Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang truffet en person, som du føler at du "deler samme sjel med"? Eller som du føler du kjenner fra tidligere liv eller parallell eksistens?At man vet hvem personen er, man bare kjenner dem " i kjernen". 

Hvorfor skjer slikt? 

Anonymkode: 556f6...f2c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på samme måten. Men hver gang jeg er på jobb (jobber i dagligvare), og ser folk, så tenker jeg at «den personen der er det noe kjent med». Det har vært tilfeller hvor jeg har spurt folk selv om hvem de er, men da har ikke navnet vært kjent for meg i det hele tatt 

Skrevet

Ja. Jeg trur det skjer slikt fordi de vi har kjent med i forrige liv og har sterke sjelebånd med vil vi på automatisk alltid bli styrt mot. 

Anonymkode: a5be2...001

• Liker 1
Skrevet

Ja. Har en sånn kamerat. Kjentes ut som vi hadde kjent hverandre bestandig første gang vi møttes. Helt sprøtt. Vi har samhørighet på ett dypere nivå enn jeg har opplevd med noen andre jeg kjenner. Så jeg er overbevist om at vi har fulgt hverandre i tidligere liv. Er en stor aldersforskjell mellom oss, og vidt forskjellige liv, så er ingen ting egentlig som binder oss sammen. Veldig rart. 

Anonymkode: fc2cf...596

• Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...