AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Hei. Er det flere som har hatt omgangssyke UTEN å ha feber? Jeg ble syk onsdag 21 desember, Kastet opp en gang 22 desember men magen er fortsatt ikke bra.. men har ikke hatt feber! Er det ikke omgangssyke kanskje? Syns også det begynner å ta lang tid å bli frisk.. burde jeg ringe lege imorgen? Anonymkode: 6001c...a36
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Her i hus har vi aldri hatt feber ved omgangssyke. Men hvis det ikke er bedring etter en uke så ville jeg ringt lege ja.. Anonymkode: 1b0c0...2f7
Eva-Lena Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Jeg har aldri hatt feber ved omgangssyke. Det holder på ca 2-3 med diaré og spy.
TheHairyToothfairy Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Ikke kastet opp, men hatt plenty med feber. Slipper ikke helt, holdt på noen dager
Mezzosoprena Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Har aldri feber når jeg har omgangssyke...
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 Hatt omgangssyke både med og uten feber, hat hatt omgangssyke hvor magen har brukt 14 dager på å ikke være uggen lenger etter siste oppkast også. Viktig å spise og drikke selvom man ikke har matlyst, da kommer formen seg fortere. Anonymkode: d69ba...313
Centella Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 Jeg er en av dem som "alltid" blir smittet med omgangssyke. Det virker nesten som om det er nok at jeg snakker med en som er syk i telefonen for at jeg selv skal bli syk. Jeg har aldri hatt feber i forbindelse med omgangssyke.
Christina82 Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg