AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Er der bare å øve?😄 Anonymkode: d55d7...474
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Det spørs hva man mener med å bli flink til å danse, men kjente ei jente som begynte å danse ballett i tenårene mange år etter at hennes jevnaldrende hadde startet med dette, og hun ble riktig flink. Som godt voksen kan man nok glemme å bli en danser i verdensklasse, men det er aldri for sent å bli bedre uansett alder. Anonymkode: 2a1ff...5b3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Mente egentlig sånn «treningsdans», med avansere dansemoves😅 Anonymkode: d55d7...474
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Hvis du går på youtube og søker dancing progress så ser du drøssevis av videoer hvor man ser hvor mye bedre folk har klart å bli. Du kan selvsagt bytte ut "dancing" med den spesifikke dansetypen du ønkser å bli god i. Nå driver ikke jeg med dans, så jeg skal ikke si noe om hva som er og ikke er realistisk. Men om du søker så ser du mange videoer hvor de filmer seg selv over flere år. De er kanskje mer realistiske enn de som går til fantastiske dansere på 30 dager. Anonymkode: d4518...b83
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 Ja! Begynn på kurs. Dans er gøy! Anonymkode: 4f430...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Mente egentlig sånn «treningsdans», med avansere dansemoves😅 Anonymkode: d55d7...474 Bare å sette i gang, og lykke til ...! 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du går på youtube og søker dancing progress så ser du drøssevis av videoer hvor man ser hvor mye bedre folk har klart å bli. Du kan selvsagt bytte ut "dancing" med den spesifikke dansetypen du ønkser å bli god i. Nå driver ikke jeg med dans, så jeg skal ikke si noe om hva som er og ikke er realistisk. Men om du søker så ser du mange videoer hvor de filmer seg selv over flere år. De er kanskje mer realistiske enn de som går til fantastiske dansere på 30 dager. Anonymkode: d4518...b83 Problemet med slike "progress"-videoer er kanskje at de som legger ut dette, ofte er flinkere enn gjennomsnittet, noe som ikke bidrar til å øke ens selvtillit. Spiller selv tangenter, og dersom jeg skulle bedømme spillingen min på bakgrunn av hva andre klarer å få til i løpet av samme, eller kortere tidsrom, måtte jeg konkludere med at det er like greit å gi opp da jeg i forhold til dette er en musikalsk tragedie av dimensjoner. Anonymkode: 2a1ff...5b3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Problemet med slike "progress"-videoer er kanskje at de som legger ut dette, ofte er flinkere enn gjennomsnittet, noe som ikke bidrar til å øke ens selvtillit. Spiller selv tangenter, og dersom jeg skulle bedømme spillingen min på bakgrunn av hva andre klarer å få til i løpet av samme, eller kortere tidsrom, måtte jeg konkludere med at det er like greit å gi opp da jeg i forhold til dette er en musikalsk tragedie av dimensjoner. Anonymkode: 2a1ff...5b3 Meg du siterte. Ja, de som filmer seg selv over flere år for å vise progresjon legger nok mer arbeid i progresjon enn gjennomsnittet. De som ikke har noe progresjon gidder vel sjeldent å filme seg og legge det ut på youtube. Når det er sagt så viser jo slike progresjonsvidoer hva man kan få til om man legger inn nok arbeid over tid. Og mange ville vel blitt fornøyd selv med langt mindre progresjon ennn de aller mest dedikerte. Men enig med deg i at man må være obs på at man kan få dårlig selvtillit av å se andre ha større progresjon enn seg selv. Samtidig så kan jo også slike progresjonsvideoer gi motivasjon. Å vise hva som er mulig. Vil presisere igjen at jeg ikke har noe erfaring med dans så jeg vet ikke hva som er realistisk eller ikke. Og kanskje kan det være lurt å spørre en dansetrener hva som er realistisk. En dansetrener vil både ha sett de med lavt talent og de med høyt talent forsøke å lære å danse. Samt sett de som tar hobbyen fullt ut og de som kun gjør det absolutte minimum på treningene. Anonymkode: d4518...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå