AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Kjæresten og jeg har vært sammen i over 1 år nå, men aldri sagt jeg elsker deg. Jeg føler jo at jeg elsker han ( og håpet han gjør det samme ), så blant julegavene hans i år var det en fotobok med oss sammen og på slutten av boka stod det «jeg elsker deg». Reaksjonen hans da han leste dette var «så søt du er». Ble litt paff der og da, så fikk meg ikke til å si noe, men neste dag nevnte jeg det. Først sier han «hva var det som det stod da?» og så i boken om igjen. Så sier han at han ikke er noe flink med ord.. Videre etter dette har han sagt han er glad i meg.. Senest idag på melding: veldig glad i deg. Jeg føler meg bare så dum og avvist, tenker at han kanskje ikke har de gjensidige følelsene for meg? Anonymkode: 7d5e9...348 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Så du tenkte altså at du skulle presse han til å si at han elsker deg ved å gi han en klein julegave og er skuffet fordi det ikke gikk som du hadde bestemt deg for på forhånd? Anonymkode: 9f2a2...42e 32 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Ta å pust inn og ut et par ganger. Jeg tror kanskje at kjærlighetsspråkene deres ikke matcher. Du ønsker å høre med ord fra han hva han føler. Og som han sa «han er dårlig med ord», og ord betyr nok fint lite for han i forhold til det å si noe om følelsene sine. Det er mange måter å vise kjærlighet ovenfor noen, og ord er bare en av dem. Anonymkode: fff64...b4e 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Ikke overtenk Anonymkode: 9c14e...88c 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du tenkte altså at du skulle presse han til å si at han elsker deg ved å gi han en klein julegave og er skuffet fordi det ikke gikk som du hadde bestemt deg for på forhånd? Anonymkode: 9f2a2...42e Jeg trodde at følelsene var gjensidig og følte ikke den var klein, men den var kanskje det. Men skal jo ikke presse noen til å si noe man ikke føler heller. Ts. Anonymkode: 7d5e9...348
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg trodde at følelsene var gjensidig og følte ikke den var klein, men den var kanskje det. Men skal jo ikke presse noen til å si noe man ikke føler heller. Ts. Anonymkode: 7d5e9...348 Følelsene er nok på bølgelengde, men ord er ikke alltid det. Du må gi han så lang tid han trenger. Anonymkode: 10e67...a17 6 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 Det er ikke alle om sier jeg elsker deg vet du. Det betyr ikke at følelsene ikke er de samme som de som sier det. Anonymkode: 6dfa9...f8e 12 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 Jeg synes det å si "jeg elsker deg" er så forbanna kleint, at jeg sier heller i love you.... Anonymkode: ef045...94e 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke alle om sier jeg elsker deg vet du. Det betyr ikke at følelsene ikke er de samme som de som sier det. Anonymkode: 6dfa9...f8e This 👆🏻 Anonymkode: 6123d...4db 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 Jeg skjønner du er skuffet og jeg ville begynt å lure på om jeg var i feil forhold. En ting er at det ikke er naturlig å si jeg elsker deg tilbake i det man pakker opp gaver foran andre, men at han istedet for å svare "jammen klar jeg elsker deg jenta mi!" når du snakker med han dagen etter og bare vrir seg unna å sier at han ikke er flink med ord!!! Ja da ser jeg det som en indikasjon på at han ikke elsker deg men bare er i forholdet av praktiske årsaker og har blitt glad i deg fordi dere er mye sammen, som i bryr seg om deg men ikke er i forholdet av kjærlighet... Sånn ville jeg tatt det Anonymkode: c7bbb...dc2 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skjønner du er skuffet og jeg ville begynt å lure på om jeg var i feil forhold. En ting er at det ikke er naturlig å si jeg elsker deg tilbake i det man pakker opp gaver foran andre, men at han istedet for å svare "jammen klar jeg elsker deg jenta mi!" når du snakker med han dagen etter og bare vrir seg unna å sier at han ikke er flink med ord!!! Ja da ser jeg det som en indikasjon på at han ikke elsker deg men bare er i forholdet av praktiske årsaker og har blitt glad i deg fordi dere er mye sammen, som i bryr seg om deg men ikke er i forholdet av kjærlighet... Sånn ville jeg tatt det Anonymkode: c7bbb...dc2 Han åpnet ikke gaven foran andre, men oss alene. Du sier akkurat det jeg føler. Ts. Anonymkode: 7d5e9...348
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde at følelsene var gjensidig og følte ikke den var klein, men den var kanskje det. Men skal jo ikke presse noen til å si noe man ikke føler heller. Ts. Anonymkode: 7d5e9...348 Gaven var ikke klein. Det er den personen som kommenterer dette er frekk. Anonymkode: 87aaa...496 2 2
Gjest M.K.G Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Vet ikke hva problemet til flere av de surmaga kjerringene her inne er for å kritisere deg men jeg hadde blitt skuffa som deg ja. Han klarte vel å lese ordene "jeg elsker deg" og da burde det neste ut av hans munn være "jeg elsker deg også". Spør han når rett ut om han elsker deg, sier han ikke at han elsker deg tilbake så vet du at du kaster vekk tiden. Etter ett år så burde slike følelser kommet og har de ikke kommet til nå så kommer de ikke om enda ett år.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #15 Skrevet 26. desember 2022 For mange blir "jeg elsker deg" for svulstig. Det føles litt arkaisk. Det er ikke like naturlig for alle. Men når han har sagt at han er "veldig glad i deg" så kan han legge like mye kjærlighet i disse ordene. Jeg syns du overreagerer. Anonymkode: 7e7f3...497 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #16 Skrevet 26. desember 2022 Dump ham! Anonymkode: 975c1...e98
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #17 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det å si "jeg elsker deg" er så forbanna kleint, at jeg sier heller i love you.... Anonymkode: ef045...94e Ha ha ha, hvis en norsk mann hadde sagt "I love you" til meg så hadde jeg falt på bakken av latter 😅 Anonymkode: bd9d5...bf3 7 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #18 Skrevet 26. desember 2022 Det er ikke alle som sier jeg elsker deg, men det betyr ikke at de ikke mener det. Jeg var sammen med en mann i 3 år, og han sa aldri at han elsket meg, men jeg har aldri følt meg mer elsket av noen. Så har jeg vært sammen med menn, som sier de elsker meg ofte, men overhodet ikke viser det. Ord betyr ikke så mye, handling betyr mye mer. Anonymkode: 1b9b9...d73 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #19 Skrevet 26. desember 2022 Ja, du bør dumpe han. Han er ikke en som satser nok på deg. Ikke glem, du er en prinsesse han bør begjære og gjøre alt for. Anonymkode: 5a83e...2e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #20 Skrevet 26. desember 2022 Mye unnskyldninger her. "Han mener sikkert noe annet, er ikke flink med ord, det er teit å si elsker" Bla bla Du elsker han, han er bare glad i deg. Hvordan vet du det? Fordi han sier det selv. Anonymkode: 47d0b...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå