Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fantastisk kjæresten. Han er snill, omtenksom, stiller alltid opp om det er noe. Snill og høflig mot familien min, de liker han veldig godt. Rydder/ vasker i huset, lager mat. Har egentlig ingenting å klage på. 

Bortsett fra en ting. Sexlivet vårt. Det er altså helt elendig. Det er sjelden vi har sex, jeg har tatt det opp flere ganger, at jeg synes sex er viktig i et forhold, uten det mister man litt gnisten. Men det skjer ingenting. Når vi først har det, er det.. vel, litt kjedelig.

Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym-bruker skrev (13 minutter siden):

Har en fantastisk kjæresten. Han er snill, omtenksom, stiller alltid opp om det er noe. Snill og høflig mot familien min, de liker han veldig godt. Rydder/ vasker i huset, lager mat. Har egentlig ingenting å klage på. 

Bortsett fra en ting. Sexlivet vårt. Det er altså helt elendig. Det er sjelden vi har sex, jeg har tatt det opp flere ganger, at jeg synes sex er viktig i et forhold, uten det mister man litt gnisten. Men det skjer ingenting. Når vi først har det, er det.. vel, litt kjedelig.

Andre som har det sånn?

Skaff deg en yngre elsker, problem solved.

• Nyttig 1
Skrevet
bullehurk skrev (1 minutt siden):

Skaff deg en yngre elsker, problem solved.

Vet du alderen hans? Kanskje er han 18 år. I så fall kommer du med et dårlig råd😎

Anonymkode: a0099...3b4

• Nyttig 1
Skrevet

Nei har det ikke sånn og hadde jeg hatt det sånn hadde jeg slått opp. 

Anonymkode: 89a0f...2f9

• Liker 1
Skrevet

Da ser det jo hvert fall ut til at han har lav sexdrift. Det er jo flott at du får vite dette tidlig, slik at du finner ut om dette er noe du kan leve med? De fleste kvinner får laber sexlyst etter som årene går, men kjipt å ha det sånn allerede i starten ja 😬

Anonymkode: b5a51...d0d

• Liker 1
Skrevet

Vet du hva han tenner på da?

Anonymkode: 5bea0...494

Skrevet

Nei, har det ikke sånn. Men tar selv både initiativ til å ha sex, og ikke minst ha den sexen jeg ønsker. Det er da ikke mannen min sitt ansvar.

Skrevet

De 2 viktigste tingene i et forhold er vel vennskap og nærhet/intimitet for de fleste, så når en av disse tingene mangler skal det vel godt gjøres at det rekker at mannen ellers er snill og ordentlig.  

Anonymkode: 33b25...f93

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da ser det jo hvert fall ut til at han har lav sexdrift. Det er jo flott at du får vite dette tidlig, slik at du finner ut om dette er noe du kan leve med? De fleste kvinner får laber sexlyst etter som årene går, men kjipt å ha det sånn allerede i starten ja 😬

Anonymkode: b5a51...d0d

Ja, men det var ikke sånn i starten, men blitt sånn etter vi kjøpte hus. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet du alderen hans? Kanskje er han 18 år. I så fall kommer du med et dårlig råd😎

Anonymkode: a0099...3b4

Rådet er dårlig uavhengig av alder på kjæresten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De 2 viktigste tingene i et forhold er vel vennskap og nærhet/intimitet for de fleste, så når en av disse tingene mangler skal det vel godt gjøres at det rekker at mannen ellers er snill og ordentlig.  

Anonymkode: 33b25...f93

Vi har et godt vennskap. Og kan sitte å kose på sofaen om kvelden. Og kysse og sånn. Er liksom bare sexen som uteblir 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...