AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Del Skrevet 26. desember 2022 "Jeg kjenner meg helt inn til beinet sliten" - Blir det korrekt å skrive? Og gir det mening? Driver å skriver en tekst og lurer veldig på om denne setningen gir like mye mening for andre enn meg selv. Anonymkode: 5d593...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 26. desember 2022 #2 Del Skrevet 26. desember 2022 Setningen gir mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 26. desember 2022 #3 Del Skrevet 26. desember 2022 Tja, men mottager skjønner jo budskapet og det er vel poenget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Del Skrevet 26. desember 2022 Gir mening. Selv sier jeg "sliten inn til margen". Anonymkode: 2a9b6...00e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Del Skrevet 26. desember 2022 spontant ville jeg byttet om på ordene; jeg føler meg sliten helt inn til beinet. (.. eller om du virkelig vil understeke; "..helt inn til /i margen") Anonymkode: ade23...626 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Del Skrevet 26. desember 2022 Jeg tror du kanskje blander to ulike uttrykk Man kan skjære inn til beinet når man må bruke alle ressurser man har Man er sliten inn til margen når man er helt utslitt Anonymkode: 5471e...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå