AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Gift i 25 år med min aller beste venn og pappa til mine barn som er 10 og 12 år. Han er en fantastisk fyr og helt fantastisk pappa. Vi har hatt noen problematiske år som desverre har endret mine følelser på det romantiske planet......7 år siden nå.....jeg hadde håpet at ting skulle endre seg tilbake, men jeg orker ikke intimitet og det ser ikke ut til å endre seg....men jeg elsker han jo selvfølgelig. Han vil kose hele tiden, han blir litt som et krevende barn...og jeg går og er så trist hele tiden fordi dette er jo min "feil". Jeg hadde sett for meg å bli gammel med denne mannen....få barnebarn....men jeg vet ikke om jeg klarer mer av dette.. Dessuten fortjener mannen min ei som setter mer pris på han det det jeg tydeligvis gjør.. Det føles vondt å ikke gi han den kjærligheten han trenger og fortjener... Vurderer å skille meg....bryte opp alt jeg kjenner og vet om...dette er skumle tanker...tar gjerne imot tips og råd.. Hvordan forteller jeg han at jeg vil skille meg? Hvordan skiller jeg meg? Hva bør jeg tenke på? Refleksjoner fra folk som kan relatere seg tas imot.. Anonymkode: 40042...f4a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gift i 25 år med min aller beste venn og pappa til mine barn som er 10 og 12 år....Hvordan forteller jeg han at jeg vil skille meg? Hvordan skiller jeg meg? Hva bør jeg tenke på? Refleksjoner fra folk som kan relatere seg tas imot.. Anonymkode: 40042...f4a Du sier, "jeg vil ikke dette forholdet lenger. Jeg vil skille meg". Og så går dere til mekling angående barna. Og så sender du inn søknad om separasjon. Anonymkode: 8c1a4...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Du sier jo at du elsker han. Og da tenker jeg at dette bør kunne fikses på et vis🙂Hva med parterapi? Reise bort på en romantisk ferie bare dere to? Anonymkode: 30233...7bd 1
AprilLudgate Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Du elsker ham? Men klarer ikke ha sex? Har dere vært i samtale med psykolog for dette da? Og hva har dere forsøkt konkret til nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå