AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Jeg har møtt en fyr et par ganger i en ikke-dating setting. Han sier han har vært keen hele veien og synes jeg er flott, når vi tilfeldigvis matcher på tinder. Han bruker av og til et døgn på å åpne eller svare på meldinger, skylder på at han er opptatt. I starten hadde jeg også interesse, men når kommunikasjonen er så laber (av og til husker jeg ikke hva han svarer på via snap fordi det går så lang tid) og vi samtidig bor 2 timer unna hverandre, så daler interessen raskt når jeg skjønner dette selvsagt blir en utfordring i et potensielt forhold med avstand. Nå vil han møte meg i romjulen på date, men jeg har mistet interessen. Vil samtidig ikke lage dårlig stemning eller at det skal bli kleint om vi må omgås senere som bekjente. Hvordan kan har forvente jeg er keen nå? Burde jeg si rett ut om han spør igjen, at jeg faktisk ikke gidder en mann som er så dårlig på kommunikasjon? Altså, forventer på ingen måte at man skal prate hver dag hele dagen, men det er jo umulig å holde en samtale om noe når man får svar et døgn etterpå😅 Anonymkode: 8c7c9...fe3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Jeg er ikke opptatt en gang, men svarer ingen som kontakter meg i julen. Jeg har bare ikke lyst å sitte å skrive meldinger. Det er alltid kjedelig, så i alle fall ikke noe jeg vil bruke tid på i julen. Kanskje han og bare ikke liker å skrive meldinger frem og tilbake? Anonymkode: 05f60...c22
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Jeg hadde dratt den samme tilbake til han. Sagt at jeg var mye opptatt nå, også bare latt kontakten dø ut. Anonymkode: 05380...de6 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke opptatt en gang, men svarer ingen som kontakter meg i julen. Jeg har bare ikke lyst å sitte å skrive meldinger. Det er alltid kjedelig, så i alle fall ikke noe jeg vil bruke tid på i julen. Kanskje han og bare ikke liker å skrive meldinger frem og tilbake? Anonymkode: 05f60...c22 Har ikke bare vært i julen det er sånn. Om man ikke vil kommunisere gjennom tekst, så kan man jo foreslå å ringes? Jeg som kvinne mister hvert fall interessen tvert, om jeg føler mannen ikke viser interesse tilbake. Og det er litt essensielt å bygge interesse gjennom telefonkontakt når man bor et stykke fra hverandre 😅 Ts Anonymkode: 8c7c9...fe3 1
Stoltskeiv Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke opptatt en gang, men svarer ingen som kontakter meg i julen. Jeg har bare ikke lyst å sitte å skrive meldinger. Det er alltid kjedelig, så i alle fall ikke noe jeg vil bruke tid på i julen. Kanskje han og bare ikke liker å skrive meldinger frem og tilbake? Anonymkode: 05f60...c22 Hvis man er interessert, så tar man seg tid til å svare på meldinger. Her ville jeg bare bare sagt til han hva du føler og tatt det der i fra. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke bare vært i julen det er sånn. Om man ikke vil kommunisere gjennom tekst, så kan man jo foreslå å ringes? Jeg som kvinne mister hvert fall interessen tvert, om jeg føler mannen ikke viser interesse tilbake. Og det er litt essensielt å bygge interesse gjennom telefonkontakt når man bor et stykke fra hverandre 😅 Ts Anonymkode: 8c7c9...fe3 Skjønner deg godt Drit i han, du finner bedre Anonymkode: 05380...de6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 Han vil sikkert berre ligge. Anonymkode: 7ecd5...a5c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 Jeg er alltid ærlig jeg da. Hadde sagt det du skrev her, at du dessverre mister interessen når kontakten er så laber, så dermed frister det ikke å møtes. Ja har gjort dette et par ganger. Noen ganger har de da prøvd å bli bedre på å vise interesse, andre ganger har det bare dødd ut. Uansett årsak så er det dårlig tegn å være ulike på graden av kontakt. Anonymkode: 4a884...a19 1
jabx Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har møtt en fyr et par ganger i en ikke-dating setting. Han sier han har vært keen hele veien og synes jeg er flott, når vi tilfeldigvis matcher på tinder. Han bruker av og til et døgn på å åpne eller svare på meldinger, skylder på at han er opptatt. I starten hadde jeg også interesse, men når kommunikasjonen er så laber (av og til husker jeg ikke hva han svarer på via snap fordi det går så lang tid) og vi samtidig bor 2 timer unna hverandre, så daler interessen raskt når jeg skjønner dette selvsagt blir en utfordring i et potensielt forhold med avstand. Nå vil han møte meg i romjulen på date, men jeg har mistet interessen. Vil samtidig ikke lage dårlig stemning eller at det skal bli kleint om vi må omgås senere som bekjente. Hvordan kan har forvente jeg er keen nå? Burde jeg si rett ut om han spør igjen, at jeg faktisk ikke gidder en mann som er så dårlig på kommunikasjon? Altså, forventer på ingen måte at man skal prate hver dag hele dagen, men det er jo umulig å holde en samtale om noe når man får svar et døgn etterpå😅 Anonymkode: 8c7c9...fe3 Hvis jeg er interessert i noen så vil jeg gjerne ha kontakt hver dag. Ikke sikkert alle er som meg, men hvis man ikke gidder å lese eller svare på en dag eller mer, så tenker jeg man ikke er så fryktelig interessert likevel. 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 Takk høflig nei og ai at du ikke er interessert i å date. Om du skal være "småfrekk" om måten han kommuniserer på, blir det vel litt kleint å møte han igjen i vennesammenheng? Anonymkode: cfb79...62b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 " Jeg var interessert, men den manglende og sene kommunikasjonen din gjorde at jeg falt litt av lasset." Anonymkode: 8513a...7ac 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 Jeg hadde ikke sagt noe, bare fasa han ut. Anonymkode: 81645...24a
Ulla Ullsokk Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): " Jeg var interessert, men den manglende og sene kommunikasjonen din gjorde at jeg falt litt av lasset." Anonymkode: 8513a...7ac Enig! Si det rett ut. Jeg hadde reagert likt, mistet interessen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå