AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Gutt 21 her, jeg hadde en veldig pen dame som jeg traff gjennom studiene, hun ville ha ofte sex, og det var veldig fint. Hele vgs tiden hadde jeg ingen problemer med å få damer, og lå med mange damer, men hun var min skikkelige første kjæreste. For et par mnd siden dumpa jeg henne fordi jeg ville leve singellivet og dra masse damer, men nå får jeg ingen damer, nå sliter jeg skikkelig med å få napp. Hun har allerede fått seg ny type.... Jeg hadde aldri trodd at det skulle bli slik, jeg tror nok at det var en tappe, å dumpa dama for å leve singellivet... Anonymkode: cd902...a6f
spinner Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Men det var jo bra for henne at hun slapp unna da 19 1 13
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Bra at hun kom seg vekk fra en så cocky type! Æsj Anonymkode: 05ca6...4e9 11 2
Kompetent Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 (endret) Menn er mye mere heteroseksuelle enn damer, så det er 10x lettere for kvinner å finne seg en ny partner enn det er for de aller fleste menn. Trist at mange menn må lære dette på den harde måten. Damer har 36% sjanse for at en de 'liker' på Tinder skal 'like' dem også, mens en mann har i snitt 2% sjanse for å bli likt av en han liker på den plattformen. Det virker også som damer er mere interessert i menn som allerede har kjæreste, så slik sett ville det vært lettere for deg å dra damer når du ikke var singel. Endret 26. desember 2022 av Kompetent
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Kompetent skrev (1 time siden): Menn er mye mere heteroseksuelle enn damer, . Hvorfor drar du legning inn i dette? Det er ikke som at grunnen til at menn er single er fordi damer blir sammen med andre damer 😂 Det fins heller ikke noe belegg for å si at fler menn enn damer er heteroseksuelle, påstander som dette gjør at mange bifile og homofile menn ikke tør å komme ut av skapet. Anonymkode: 4ac7b...e31 9
Mannen 40 Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 Kanskje du har lært noe av din tabbe. Før eller siden vil du treffe ei som vil ha deg men du må slutte å være så selvgod og mest sannsynlig er du nok ikke så rå som du tror. 1
lillevill Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 Det gikk jo bra for hennes del da i det minste. Men det var nok et dumt valg? 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 Kjipt for deg men veldig bra for hun da. Så hvis du hadde funnet noen så hadde du ikke gått tilbake eller angret? Vil jo si du egentlig ikke bryr deg så mye om hun som person men heller ett stort ego Anonymkode: 6ad73...dcc 3 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 100% at dette er skrevet av en kvinne Anonymkode: 79729...f35 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): 100% at dette er skrevet av en kvinne Anonymkode: 79729...f35 det er ikke skrevet av en kvinne, hvorfor tror du det? jeg føler meg ensom som singel, spesielt i jula. Jeg ønsker meg virkelig et stabilt forhold. ts Anonymkode: cd902...a6f
Gjest Agent smith Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gutt 21 her, jeg hadde en veldig pen dame som jeg traff gjennom studiene, hun ville ha ofte sex, og det var veldig fint. Hele vgs tiden hadde jeg ingen problemer med å få damer, og lå med mange damer, men hun var min skikkelige første kjæreste. For et par mnd siden dumpa jeg henne fordi jeg ville leve singellivet og dra masse damer, men nå får jeg ingen damer, nå sliter jeg skikkelig med å få napp. Hun har allerede fått seg ny type.... Jeg hadde aldri trodd at det skulle bli slik, jeg tror nok at det var en tappe, å dumpa dama for å leve singellivet... Anonymkode: cd902...a6f Da har du lært noe viktig, og den rette dukker nok opp før eller siden
Topsi Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg ønsker meg virkelig et stabilt forhold. Er du moden for det da? 3
Anonymbrukersåklar Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 100% at dette er skrevet av en kvinne Anonymkode: 79729...f35 Fyste e tenkte me..slik ung gutt som ønsker ett stabilt forhold.. enig me deg! 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Topsi skrev (2 minutter siden): Er du moden for det da? Agent smith skrev (4 minutter siden): Da har du lært noe viktig, og den rette dukker nok opp før eller siden Hun var egentlig veldig pen, og ville ha sex minst 5x i uka. Jeg angrer ræva av meg over å ha dumpa henne. Hun er en sånn jente der gutta står i kø. Nå får jeg ingen damer... Jeg prøver meg stadig på styggere damer enn henne, og heller ikke de vil ha meg. Ts Anonymkode: cd902...a6f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #15 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gutt 21 her, jeg hadde en veldig pen dame som jeg traff gjennom studiene, hun ville ha ofte sex, og det var veldig fint. Hele vgs tiden hadde jeg ingen problemer med å få damer, og lå med mange damer, men hun var min skikkelige første kjæreste. For et par mnd siden dumpa jeg henne fordi jeg ville leve singellivet og dra masse damer, men nå får jeg ingen damer, nå sliter jeg skikkelig med å få napp. Hun har allerede fått seg ny type.... Jeg hadde aldri trodd at det skulle bli slik, jeg tror nok at det var en tappe, å dumpa dama for å leve singellivet... Anonymkode: cd902...a6f Var det bare sex’en som var bra med gamledama di? Er det derfor du nå angrer, for nå får du ikke sex noe sted, men med gamledama di fikk du sex hele tiden? Voks opp, sier bare jeg! Eksen din kan være glad hun slapp unna og fant seg en annen.. Anonymkode: 7ded9...75f 2 1
Eva-Lena Skrevet 26. desember 2022 #16 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gutt 21 her, jeg hadde en veldig pen dame som jeg traff gjennom studiene, hun ville ha ofte sex, og det var veldig fint. Hele vgs tiden hadde jeg ingen problemer med å få damer, og lå med mange damer, men hun var min skikkelige første kjæreste. For et par mnd siden dumpa jeg henne fordi jeg ville leve singellivet og dra masse damer, men nå får jeg ingen damer, nå sliter jeg skikkelig med å få napp. Hun har allerede fått seg ny type.... Jeg hadde aldri trodd at det skulle bli slik, jeg tror nok at det var en tappe, å dumpa dama for å leve singellivet... Anonymkode: cd902...a6f Du gjorde helt rett i å dumpe henne. Det var en skikkelig vinn vinn for henne 😊 1
Jdz Skrevet 26. desember 2022 #17 Skrevet 26. desember 2022 (endret) Det er helt greit å være singel. Har partner, men har aldri hatt noe problemer med å være singel fordi jeg trives i eget selskap. Tenkte du at du at singellivet skulle by på en tilværelse hvor du kunne velge og vrake single damer? I så fall tror jeg nok du får deg en real kalddusj. Endret 26. desember 2022 av Jdz 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #18 Skrevet 26. desember 2022 Jdz skrev (12 minutter siden): Det er helt greit å være singel. Har partner, men har aldri hatt noe problemer med å være singel fordi jeg trives i eget selskap. Tenkte du at du at singellivet skulle by på en tilværelse hvor du kunne velge og vrake single damer? I så fall tror jeg nok du får deg en real kalddusj. Ja, jeg trodde, jeg var den kuleste fyren med den peneste dama gjennom hele vgs-tiden. Jeg angrer som faaaaen. Eva-Lena skrev (15 minutter siden): Du gjorde helt rett i å dumpe henne. Det var en skikkelig vinn vinn for henne 😊 Men ikke en vinn for meg, og nå var det meg jeg tenkte på. Anonymkode: cd902...a6f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #19 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, jeg trodde, jeg var den kuleste fyren med den peneste dama gjennom hele vgs-tiden. Jeg angrer som faaaaen. Men ikke en vinn for meg, og nå var det meg jeg tenkte på. Anonymkode: cd902...a6f Newsflash: Du finner ikke en ny partner ved å kun tenke på deg selv🙄 Anonymkode: 7ded9...75f 3
Gjest sokrat Skrevet 26. desember 2022 #20 Skrevet 26. desember 2022 Om det er mann eller kvinne som har skrevet dette vet jeg ikke, men jeg er 110 prosent sikker på at det er skrevet av en utlending.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå