AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Jeg er en 25 år gammel som bor sammen med min samboer som er veldig attraktiv og tiltrekkende og har hatt mange kjærester før, og også var utro mot eks-samboeren da vi traff hverandre. Nå har jeg funnet ut at han var meg utro med, med minst 2 andre damer i det siste. Nå vurderer han å avslutte forholdet, men har ikke gjort det ennå, jeg vil egentlig bare være med ham og vil ikke være singel, men vil samtidig heller ikke være med en mann som er utro... Anonymkode: 3bfad...999 2 1
Jaytee Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Dette må være troll? At du likevel ønsker å være med han selvom du er fullt klar over at han har gått bak ryggen din og vært utro er jo ganske sinnsykt, men deg om det. 9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Han vurderer å avslutte forholdet?! Det er jo DU som må avslutte forholdet her! Du blir spist opp, tygget og spyttet ut igjen. Du blir fullstendig ødelagt av å være med en utro mann. Samme hvor mye han lover at det ikke skal skje igjen så vet du jo nå at det er en del av personligheten hans og ikke en enkelthendelse! Du kan ikke være i dette forholdet! Anonymkode: 9f9ec...507 4 5
Virrevirrevapp Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): jeg vil egentlig bare være med ham og vil ikke være singel, men vil samtidig heller ikke være med en mann som er utro... Anonymkode: 3bfad...999 Den mannen du vil ha, er ikke han dessverre. 6
Daydreamer89 Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 For en utrolig kjip situasjon å være i😔 Jeg synes også at dette var skikkelig respektløst gjort ovenfor deg, for ikke å glemme ufølsomt! At han attpåtil er den som skal ta stilling til om dere skal fortsette forholdet eller ikke, må jeg si at jeg finner helt hårreisende! Hva med deg midt oppi dette?! Skal det at han har et pent utseende og sjarm frita ham fra å behandle andre med respekt? Skal det unnskylde at han tråkker over dine grenser og behandler deg dårlig? Jeg vet at det kan være vondt å bryte ut av en relasjon, men det er ikke alle relasjoner som er bra for deg eller verdt å kjempe for. Håper det ordner seg for deg🤗 1
NiceOrNothing Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en 25 år gammel som bor sammen med min samboer som er veldig attraktiv og tiltrekkende og har hatt mange kjærester før, og også var utro mot eks-samboeren da vi traff hverandre. Nå har jeg funnet ut at han var meg utro med, med minst 2 andre damer i det siste. Nå vurderer han å avslutte forholdet, men har ikke gjort det ennå, jeg vil egentlig bare være med ham og vil ikke være singel, men vil samtidig heller ikke være med en mann som er utro... Anonymkode: 3bfad...999 Er du så redd for å være alene at du klynger deg fast til en mann som er notorisk utro ? 🙈 3
PM75 Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 Jeg tror du holder fast ved et glansbilde av hvem samboer din er. Eller rettere sagt - hvem du ønsker han skal være. Se på hva han gjør, mot deg og sine ekser. Er det slik du vil ha det i livet ditt? Hva ville du sagt til en venninne i samme situasjon? 2 1
exictence Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 Stakkars deg. Føler med deg. Kan forstå du tenker at du vil være kjæreste med ham. Men sannheten er at du vil være kjæreste med en som er kjekk, og det er ikke han. Så det er ikke selve han du vil være kjæreste med. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er en 25 år gammel som bor sammen med min samboer som er veldig attraktiv og tiltrekkende og har hatt mange kjærester før, og også var utro mot eks-samboeren da vi traff hverandre. Nå har jeg funnet ut at han var meg utro med, med minst 2 andre damer i det siste. Nå vurderer han å avslutte forholdet, men har ikke gjort det ennå, jeg vil egentlig bare være med ham og vil ikke være singel, men vil samtidig heller ikke være med en mann som er utro... Anonymkode: 3bfad...999 Dette kommer han til å gjøre igjen. Er du klar for det? Er dette noe du vil at barna skal lære? Søk parterapi og se hvordan det går om du vil redde forholdet. Hvor gamle er barna? Og har du andre rundt deg til å støtte seg? Kanskje det føles tungt no men det er ikke lurt å være sammen om han snam fortsette! Hvorfor gjorde han det? God klem til deg Anonymkode: db3be...8f9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 Det finnes et hav av kjekke menn der ute som er skikkelige og som ikke vil bedra den de blir sammen med. Du er nok ei kjekk jente. Det er skummelt å bryte ut av et forhold med én du trodde du skulle bli gammel med. Men han var ikke den du trodde, og du VIL finne en ny å bli glad i ❤️ Anonymkode: d61fd...a02
Turtellure12 Skrevet 27. desember 2022 #11 Skrevet 27. desember 2022 Vil du heller være dørmatte enn singel? Geeez... På tide å få gjort noe med selvtilliten
Helene1982 Skrevet 27. desember 2022 #12 Skrevet 27. desember 2022 Hva er årsakene til at du ønsker å bli i dette forholdet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå