AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Jeg er i en sikkelig knipe om dagen og trenger gode råd for og komme meg unna. Det siste halvåret her har jeg vært sammen med verdens fineste fyr. En fyr som behandler meg med respekt. Selvom jeg ikke har kjent denne fyren så lenge har jeg aldri følt meg mer sikker og glad i en person før. Vi har hatt det så bra. Men i November bestemte vi oss for og gjøre det slutt fordi han er opptatt hele tiden og vil prioritere ting. Han har også sagt hele tiden at det kan hende vi finner tilbake igjen. Han vil klare og etablere seg med hus og de tingene før han slår seg til ro med ei. Vi har vært så mye frem og tilbake de siste månedene og han endrer mening hele tiden. Han sa sist når han var her at han ikke var ferdig og når jeg spurte om vi noen gang kom til og bli ordentlige ferdige sa han nei. Han sa til meg for to uker siden at i 2023 skulle vi gi det her en ny sjangse og at han hadde trua. For tre dager siden fikk han vite noe om meg av noen bekjente av oss som han mener han ikke husker, noe som førte til at jeg maste veldig om han det var. Men han huska ikke. Han sa også da at han håpa og trodde ting ordna seg og at han fortsatt ville være med meg. Men i går så fikk jeg melding igjen at han ikke var klar. Jeg har bestemt meg for og legge han helt fra meg, komme meg videre og fokusere på meg selv. Men noen som har opplevd noe lignede? Altså vil han faktisk være med meg eller ikke? Virker han helt ferdig denne gangen? Anonymkode: 6d277...abb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Gå videre med livet ditt, er det beste rådet jeg kan komme med. Ikke kast bort tiden din på en som ikke vet hva han vil. Anonymkode: 60a25...4dc 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Gå videre, følg magefølelsen. Det er vondt, men har er ikke så interessert i deg som du er i han. Er jo som regel lettere å etablere seg med hus osv når man er to.. Så det er jo bare noe surr han sier? Han er usikker på deg. Betyr jo selvfølgelig ikke at ikke er glad i deg, men helt ærlig ser det ut som han leter videre etter noe bedre, og gir deg akkurat nok oppmerksomhet til at du ikke klarer gi slipp.. Mitt råd er å fokusere på deg selv nå. Lær deg noe nytt, møt nye mennesker. Det er snart et nytt år og bruk det som en mulighet ❤️ Lykke til! Anonymkode: 4394b...b83 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Hadde han villet være sammen med deg, så hadde han ikke vært så opptatt og heller ikke ville prioritert andre ting. Han hadde heller ikke vært så av og på. Han er rett og slett respektløs. Og hvorfor skal han ha hus før han finner seg ei? Sånn at han sitter på eiendom, og hun i kvinnefella? Og hvem faen sier noe slikt til noen man dater? Anonymkode: 6437c...8c4 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Jeg kuttet selv ut en mann som stadig vaklet, og nei det er ikke å oppføre seg med respekt for deg. Etter flere omganger der han trakk seg unna løy jeg og sa at jeg hadde truffet en annen, selv om jeg elsket ham, og hadde skikkelig kjærlighetssorg. Jeg orket bare ikke mer frem og tilbake. Slikt er ikke noe å satse på. Knapt et år etter at jeg løy så han holdt seg borte traff jeg han jeg ble og fremdeles er gift med. Hadde jeg brukt mer tid på ham hadde jeg antagelig gått glipp av den virkelige store kjærligheten. Anonymkode: 945e6...c4d 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 Hvis dere er ment til og være ordner det seg Anonymkode: 6d277...abb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 Jeg er i akkurat samme situasjon. Møtte en fyr i sommer, vi ble fort eksklusive og dernest kjærester. Han var omsorgsfull og respekterte meg, interessert i å bli kjent med meg og ikke kun fokus på alt det overfladiske. Det ble óg slutt med oss tidligere denne mnd, han ville fokusere på seg selv. Så nå vet jeg ikke. Om vi finner tilbake til hverandre eller ei etter nyåret. Anonymkode: 18338...7d3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 En mann som er interessert og ikke vil miste deg oppfører seg ikke sånn. Oppfører du deg sånn når det er en du virkelig vil ha? Anonymkode: c89ec...b74 2 2
Daydreamer89 Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 (endret) Mine tanker er at dette er en mann med veldig ambivalente følelser og et uavklart forhold til deg. Det er noe i det klisjeen som sier at handling sier mer enn ord. Om noen virkelig, virkelig vil satse på deg, da kommer det tydelig fram i både handling og prioriteringer. Her får jeg mer inntrykk av at han har deg på ventebenken, fordi han vet ikke heeelt hva han vil selv enda. Men samtidig er du ikke såpass viktig for ham at han gjør en skikkelig innsats for å ha deg værende livet sitt! Mer som en backup-plan og buffer for ensomheten. Jeg synes du skal stå opp for deg selv, se din egenverdi og finne deg en som virkelig har lyst å være med deg - det fortjener du❣️ Endret 26. desember 2022 av Daydreamer89 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er i akkurat samme situasjon. Møtte en fyr i sommer, vi ble fort eksklusive og dernest kjærester. Han var omsorgsfull og respekterte meg, interessert i å bli kjent med meg og ikke kun fokus på alt det overfladiske. Det ble óg slutt med oss tidligere denne mnd, han ville fokusere på seg selv. Så nå vet jeg ikke. Om vi finner tilbake til hverandre eller ei etter nyåret. Anonymkode: 18338...7d3 Hørtes akkurat ut som meg jo! Men hva sier denne mannen eller hvordan er han? Anonymkode: 6d277...abb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hørtes akkurat ut som meg jo! Men hva sier denne mannen eller hvordan er han? Anonymkode: 6d277...abb Han er i en litt kjip livssituasjon akkurat nå. Har ikke helt funnet ut av hva han vil gjøre med livet, selv om han har fagbrev og høyskolegrad, prøver å søke jobber men vet ikke hva han vil jobbe med, så da er han like langt. Blitt deprimert, og vil fokusere på seg selv, men han har ingen løsning (han tenker ikke terapi eller noe annet enn å "bare finne seg en jobb" så han får fast inntekt). Hva med fyren din? Anonymkode: 18338...7d3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 Hadde ønsket han lykke til og gått videre i livet. Hva om dere blir sammen gifter dere får barn og så han trenger å finne seg selv? Livet er ikke sånn. Du skriver han trenger, han vil osv.. Hvor er du oppe i dette? Anonymkode: 04177...8a8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er i en litt kjip livssituasjon akkurat nå. Har ikke helt funnet ut av hva han vil gjøre med livet, selv om han har fagbrev og høyskolegrad, prøver å søke jobber men vet ikke hva han vil jobbe med, så da er han like langt. Blitt deprimert, og vil fokusere på seg selv, men han har ingen løsning (han tenker ikke terapi eller noe annet enn å "bare finne seg en jobb" så han får fast inntekt). Hva med fyren din? Anonymkode: 18338...7d3 Min er også i en veldig kjip livssituasjon om dagen, han har selv fagbrev men vil bytte jobb. Jobber ekstremt mye så har lite tid til overs, derfor føler jeg meg nedprioritert hele tiden. Han sier at han vil prioritere sitt og etablere seg i eget hus før han knytter seg til noen. Men problemet er at han er så frem og tilbake hele tiden. Dette er tredje gangen denne måneden. For to uker siden sa han at han ikke var klar for noe, dagen etter ringte han og ville prøve og fikk den meldinga om at han ville satse på oss i det nye året som kom. For tre dager siden skrev han også til meg at han trodde ting ordet seg. Vet ikke om det var at vi skulle finne tilbake, men da sa han ihvertfall at han fortsatt ville. Og i går ville han ikke.. Anonymkode: 6d277...abb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Han er rett og slett ikke interessert nok. Han synes nok du er flott på papiret og liker deg nok som person, og det er nok til at han ikke finner en "ordentlig" grunn til å avslutte ting, men heller ikke nok til å satse. Han velger derfor en mellomting: å holde deg varm og tilgjengelig, noen som kan gi han oppmerksomhet når han ønsker å føle seg begjæret, kanskje sex når han trenger det, men som han kan dytte vekk når han har fått det han trenger og ønsker å fokusere på andre ting i en liten periode, for så å piske deg opp igjen senere. Er man virkelig interessert i noen, så finner man tid og mulighet til å prioritere den personen. Man vakler ikke på datingen når man er forelsket. Er man forelsket, så er man forelsket. Det finnes mange gode grunner til å velge å ikke fortsette å date noen man er forelsket i, som for eksempel om én av partene ønsker barn og den andre ikke, men "jeg ønsker å fokusere på meg selv" er ikke en av de. Det er hva man sier når man ikke er interessert nok men ikke ønsker å si det rett ut Gå videre. Ikke la deg lure inn igjen. Anonymkode: 5a4d4...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #15 Skrevet 26. desember 2022 Gå videre Anonymkode: 6d277...abb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #16 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min er også i en veldig kjip livssituasjon om dagen, han har selv fagbrev men vil bytte jobb. Jobber ekstremt mye så har lite tid til overs, derfor føler jeg meg nedprioritert hele tiden. Han sier at han vil prioritere sitt og etablere seg i eget hus før han knytter seg til noen. Men problemet er at han er så frem og tilbake hele tiden. Dette er tredje gangen denne måneden. For to uker siden sa han at han ikke var klar for noe, dagen etter ringte han og ville prøve og fikk den meldinga om at han ville satse på oss i det nye året som kom. For tre dager siden skrev han også til meg at han trodde ting ordet seg. Vet ikke om det var at vi skulle finne tilbake, men da sa han ihvertfall at han fortsatt ville. Og i går ville han ikke.. Anonymkode: 6d277...abb I mitt tilfelle har han prioritert meg da han ikke har vært i jobb, og således skjult hans egentlige tanker over en liten stund. Han hadde visst vært usikker noen uker/en mnd+ før han tok det opp med meg denne mnd, så for meg var det overraskende. Men hva er det fyren din begrunner med når han sier han vil og så ikke vil, og så vil han igjen? Anonymkode: 18338...7d3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #17 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I mitt tilfelle har han prioritert meg da han ikke har vært i jobb, og således skjult hans egentlige tanker over en liten stund. Han hadde visst vært usikker noen uker/en mnd+ før han tok det opp med meg denne mnd, så for meg var det overraskende. Men hva er det fyren din begrunner med når han sier han vil og så ikke vil, og så vil han igjen? Anonymkode: 18338...7d3 Nei, han sier at han kunne sett for seg en fremtid med meg og at han har følelser og trua. Men tror tilfelle våres er litt sånn «rett person, feil tid». Den ene dagen kan han si at han er alt for opptatt og vil prioritere seg selv. Den ene dagen kan han bestemme seg for og gi det en ordentlig sjangse. Og jeg blir gæren. Når jeg spør han om han faktisk elsker meg, sier han ja. Men at selvfølgelig litt av følelsene har dabbet av siden ting har vært de siste månedene. Jeg spurte han for to uker siden om han var ferdig og da sa han «jeg hadde jo aldri kommet til deg hvis jeg hadde vært det.» Og at han visste ikke om han noengang ble det. Fikk den fine meldinga også som det sto at han hadde trua og at han ville satse sikkelig på oss i 2023 og vi planla og finne på noe på nyåret. For noen dager siden var han på vei hjem fra en fest der noen bekjente av oss hadde sagt noe om meg. Plutselig virker han sur også mener han at de ikke har sagt noe. Derfor ble jeg stressa og masa litt. Da ble han sur men han ville fortsatt og trodde og håpet ting ordnet seg. I går hadde han tenkt over noen dager at han kun ville prioritere seg selv og etablere seg med dame når han hadde eget hus. Anonymkode: 6d277...abb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #18 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, han sier at han kunne sett for seg en fremtid med meg og at han har følelser og trua. Men tror tilfelle våres er litt sånn «rett person, feil tid». Den ene dagen kan han si at han er alt for opptatt og vil prioritere seg selv. Den ene dagen kan han bestemme seg for og gi det en ordentlig sjangse. Og jeg blir gæren. Når jeg spør han om han faktisk elsker meg, sier han ja. Men at selvfølgelig litt av følelsene har dabbet av siden ting har vært de siste månedene. Jeg spurte han for to uker siden om han var ferdig og da sa han «jeg hadde jo aldri kommet til deg hvis jeg hadde vært det.» Og at han visste ikke om han noengang ble det. Fikk den fine meldinga også som det sto at han hadde trua og at han ville satse sikkelig på oss i 2023 og vi planla og finne på noe på nyåret. For noen dager siden var han på vei hjem fra en fest der noen bekjente av oss hadde sagt noe om meg. Plutselig virker han sur også mener han at de ikke har sagt noe. Derfor ble jeg stressa og masa litt. Da ble han sur men han ville fortsatt og trodde og håpet ting ordnet seg. I går hadde han tenkt over noen dager at han kun ville prioritere seg selv og etablere seg med dame når han hadde eget hus. Anonymkode: 6d277...abb En uke før selve bruddet vårt hadde vi en lignende samtale. Jeg spurte ham om han fortsatt har følelser for meg og om han kunne se en fremtid med meg, og da svarte han ja. En uke senere sier han at han har tenkt mer på det, og at han egentlig ikke klarer å se fremover i sitt eget liv, han vet ikke "hvor" han er feks neste måned, og planlegger ikke mer enn en dag frem. Så der tok han plutselig bort fremtiden jeg hadde sett for meg at vi skulle dele. Han sa litt som din kar, om at det er mest spenning og betatthet i begynnelsen, og at det kanskje hadde dabbet av den siste mnd. Også en likhet om at han her hadde en forestilling om at han ikke skal slå seg til ro og etablere seg før han har alt på plass, dvs fast jobb og fast inntekt, egen bolig osv. Han leier foreløpig, mens jeg eier, så jeg og han er på forskjellige steder i livet sånn sett. Virker også som en "rett person, feil tid"-greie her og. Men hvor lenge skal vi sitte og vente på at disse karene skal finne seg selv og bli klare for et forhold med oss???? Anonymkode: 18338...7d3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #19 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En uke før selve bruddet vårt hadde vi en lignende samtale. Jeg spurte ham om han fortsatt har følelser for meg og om han kunne se en fremtid med meg, og da svarte han ja. En uke senere sier han at han har tenkt mer på det, og at han egentlig ikke klarer å se fremover i sitt eget liv, han vet ikke "hvor" han er feks neste måned, og planlegger ikke mer enn en dag frem. Så der tok han plutselig bort fremtiden jeg hadde sett for meg at vi skulle dele. Han sa litt som din kar, om at det er mest spenning og betatthet i begynnelsen, og at det kanskje hadde dabbet av den siste mnd. Også en likhet om at han her hadde en forestilling om at han ikke skal slå seg til ro og etablere seg før han har alt på plass, dvs fast jobb og fast inntekt, egen bolig osv. Han leier foreløpig, mens jeg eier, så jeg og han er på forskjellige steder i livet sånn sett. Virker også som en "rett person, feil tid"-greie her og. Men hvor lenge skal vi sitte og vente på at disse karene skal finne seg selv og bli klare for et forhold med oss???? Anonymkode: 18338...7d3 Jeg vet, blir helt gæren av det! Men jeg har bare bestemt meg for at ja hvis det er ment for og vare så skjer det. Men sånn som ting er nå vil jeg bare fokusere på meg selv, sånn at jeg ihvertfall er ordentlig klar. La han ligge og kutte helt kontakt, for og få han til og savne meg sikkelig. Få han til og lure litt på hva jeg gjør og gjøre sånn at han faktisk ser at jeg blir borte. Er forferdelig vondt og eneste jeg skulle ønske var at jeg kunne spolt tiden tilbake i sommer da vi møtes fordi alt var så bra. Anonymkode: 6d277...abb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #20 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet, blir helt gæren av det! Men jeg har bare bestemt meg for at ja hvis det er ment for og vare så skjer det. Men sånn som ting er nå vil jeg bare fokusere på meg selv, sånn at jeg ihvertfall er ordentlig klar. La han ligge og kutte helt kontakt, for og få han til og savne meg sikkelig. Få han til og lure litt på hva jeg gjør og gjøre sånn at han faktisk ser at jeg blir borte. Er forferdelig vondt og eneste jeg skulle ønske var at jeg kunne spolt tiden tilbake i sommer da vi møtes fordi alt var så bra. Anonymkode: 6d277...abb Ja uff, skulle ønske vi kunne gå tilbake i tid. Det var så bra, og jeg trodde alt var bra frem til nå. Tenker du å slette/ begrense ham i mellomtiden? Jeg tror at jeg og denne fyren har landet på at vi tar pause/helt avstand i mellomtiden, og at vi kanskje tar opp tråden igjen etter nyåret når vi er klare for det. Jeg er redd det bare er en myk måte å avslutte helt på, og at vi egentlig ikke kommer til å ha kontakt mer. Det blir nok ryddigere sånn uansett, frem og tilbake er så emosjonelt slitsomt… Anonymkode: 18338...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå