Gå til innhold

Å ta primolut hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt mensen i 5 mnd i strekk nesten, skal heldigvis til gynekolog etter jul, men i den tiden har bare legen gitt meg primolut som jeg har gått på hele tiden, uten at det har funket. Er det farlig at jeg tar det hele tiden? 

Anonymkode: aaee3...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvorfor det står Max 10 dager, og er ingen fagperson - men altså hvorfor i alle dager står du på en medisin i 5 mnd som ikke har effekt? 🤔

Anonymkode: 3a5a2...2d0

Skrevet

Har du tatt covid vaksine? Jeg slet også med enorme blødninger av vaksinen, og fikk cyckoklapon (?) for å stoppe blødninger. Gynekologen fant ingenting. I tillegg prøvde jeg en p pille som heter slinda, og nå blør jeg ikke lengre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vet ikke hvorfor det står Max 10 dager, og er ingen fagperson - men altså hvorfor i alle dager står du på en medisin i 5 mnd som ikke har effekt? 🤔

Anonymkode: 3a5a2...2d0

Fordi han sier at det ikke er noe annet å gjøre imens jeg venter på gynekolog , å for å minske blødningene litt. Men den funker ikke. TS

Skrevet
Lacuna skrev (7 minutter siden):

Har du tatt covid vaksine? Jeg slet også med enorme blødninger av vaksinen, og fikk cyckoklapon (?) for å stoppe blødninger. Gynekologen fant ingenting. I tillegg prøvde jeg en p pille som heter slinda, og nå blør jeg ikke lengre. 

Ja tok dose 1, den har ikke hørt om å ikke fått. Fastlegen min er en ganske dårlig fastlege. Jeg tenker å sette inn spiral da. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Fordi han sier at det ikke er noe annet å gjøre imens jeg venter på gynekolog , å for å minske blødningene litt. Men den funker ikke. TS

Men hvorfor fortsetter du å ta et medikament som ikke fungerer? 

Som noen andre spør, er du vaksinert? Utrolig mange som sliter med samme problem pga vaksinen.

Anonymkode: 09a05...af1

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men hvorfor fortsetter du å ta et medikament som ikke fungerer? 

Som noen andre spør, er du vaksinert? Utrolig mange som sliter med samme problem pga vaksinen.

Anonymkode: 09a05...af1

Ja jeg tok dose 1. Kan være vaksinen ja tror jeg. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...