Wonderwoman Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Jeg vil bare rette en stor takk til mine gode venninner Jeg har mange venninner, og setter stor pris på alle sammen, men så har jeg noen få som bare er helt fenomenale. Som stiller opp i tykt og tynt. Som bare ved sitt blotte nærvær gjør livet mitt lysere, fordi de bryr seg. Når jeg har det bra er de glade på mine vegne, når jeg har det vondt lider de med meg, men klarer å gi meg troen på at alt vil se lysere ut rundt neste sving. Mennesker som gir av seg selv, du føler at du på en måte har et "nett" som vil fange deg opp uansett hva livet slenger din vei. Mennesker som rett og slett er en glede å ha rundt seg, enten man har en god eller dårlig dag. Når vi samles prater vi om alt, enten det er dype diskusjoner eller bare fjas, gjerne med ei flaske rødvin som selskap. Gråten i halsen eller hysterisk latter, vi deler det meste. Sammen blir vi på en måte uovervinnelige! Jenter, jeg håper dere har like mye glede av mitt vennskap som jeg har av deres. Jammen får vi oss "en på trynet" hver vår gang, men så plukker vi opp bitene og forbanner verden sammen , og ler like mye som vi gråter... Jeg håper at alle der ute har noen dere føler sånn for.
Nelle Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 JA!! Har sånn venninne/sånne venninner Fin tråd
Gjest 1111 Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Fint skrevet! Var nå jeg kunne ønske at jeg hadde noen venninner å si dette til
Gjest Chriselia Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 Sånne venninner har jeg også,og ja,de er virkelig gull verdt!
Gjest 2324 Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har også en sånn venninne! Som du sier gull verdt!
Lina Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har et par slike veninner!! Jeg har lenge tenkt jeg skulle skrive de noen fine julekort og fortelle de hva de betyr for meg, og hvor takknemlig jeg er for at de har støttet meg og holdt meg oppe gjennom en tøff periode!! Her fant jeg mye god inspirasjon, og er allerede godt i gang!!
Wonderwoman Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2005 Så fint da Lina! Jeg synes det er viktig at mennesker som betyr mye for meg vet at de gjør det Tror jeg har noen julekort som må skrives jeg også ja!
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #8 Skrevet 14. desember 2005 Jeg har også sånne venninner. Vi er en gjeng på 7 venninner som gikk i klasse sammen på ungdomsskolen og som alltid har hatt mye morro sammen. Det har vært perioder hvor kontakten har vært litt dårlig, sånn typisk ferdig med gymnaset og alle farer hver sin vei. Men de siste årene igjen har kontakten blomstret opp og vi er virkelig en fabelaktig fin gjeng som snakker om alt og vi kjenner hverandre på godt og vondt. Vårt siste treff var i høst og da fikk gutta våre være med på tur også. Skal si vi hadde en morsom helg.
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #9 Skrevet 14. desember 2005 Jeg har mange.. noen venninner, men bare én er helt utrolig. Det var hun som kjørte meg så jeg fikk hentet bilen min i dag. Hun er ærlig, og forteller meg det hvis hun synes jeg er på bærtur, hun tillater seg å kjefte på meg akkurat som en mor ville gjort det, hun gleder seg med meg når ting går bra, hun trår til og hjelper hvis jeg trenger det, selv om jeg ikke ber om hjelp, hun er alltid blid og positiv, aldri masete, jeg kan snakke med henne om alt. Hun er bare helt uvurderlig!!! Tusen takk til Miriam, som er der ute, og er verdens beste venninne!!!
Annie Skrevet 14. desember 2005 #10 Skrevet 14. desember 2005 Jeg har 3 gode venninner. 2 av dem er forholdsvis nye, men ikke mindre verd av den grunn! En rose til hver av venninnene mine!
Lassie Skrevet 14. desember 2005 #11 Skrevet 14. desember 2005 Jeg har èn sånn venninne. Hun er fantastisk. Jeg har ikke kjent henne så lenge, kun halvannet års tid faktisk. Men vi har hatt en sånn connection hele tiden og blitt utrolig gode venninner. Hun er helt utrolig, og jeg kunne gått gjennom ild og vann for henne, og det hadde hun garantert gjort for meg også. Er utrolig glad i henne, og senest på lørdag kveld sda jeg hjalp henne å flytte snakket vi om vårt vennskap. Hun var så utrolig takknemlig for at hun hadde begynt å jobbe i barnehagen jeg jobber i og blitt kjent med meg sa hun, for flottere mennesker enn meg og mannen min fantes knapt. Ble en del tårer på lørdag ja, jeg som er så lettrørt og hun er det samme. Er utrolig glad i henne og veldig redd for at noe skal ødelegge vårt vennskap. Men det skal nok veldig mye til. Hn er skjønn, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå