AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #21 Skrevet 28. desember 2022 Problemet er at hver gang man forsøker å slenge seg på forskjellige aktiviteter, så har de som allerede har vært medlemmer der en god stund allerede dannet deres egen lille "klikk" som kan blir veldig vanskelig å bli en del av hvis man er helt ny. Anonymkode: 23561...1c6 1 2
Kaneel Skrevet 28. desember 2022 #22 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 26.12.2022 den 17.26): Ingen å invitere på julebord, ingen å besøke, ingen som ringer når livet er vanskelig, ingen å dele nyttårsaften, bursdager eller andre festdager med, ingen å tagge i konkurranser på Instagram, ingen å dra på ferie med. Har barn og mann, men han er veldig sjenert så vi klarer ikke å finne ut av hvordan det sosiale skal prioriteres. Er takknemlig for mann og barn, men savnet etter venninner/vennepar er stort. I disse dager er det mange som legger ut hvor koselig de har det med vennene og venneparene sine, så vil bare dele innlegget for å si at det er flere av oss. ❤️ Anonymkode: 9a7a2...93d Barn er en jypperlig inngangs billett for å utvide bekjentskap inviterer foreldrene til venner av barna over eller på ake sag osv
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #23 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 26.12.2022 den 17.30): Hva gjør dere selv for å utvide nettverket deres? Oppsøk sosiale arenaer for å bli kjent med andre mennesker. Det er ingenting galt i å være sjenert. Anonymkode: fc1cf...ff2 Jeg er ikke sjenert, men har heller ingen venner. Dessverre for meg har jeg blitt dolket i ryggen litt for mange ganger av såkalte "venner", i tillegg til å være mobbeoffer gjennom hele skolegangen for ting jeg ikke kunne gjøre noe med. Altfor mange dårlige erfaringer gjør at jeg er på god fot med mange, men holder dem på avstand. Jeg har mann, barn, husdyr og egne interesser, og føler meg ikke ensom. Anonymkode: 73e85...fb4 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #24 Skrevet 28. desember 2022 Jeg har masse venner faktisk men det føles ikke sånn. De alle vet at jeg er helt alene (uten barn) hele denne uka og spurt flere av de om de har tid til en kaffe eller noe slikt. Ingen har tid alle er opptatt hele tiden. Skjønner det er familietid altså har full forståelse for det. jeg inkluderer de som er alene i min familie så de ikke er alene. men denne jula føler jeg meg enormt ensom. Til og med sagt til flere venninner hvordan jeg føler det. Hjelper ikke noe. Så vet egnemtkg kkke om jeg har venner lenger. Anonymkode: 7a4b1...86e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå