Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

_20211226_165358.thumb.JPG.3e6d2c12a9c74003b9e9c93bab12ccbe.JPG

Anonymkode: 2fdf4...690

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men vi er uvenner så jeg tør ikke.

Anonymkode: ae96c...889

• Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

_20211226_165358.thumb.JPG.3e6d2c12a9c74003b9e9c93bab12ccbe.JPG

Anonymkode: 2fdf4...690

Jeg vil ringe til Santa Claus han glemt å levere gaven min.😜

• Liker 2
Skrevet

Ja, savner eks-kjæresten min, men har bestemt meg for å ikke ta kontakt. Har ingenting å si til ham, samtidig som at jeg har masse jeg vil si. 

Anonymkode: d8513...81b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja,men jeg er redd for at han ikke er interessert og at han da bare syns det er mas 😔

Anonymkode: bcf1a...421

• Hjerte 2
Skrevet

Hatt lyst hver dag i 2 måneder ringe eks-kjæresten siden det brå bruddet!!.. ikke en dag jeg ikke tenker på henne, vil høre hvordan hun har det og klarer seg gjennom dette!   Håper hun vet jeg venter og gjør alt vi avtalte sammen. Har så masse si, har så lyst høre om hun mener alt enda.. 

Men redd alt bare blir feil.

Anonymkode: 1cdf9...a63

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, men er redd han syns jeg maser. Og så vet jeg ikke helt hva grunnen til å ringe skulle være annet enn å høre stemmen hans og småprate. Jeg må liksom ha en grunn føler jeg, og det mangler jeg.

Anonymkode: 961db...9e9

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, har lyst til å ringe og si at jeg savner han, og vil at vi skal prøve på nytt. Men samtidig så vet jeg at hvis jeg gjør det så kommer ikke ting til å bli bedre, så får heller håpe på at han ringer meg.

Anonymkode: c6ddd...a3b

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville ønske min mor god jul, men vil ikke. Hun er så  full i selvmedlidenhet og hat mot julen og folk og hun skal ikke få ødelegge vår jul i tillegg.

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...