AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Hei! Min samboer er i dag sur siden han måtte stå opp med barnet vårt, igjen. Barnet vårt har vært syk i over en uke nå, og derfor sovet på rom med meg med hyppig tilsyn Ila natten; på grunn sv pusteproblemer, høy feber (feberkrampebarn) og antibiotika. Det har blitt lite sammenhengende søvn på meg. Vi har løst dette med at jeg får noen timer sammenhengende søvn på morgenen og han står opp med barnet. Får da kabskje 2 søvn på morgen. Barnet våkner et sted mellom 7-8.30. I natt skulle barnet ikke ha antibiotika og ble flyttet tilbake på rommet sitt. Men burde sjekkes på Ila natten 1-2 ganger. Vi snakket om hva han ønsket, han kunne ta sjekken på natten eller stå opp tidlig. Han ville stå opp tidlig. jeg legger meg dødstidlig da jeg har mangel på søvn, er i tillegg gravid. Seneste jeg har lagt meg er klokken 21, helst rett etter ungen har lagt seg. Samboer la seg 01.30 i går ( de andre kveldene midnatt som tidligste) og ble nå sur siden jeg var bestemt og så han må stå opp med barnet. Han var trøtt og hadde jo ikke sovet lenge. har han rett til å bli sur?? Blir sp lei meg, intimes Anonymkode: 02b11...596
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Så bra at du valgte å få enda et barn med ham da. Anonymkode: 1adeb...ab7 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Uforståelig at du ønsker flere barn med denne egoisten av et uomtenksomt mannebarn. Nei, han har ikke "rett" til å være sur, det har derimot du. I tillegg til skuffet. Anonymkode: ecb9b...275 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Rett på å bli sur? Hva slags begrep er det? Om mannen mener ting er ensidig så blir han skuffet, og tar det opp med meg. Så forklarer begge sin side av saken. Ofte konkluderer vi bare med at begge er slitne. Om han hadde glefset i øyeblikket fordi han fortsatt var i halvsøvne ville han unnskyldt seg selv så snart han stod opp. Anonymkode: cb4fb...d40 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Nei, selvfølgelig ikke. Han har "lov" å være trøtt men ikke sur. Voksne folk skjønner helt fint at de blir trøtte om de ikke legger seg tidlig nok. Han visste han skulle tidlig opp så er ikke uventet heller. Anonymkode: 979c1...385 5
Bålkaffe Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 Han valgte å ta ansvaret ved å stå opp tidlig. Når han da legger seg halv to, vel vitende om at han skal opp tidlig, har han ingen rett på å være sur på DEG. Han får være sur på seg selv som ikke klarer å planlegge fremover, herregud. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå