AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 En jeg kjenner dukket opp i kortene på tinder og jeg gikk ut av appen og inn igjen for å få han vekk uten å sveipe han vekk. Har gjort dette mange ganger før og da dukker kortet alltid opp igjen etter kort tid når man sitter og blar og flere ganger per kort om jeg går ut av appen og inn igjen. Nå har jeg bladd gjennom over tusen profiler og hans har ikke dukket opp igjen. Betyr det at han har blokkert meg eller skjult profilen sin? Anonymkode: b3db8...89c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Mest sannsynlig så har han trykka deg vekk. Anonymkode: cd461...b61 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mest sannsynlig så har han trykka deg vekk. Anonymkode: cd461...b61 Ja såklart. Det tenkte jeg ikke på haha.. jaja da er det vel ikke noe vits å skrive til han på insta (er venn med han der fra før og hadde en greie med han for noen år siden) 🙈 Anonymkode: b3db8...89c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: En jeg kjenner dukket opp i kortene på tinder og jeg gikk ut av appen og inn igjen for å få han vekk uten å sveipe han vekk. Har gjort dette mange ganger før og da dukker kortet alltid opp igjen etter kort tid når man sitter og blar og flere ganger per kort om jeg går ut av appen og inn igjen. Nå har jeg bladd gjennom over tusen profiler og hans har ikke dukket opp igjen. Betyr det at han har blokkert meg eller skjult profilen sin? Anonymkode: b3db8...89c Eller så kan Tinder ha luktet lunta og gitt deg noen andre alternativer. Anonymkode: 94455...81f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Kanskje han har funnet ut at tinder er noe dritt å slettet seg? Anonymkode: 1359b...9af
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje han har funnet ut at tinder er noe dritt å slettet seg? Anonymkode: 1359b...9af Ja det ender jeg alltid opp med å gjøre etter 2-3 dager på tinder også. Så går det et år eller noen måneder før jeg prøver noen dager der igjen Anonymkode: b3db8...89c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 Kanskje han er på reise i jula. Anonymkode: 8eab7...cb0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 Hvorfor trykket du ikke liker når du tydeligvis er intressert da? Anonymkode: dff77...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå