AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Ser veldig mange menn skriver det, men hva mener de egentlig? Ikke noe mas/drama med ekser? Ikke overdreven sjalusi? Ikke eksklusivitet da det oppfattes som drama? Ikke noe snakk om følelser da det oppfattes som drama? Eller ligger det annet til grunn? Ingen ønsker seg vel en partner med mye styr, ei heller jeg. Samtidig er en partner som en ikke kan dele følelser og de innerste tanker med uaktuelt…. Så jeg sveiper alle slike til venstre… Tolker jeg dem rett? Eller går jeg potensielt glipp av fine fyrer som faktisk er på utkikk etter noe som kan bli kjæreste? Anonymkode: 491b2...160 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Min erfaring er dessverre at mennesker som sier de hater drama eller ikke vil ha noe drama, er selve kjernen til det. Evig liv til drama. De klarer å lage krangel av løse lufta, de kaller det drama om du vil avklare og snakke om viktige spørsmål og hvor relasjonen står, eller lurer på ting angående dem. Tro meg, slike folk er det kun problemer med. Anonymkode: 3184d...bd2 12 3
Vandelay Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 De er ikke ute etter forhold, kun sex. 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 "Det er ikke de som er problemet, det er alle andre". Rett å slett ingen selvinnsikt, og er nok de som ofte er sentrum av drama. De fleste normale folk opplever lite drama, og derfor trenger de ikke å skrive det i infoen sin. Anonymkode: 62a6d...997 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 At de vil ha en som ikke forventer noe av de, ikke står opp for seg selv, finner seg i all dritten dems. Menn med dårlig kvinnesyn som tror alle kvinner elsker drama, mens egentlig er det de selv som lager drama ved å chatte med ekser og bli borte over natten i forhold og tåler ikke at dama reagerer på det. Rødt flagg. Sveiper alltid menn vekk menn som skriver det. Anonymkode: bf2ee...750 7 6
*Mocca* Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 De vil ikke ha noen som blir eiesyke kjapt, som lager oppstyr fordi man ikke svarer kjapt nok på meldinger, eller fordi man ikke formulerer seg "søtt nok"i meldinger, eller fordi man har venner av motsatt kjønn og lager problemer ut av det igjen og igjen. Endel vil gjerne ha uforpliktende relasjon, men klarer ikke å si det. De sier heller at de ønsker å slippe drama. Men ja, man har også de som ikke vil ha drama...som kanskje er roten til at det blir drama i livet.... De skjønner bare ikke at oppførselen de har er så inkonsekvent at det blir vanskelig for andre å stole på dem.
Scoops Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 Min erfaring er at menn som sier eller skriver slikt lager drama selv om hver minste ting så de holder jeg meg langt unna 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring er dessverre at mennesker som sier de hater drama eller ikke vil ha noe drama, er selve kjernen til det. Evig liv til drama. De klarer å lage krangel av løse lufta, de kaller det drama om du vil avklare og snakke om viktige spørsmål og hvor relasjonen står, eller lurer på ting angående dem. Tro meg, slike folk er det kun problemer med. Anonymkode: 3184d...bd2 "Tro deg" 😂 Hadde jeg blitt singel etter snart 20 år som samboer så ville jeg nevnt et dramafritt liv. Årsaken er enkel, jeg har levd et dramafritt liv med samboer i snart 20 år, i motsetning til mitt første samboerskap som varte drøye ti år. Det første samboerskapet var fylt med masse drama, hun var en løs kanon, spekulerte, overtenkte, lagde scenarioer på ting jeg aldri hadde gjort eller sagt, tatt helt ut av luften. Når hun mistet kontrollen over seg selv så var hun verbal voldelig, fysisk voldelig, men for det meste gjennomgående bedrev hun psykisk vold. Eksen er i sitt andre forhold, i følge vår datter så er det mye krangling og dårlig stemning. Så hvordan har det seg at min historie ikke passer inn i ditt narrativ, du som mener at vi alle skal "tro deg". Anonymkode: d402b...512 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): "Tro deg" 😂 Hadde jeg blitt singel etter snart 20 år som samboer så ville jeg nevnt et dramafritt liv. Årsaken er enkel, jeg har levd et dramafritt liv med samboer i snart 20 år, i motsetning til mitt første samboerskap som varte drøye ti år. Det første samboerskapet var fylt med masse drama, hun var en løs kanon, spekulerte, overtenkte, lagde scenarioer på ting jeg aldri hadde gjort eller sagt, tatt helt ut av luften. Når hun mistet kontrollen over seg selv så var hun verbal voldelig, fysisk voldelig, men for det meste gjennomgående bedrev hun psykisk vold. Eksen er i sitt andre forhold, i følge vår datter så er det mye krangling og dårlig stemning. Så hvordan har det seg at min historie ikke passer inn i ditt narrativ, du som mener at vi alle skal "tro deg". Anonymkode: d402b...512 Jeg ville ikke kalt det drama, det er jo i sterkeste grad voldelig, fysisk og psykisk. Men jeg ville likevel unngått deg om du skrev dramafritt, enten fordi jeg tenker du lager drama eller fordi du ser meg i eksen din bare jeg har en dårlig dag. Anonymkode: 3184d...bd2 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: "Tro deg" 😂 Hadde jeg blitt singel etter snart 20 år som samboer så ville jeg nevnt et dramafritt liv. Årsaken er enkel, jeg har levd et dramafritt liv med samboer i snart 20 år, i motsetning til mitt første samboerskap som varte drøye ti år. Det første samboerskapet var fylt med masse drama, hun var en løs kanon, spekulerte, overtenkte, lagde scenarioer på ting jeg aldri hadde gjort eller sagt, tatt helt ut av luften. Når hun mistet kontrollen over seg selv så var hun verbal voldelig, fysisk voldelig, men for det meste gjennomgående bedrev hun psykisk vold. Eksen er i sitt andre forhold, i følge vår datter så er det mye krangling og dårlig stemning. Så hvordan har det seg at min historie ikke passer inn i ditt narrativ, du som mener at vi alle skal "tro deg". Anonymkode: d402b...512 Nå var det ikke meg du siterte, men jeg skjønte ikke sammenhengen med det innlegget du siterte. Det står at sånne mennesker (ikke menn, men mennesker) som skriver sånt på Tinder ofte er de som lager drama, og du ramser opp din eks (nevner ingenting om Tinder som det blir spurt om). Anonymkode: 49d8d...627 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ser veldig mange menn skriver det, men hva mener de egentlig? Ikke noe mas/drama med ekser? Ikke overdreven sjalusi? Ikke eksklusivitet da det oppfattes som drama? Ikke noe snakk om følelser da det oppfattes som drama? Eller ligger det annet til grunn? Ingen ønsker seg vel en partner med mye styr, ei heller jeg. Samtidig er en partner som en ikke kan dele følelser og de innerste tanker med uaktuelt…. Så jeg sveiper alle slike til venstre… Tolker jeg dem rett? Eller går jeg potensielt glipp av fine fyrer som faktisk er på utkikk etter noe som kan bli kjæreste? Anonymkode: 491b2...160 De lager drama og det er derfor de ikke vil ha drama. Jeg sveiper også de til venstre Anonymkode: 49d8d...627 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): "Tro deg" 😂 Hadde jeg blitt singel etter snart 20 år som samboer så ville jeg nevnt et dramafritt liv. Årsaken er enkel, jeg har levd et dramafritt liv med samboer i snart 20 år, i motsetning til mitt første samboerskap som varte drøye ti år. Det første samboerskapet var fylt med masse drama, hun var en løs kanon, spekulerte, overtenkte, lagde scenarioer på ting jeg aldri hadde gjort eller sagt, tatt helt ut av luften. Når hun mistet kontrollen over seg selv så var hun verbal voldelig, fysisk voldelig, men for det meste gjennomgående bedrev hun psykisk vold. Eksen er i sitt andre forhold, i følge vår datter så er det mye krangling og dårlig stemning. Så hvordan har det seg at min historie ikke passer inn i ditt narrativ, du som mener at vi alle skal "tro deg". Anonymkode: d402b...512 Det er jo sånne menn som deg som lager drama. Se bare her, allerede før du har blitt kjent med en ny dama antar du at hun er som din eks og vil prøve å skremme henne vekk med å skrive at du vil ha et dramafritt liv. For å si det sånn så er det ikke en sånn profiltekst som skremmer vekk damer som behandler partneren sin dårlig, men det skremmer vekk alle normale damer som ikke gidder mannfolk som dømmer alle damer basert på én dårlig erfaring. Anonymkode: bf2ee...750 2 5
lillevill Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 Jeg tror mange av disse mennene ikke makter å forholde seg til at andre har meninger, følelser, ønsker. De vil ha noen som helst ikke tar plass med den personen de er. De har mao ganske store floker inne i seg selv. 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser veldig mange menn skriver det, men hva mener de egentlig? Ikke noe mas/drama med ekser? Ikke overdreven sjalusi? Ikke eksklusivitet da det oppfattes som drama? Ikke noe snakk om følelser da det oppfattes som drama? Eller ligger det annet til grunn? Ingen ønsker seg vel en partner med mye styr, ei heller jeg. Samtidig er en partner som en ikke kan dele følelser og de innerste tanker med uaktuelt…. Så jeg sveiper alle slike til venstre… Tolker jeg dem rett? Eller går jeg potensielt glipp av fine fyrer som faktisk er på utkikk etter noe som kan bli kjæreste? Anonymkode: 491b2...160 Det er de som alltid lager drama selv men som mangler selvinnsikt til å se det. Alltid exen som var gæren 😑 Anonymkode: 4f579...e2c 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #15 Skrevet 26. desember 2022 Rett og slett alarmerende røde flagg at noen skriver sånt. Menn som ikke "ønsker drama" har som regel flere av følgende perosnlighetstrekk, om ikke alle: Kald Kjip Har lite omsorg og empati for andre Konfliktsky Passivt aggressiv Manglende evne til kommunikasjon Følelsesmessig umoden Anonymkode: 5d052...7df 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #16 Skrevet 26. desember 2022 Takk for alle gode svar. Fortsetter å slenge de til venstre alle sammen. ts Anonymkode: 491b2...160 4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå