Gå til innhold

Flere som har ektefelle som har fått gaver av kolleger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg brydde meg om dette, men kanskje bare fordi jeg ikke er så vant til at vi gir hverandre gaver på jobben? Vi får av arbeidsgiver og fagforening, men ingen av oss gir hverandre gaver selv om jeg har jobbet lenge på samme arbeidsplass. Mannen min fikk gave av en kollega, og han har ikke jobbet på samme sted så lenge. Lurer derfor bare på hvor vanlig det er å gi folk på jobben gaver? 

Anonymkode: 60d7b...4a9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav og fikk fra ei på jobb, vi har en god tone og liker hverandre godt. Han fikk og gav til ei på jobben sin som han går godt sammen med. 

Anonymkode: 3577b...ba6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gitt til gode kolleger før, men mer som en liten oppmerksomhet. Mannen min fikk av en kollega i år, hun ga et kort og en liten ting til alle i teamet. Tenker det bare er koselig.

Anonymkode: 8bde8...c9c

• Liker 1
Skrevet

Ja, dessverre.. 
synes det er nok gavestyr fra før, og i ny jobb er det visst vanlig med gaver til og fra hele kontoret. 
blir jo bare noe ræl allikevel.. Skjønner ikke poenget. 

Anonymkode: fb00c...718

• Liker 1
Skrevet

Mannen pleier alltid å få fra minste en kollega (secret santa). Ofte får han også fra de kollegaene han jobber nærmest med. Det er stort sett bare kvinner. Det eneste jeg noen ganger lurer på er om han husket å gi dem gaver tilbake. 

Anonymkode: 99ce1...1c6

Skrevet

Det er vel noen som gir hverandre litt snop, lys og sånt.

Jeg har aldri tatt initiativ til det rett og slett fordi folk lett blir sjalu/misunnelig. Jeg kjøper heller noe alle kan dele på.

Skrevet

Gir sporadisk til kolleger. Om jeg vet de har hatt et tøft år, de nettopp har kjøpt første bolig, fått baby, osv. Også gitt til ei som ringte ambulansen da jeg ikke dukket opp på jobb og visste jeg var suicidal:P

Anonymkode: a3b00...5c3

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har fått og gitt gave til 7 av mine kollegaer. Bare hyggelig det. En liten ting, jeg vet de vil sette pris på. 

Anonymkode: ad775...c01

Skrevet

Jeg har både fått og gitt til kolleger.

Anonymkode: 5d350...ba2

Skrevet

Mannen fikk gave fra kvinnelig kollega

Anonymkode: 8d768...0a5

Skrevet

Det er vanlig på mannens arbeidsplass der de samarbeider mye, og flere også er gode venner privat. Drypper godt på meg da det gjerne er noe spiselig og drikkelig, så synes bare det er hyggelig. 

Anonymkode: cf73a...b22

Skrevet

Ja, gir til de jeg er venner med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vet ikke hvorfor jeg brydde meg om dette, men kanskje bare fordi jeg ikke er så vant til at vi gir hverandre gaver på jobben? Vi får av arbeidsgiver og fagforening, men ingen av oss gir hverandre gaver selv om jeg har jobbet lenge på samme arbeidsplass. Mannen min fikk gave av en kollega, og han har ikke jobbet på samme sted så lenge. Lurer derfor bare på hvor vanlig det er å gi folk på jobben gaver? 

Anonymkode: 60d7b...4a9

Jeg fikk i alle fall et teppe fra arbeidsgiveren min. Prikk like gaver fikk mine kollegaer også, bare litt forskjellige farger på teppene vi fikk. :nisseblunk: 

Men det var overhodet ingen gaver mellom oss kollegaer. Noe jeg egentlig tenker er helt greit. Det finnes vel mer enn nok "press" på å gi mest mulig kostbare julegaver ellers i samfunnet. Trenger vel ikke enda mere av dette på arbeidsplassen også.    

Anonymkode: b839a...522

Skrevet

Jeg gir til en på jobben som jeg anser som en god venn , og han gir til meg . Stort sett bare noe sjokolade eller noe .

Anonymkode: bf713...459

Skrevet

Jepp

Anonymkode: 349f4...910

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...