g) eller enda bedre, gå innom kicks og spør etter en prøve. 

Anonymkode: e2d48...83a

Skrevet
Djungelvrål skrev (På 26.12.2022 den 19.25):

Brukte den før og likte den, men gikk tilbake til Kiehls. Tuben var av dårlig kvalitet, slik at kremen ble ødelagt, likte heller ikke hvordan den satt under concealer. Fin øyekrem, men jeg foretrekker øyekremen fra Kiehls❤️

Anonymkode: e2d48...83a

Skrevet

Den kremen fra Kiehls har Shea smør som hovedingrediens, lenger ned på listen er avokado olje og Castor olje. 

Det er mange billige kremer som har Shea smør,  bla avene extreme tolerance. Personlig tror jeg at jeg heller hadde laget en hjemmelaget avokado og castorolje mixtur for å prøve det før jeg kjøpte en SÅ dyr øyekrem. Det er nemlig ingen magiske ingredienser i den kremen der som tilsier at den skal være ekstra bra eller unik. 

Et lite dabb med castorolje på øyeområdet før man legger seg er også bra! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den kremen fra Kiehls har Shea smør som hovedingrediens, lenger ned på listen er avokado olje og Castor olje. 

Det er mange billige kremer som har Shea smør,  bla avene extreme tolerance. Personlig tror jeg at jeg heller hadde laget en hjemmelaget avokado og castorolje mixtur for å prøve det før jeg kjøpte en SÅ dyr øyekrem. Det er nemlig ingen magiske ingredienser i den kremen der som tilsier at den skal være ekstra bra eller unik. 

Et lite dabb med castorolje på øyeområdet før man legger seg er også bra! 

Blir ikke det veldig fett og tett?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir ikke det veldig fett og tett?

Castorolje er veldig tykk og fettete ja, men jeg har brukt små dabb på huden uten at det blir så fett. Funker ikke i T sonen da, da blir det for tett men under øynene så går det an :)

Skrevet

Øyenkrem er unødvendig. Bruker bare vanlig ansiktskrem rundt øynene

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...