AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Er det noen som tror at det skjer noe på den andre siden etter ca 1 år? Hvis det finnes noen da. Etter at et nært familiemedlem døde, så har jeg følt på et sterkt nærvær hele det første året. Nå 1 år etter er det akkurat som det har sluppet. Andre som har følt det samme? Det har ingenting med at jeg har blitt mer vant til det heller, savnet er like stort hver dag, og nå i julen har det vært ekstra tungt igjen. Anonymkode: c12d4...bab 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Nei jeg mistet troen på noe etter døden da jeg ikke har fått det minste tegn etter min nærmeste døde Anonymkode: c3c4a...87e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 25.12.2022 den 23.28): Er det noen som tror at det skjer noe på den andre siden etter ca 1 år? Hvis det finnes noen da. Etter at et nært familiemedlem døde, så har jeg følt på et sterkt nærvær hele det første året. Nå 1 år etter er det akkurat som det har sluppet. Andre som har følt det samme? Det har ingenting med at jeg har blitt mer vant til det heller, savnet er like stort hver dag, og nå i julen har det vært ekstra tungt igjen. Anonymkode: c12d4...bab Så rart, dette satt jeg nettopp og tenkte på. Jeg tror muligens sjelen går over i et nytt liv etter en stund. Nærværet av kjære som har gått bort er oftest sterkest de første månedene. Om det er innbilning pga sterk sorg eller faktisk nærvær fra den som er død varierer vel. Men jeg opplevde fysisk nærvær (kjente noen som tok om meg, en plutselig følelse av at alt ville bli bra, selv om jeg sekundet før tenke at livet er svart). Jeg tviler ihvertfall ikke på at man kan ha kontakt med de døde en viss perode. Anonymkode: a9513...984 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så rart, dette satt jeg nettopp og tenkte på. Jeg tror muligens sjelen går over i et nytt liv etter en stund. Nærværet av kjære som har gått bort er oftest sterkest de første månedene. Om det er innbilning pga sterk sorg eller faktisk nærvær fra den som er død varierer vel. Men jeg opplevde fysisk nærvær (kjente noen som tok om meg, en plutselig følelse av at alt ville bli bra, selv om jeg sekundet før tenke at livet er svart). Jeg tviler ihvertfall ikke på at man kan ha kontakt med de døde en viss perode. Anonymkode: a9513...984 Har hørt endel om astralplanet. Det stedet man befinner seg i en mellomfase før man går videre. Kanskje det har noe med det å gjøre... Har tenkt på om det har en naturlig forklaring om at sterk sorg utvikler den nærhetsfølelsen også, men sorgen og savnet er jo fortsatt sterkt. Synes det er trist og ikke kjenne det nærværet lenger. Anonymkode: c12d4...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå