AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Jeg er 30 år og har i alle år kjøpt gaver til mine søsken, som er 10 år yngre. De begge har jobb og kjøper gave til hverandre, men ikke til meg. Jeg føler nå som de har jobb og tjener egne penger, og attpåtil kjøper gaver til hverandre, at jeg kanskje kan droppe gaver til de neste jul? Vi bruker enormt med penger på julegaver og har ikke så mye til vanlig da vi sparer til hus. Eller er dette frekt? Vi har heller ikke noe nært forhold, jeg var mye med dem når de var mindre men aldersforskjellen er vanskelig og de sier svært lite når jeg er på besøk. Anonymkode: 49ba1...efa
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Kjøper julegaver til de jeg har kontakt med og de jeg får av. Har kuttet ut all familie som man egentlig bare har kontakt med når man overleverer julegaven, jula er dyr nok fra før av og jeg vil da heller eventuelt bruke mer penger på de jeg faktisk har kontakt med. Anonymkode: 4b034...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Jeg har avtalt gavefrihet med mine søsken. Vi har et 20 års aldersspenn fra eldste til yngste. Anonymkode: 90d53...7e1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøper julegaver til de jeg har kontakt med og de jeg får av. Har kuttet ut all familie som man egentlig bare har kontakt med når man overleverer julegaven, jula er dyr nok fra før av og jeg vil da heller eventuelt bruke mer penger på de jeg faktisk har kontakt med. Anonymkode: 4b034...cf5 Ja jeg har mye av slik familie og skulle ønske jeg klarte å tenke slik, har mye heller lyst å bruke penger på de som faktisk er glad i meg og bryr seg om meg om omvendt. Syns julen er vanskelig med alt kjøpepress «bare for man er i slekt» men aldri sees Anonymkode: 49ba1...efa
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har avtalt gavefrihet med mine søsken. Vi har et 20 års aldersspenn fra eldste til yngste. Anonymkode: 90d53...7e1 Ja jeg kan jo avtale dette men de gir meg ingenting uansett så blir jo mer en avtale om at jeg ikke kjøper til de heller Anonymkode: 49ba1...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå