GÃ¥ til innhold

Vil ikke at jg skal date andre, men han er kald😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en før jul, hadde det trivelig sammen. Han sa han likte meg og vi kysset litt og ble litt kos. Så sa han: jeg vil ikke at du skal flørte med andre menn på byen eller møte andre menn for da blir jeg lei meg. Dette var da på 1.date, nå svarer han såvidt. Hvis jeg sender melding så lar han være å svare.  Skjønner meg ikke på han, har spurt vil du møtes på nyåret, da sa han ja gjerne det. Føler meg veldig forvirret.... han vil ikke jeg skal date andre, men samt tar lite insj....😤

Anonymkode: e6018...283

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Møtte en før jul, hadde det trivelig sammen. Han sa han likte meg og vi kysset litt og ble litt kos. Så sa han: jeg vil ikke at du skal flørte med andre menn på byen eller møte andre menn for da blir jeg lei meg. Dette var da på 1.date, nå svarer han såvidt. Hvis jeg sender melding så lar han være å svare.  Skjønner meg ikke på han, har spurt vil du møtes på nyåret, da sa han ja gjerne det. Føler meg veldig forvirret.... han vil ikke jeg skal date andre, men samt tar lite insj....😤

Anonymkode: e6018...283

Når han ikke engang gidder å svare deg så tror jeg du ganske trygt kan konkludere med at han ikke er seriøs. Han har sikkert flere damer han holder sånn på med.

Anonymkode: 8eba1...157

• Liker 1
Skrevet

sier de bare for at du skulle føle deg som noe spesielt, mens de selv har alle dører åpne regner jeg med.. gå videre. 

Anonymkode: 25874...11b

• Liker 1
Skrevet

Kontrollerende type som krever sånt etter 1 date. Han bryr seg tydeligvis ikke om deg eller å bli kjent med deg, han vil bare ha makten over deg. Løp! 

Anonymkode: 2fecd...f2f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...