Gå til innhold

Hvordan ser dere alle flekkene på gulvet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Når jeg går rundt i huset så får jeg øye på de forskjellige flekkene på gulvet. Spesielt når det er masse lys. Jeg må prøve å huske hvor de flekkene var. Fordi når jeg går over med moppen så klarer jeg ikke å se flekkene ordentlig. Der det er flekker der trenger man å gni inn moppen litt.

Har hatt mange barn på besøk. De har spist/sølt på gulvet pga lite plass på spisebordet. Lekt med plastelina. Voksne har gått inn med pensko så ja....masse flekker på gulvet. Jeg ser disse flekkene når for eksempel lyset fra Tven treffer gulvet. Kan se flekkene da også. Men ikke når jeg mopper

Anonymkode: 5f9dc...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike flekker tar jeg med en gang. Har litt allrent blandet med vann på en sprayflaske, så bruker det og litt tørkepapir. 

Anonymkode: 5e9bb...c9f

Skrevet

Litt vann på tørkepapir tar flekken der og da 

Anonymkode: ad0ee...01c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2022 den 2.20):

Hei.

Når jeg går rundt i huset så får jeg øye på de forskjellige flekkene på gulvet. Spesielt når det er masse lys. Jeg må prøve å huske hvor de flekkene var. Fordi når jeg går over med moppen så klarer jeg ikke å se flekkene ordentlig. Der det er flekker der trenger man å gni inn moppen litt.

Har hatt mange barn på besøk. De har spist/sølt på gulvet pga lite plass på spisebordet. Lekt med plastelina. Voksne har gått inn med pensko så ja....masse flekker på gulvet. Jeg ser disse flekkene når for eksempel lyset fra Tven treffer gulvet. Kan se flekkene da også. Men ikke når jeg mopper

Anonymkode: 5f9dc...dd6

Du skriver jo selv at løsningen er godt lys, så kjør på med lamper eller vask gulvet på dagtid? 🙂

Anonymkode: 66985...2e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...