AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Hei. Jeg har hatt mensen i 5 mnd i strekk nesten, skal heldigvis til gynekolog etter jul, men i den tiden har bare legen gitt meg primolut som jeg har gått på hele tiden, uten at det har funket. Er det farlig at jeg tar det hele tiden? Anonymkode: aaee3...d3a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Vet ikke hvorfor det står Max 10 dager, og er ingen fagperson - men altså hvorfor i alle dager står du på en medisin i 5 mnd som ikke har effekt? 🤔 Anonymkode: 3a5a2...2d0
powerpuffen Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Har du tatt covid vaksine? Jeg slet også med enorme blødninger av vaksinen, og fikk cyckoklapon (?) for å stoppe blødninger. Gynekologen fant ingenting. I tillegg prøvde jeg en p pille som heter slinda, og nå blør jeg ikke lengre.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vet ikke hvorfor det står Max 10 dager, og er ingen fagperson - men altså hvorfor i alle dager står du på en medisin i 5 mnd som ikke har effekt? 🤔 Anonymkode: 3a5a2...2d0 Fordi han sier at det ikke er noe annet å gjøre imens jeg venter på gynekolog , å for å minske blødningene litt. Men den funker ikke. TS Anonymkode: aaee3...d3a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Lacuna skrev (7 minutter siden): Har du tatt covid vaksine? Jeg slet også med enorme blødninger av vaksinen, og fikk cyckoklapon (?) for å stoppe blødninger. Gynekologen fant ingenting. I tillegg prøvde jeg en p pille som heter slinda, og nå blør jeg ikke lengre. Ja tok dose 1, den har ikke hørt om å ikke fått. Fastlegen min er en ganske dårlig fastlege. Jeg tenker å sette inn spiral da. TS Anonymkode: aaee3...d3a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Fordi han sier at det ikke er noe annet å gjøre imens jeg venter på gynekolog , å for å minske blødningene litt. Men den funker ikke. TS Anonymkode: aaee3...d3a Men hvorfor fortsetter du å ta et medikament som ikke fungerer? Som noen andre spør, er du vaksinert? Utrolig mange som sliter med samme problem pga vaksinen. Anonymkode: 09a05...af1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men hvorfor fortsetter du å ta et medikament som ikke fungerer? Som noen andre spør, er du vaksinert? Utrolig mange som sliter med samme problem pga vaksinen. Anonymkode: 09a05...af1 Ja jeg tok dose 1. Kan være vaksinen ja tror jeg. TS Anonymkode: aaee3...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå