Gå til innhold

Ville du tatt med kjæresten for å feire jul om den ikke hadde noen sted å være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk med på det under tvil, men angrer og følte meg alene og knust. Har feiret med hver våre familie et par år nå, men min forelder gikk bort i høst og jeg har ikke familie utover det. Han mente likevel at vi skulle ha det som før 

Anonymkode: a76a9...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jeg. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gikk med på det under tvil, men angrer og følte meg alene og knust. Har feiret med hver våre familie et par år nå, men min forelder gikk bort i høst og jeg har ikke familie utover det. Han mente likevel at vi skulle ha det som før 

Selvfølgelig hadde jeg det. Hva tenker han, at du skal sitte alene i julen? 😳 Har dere vært sammen lenge? 

Anonymkode: d4b60...4ec

• Liker 8
Skrevet

Men kan vel knapt være mer drittsekk enn å la kjæresten sitte alene i jula. 

Hva er dette for et "forhold"?

Anonymkode: 60c94...cdc

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet

Uhørt. Dette er virkelig dumpegrunn. Hadde avsluttet det. 

Anonymkode: 6d11a...f0a

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, det hadde jeg! 

• Liker 1
Skrevet

Føler meg så dum som sa at det er ok, det er ikke ok, det er veldig ensomt. Vi har vært sammen av og på en 4 år, men trodde jo ikke at han ville synes det er ok at jeg satt alene. Ts

• Liker 1
  • Hjerte 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Føler meg så dum som sa at det er ok, det er ikke ok, det er veldig ensomt. Vi har vært sammen av og på en 4 år, men trodde jo ikke at han ville synes det er ok at jeg satt alene. Ts

Hadde faktisk dumpet han. For en egoistisk og ufølsom idiot. Hvilket forhold har du til foreldrene hans? Merkelig at de ikke har reagert også.. 

Anonymkode: d4b60...4ec

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Så han syns det er ok å la deg være alene i jula mens han koser seg hos sin familie??

Og det er første jula etter dødsfallet til din forelder 🤯..

Med så dårlig sosialt gangsyn han fremviser, så hadde jeg vært svært usikker på om jeg ville blitt i forholdet!

Enten tar man kjæresten sin med "hjem" til jul, eller så lar man være å reise hjem til foreldre og heller feirer jula sammen som par der man bor.

Endret av Sydvesta Orkana
Skrivefeil
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Slutt å kaste bort flere år på han. Du er ingen investering, bare ventesuppa til han finner noe bedre. 
Ingen hadde latt kjæresten sitte alene i julen, spesielt ikke julen etter du har blitt foreldreløs. (Samme hvor gammel du er.)

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Altså da min kjæreste mistet sin forelder droppet vi annet hvert år og jeg ble med til hans søster . Akkurat som jeg var med til hans selv om det var min familie sin tur da foreldren hans var kreft syk. At du ikke har fått tilbud om å bli med til hans familie på julaften er ekstremt merkelig . Og grunn til å gjøre det slutt . Hadde dere datet tre uker typ hadde det nesten ikke vært greit da heller men har vært sammen i fire år . Han fortjener deg ikke !!! Dump fyren. ( jeg er virkelig ikke den som kaster ut dette i utide men her er det på sin plass..) Virker som om han ikke har empati for deg ? 

Endret av FruR
  • Nyttig 2
Skrevet

Du har vel annen familie? 

Anonymkode: 55669...008

• Liker 1
Skrevet

Så utrolig sårende. Hva tenkte han at du skulle gjøre i julen om du ikke har familie lengre?

Anonymkode: f76b0...76a

• Nyttig 1
Skrevet

Han ville ha det som før, selv om det betød at du satt alene? 

Det er ufølsomt og slemt. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har vel annen familie? 

Anonymkode: 55669...008

TS skriver at hen ikke har det. Men uansett, hva har det egentlig med saken å gjøre?

I et forhold som har vart til og fra) i fire år er det for de fleste naturlig å ville feire sammen med kjæresten sin.  Og nå som den ene ikke har noe  "hver til sitt"-sted å dra er det i hvertfall i mine øyne en selvfølge at man feirer i lag uavhengig av sted. Man lar ikke en som nylig har mistet sin forelder være alene! Dette er ksnskje den såreste jula vedkommende skal gjennom uansett, og d å da være "ekskludert" av kjeresten er pokker så kjipt gjort 😑

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Av og på i fire år, og så vil han ikke ha deg med hjem til sin familie første jula etter at du har mistet den vesle familien du hadde?

Var han en støtte for deg rundt dødsfallet?

Ser du egentlig en framtid med dette mennesket?

• Liker 3
Skrevet

Så trist å høre! Vet familien hans at du var alene i julen? Hadde sønnen min fått kjæreste som ikke hadde familie, så hadde det vært en selvfølge at hun feiret med oss uansett hvor nytt forholdet var! Hadde blitt veldig lei meg for henne om jeg hadde fått vite om dette i etterkant! Kan ikke skjønne at kjæresten din kan la deg være alene i julen! Kan det være at han skammer seg over familien sin? Har du møtt dem?

Anonymkode: 7435f...d04

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde absolutt invitert kjæresten med til min familie om han ikke hadde familie selv.

Hadde jeg mistet mine foreldre, og typen mente jeg skulle sitte alene, så hadde jeg i grunn ikke hatt noe type lengre.

Men, har man vært av og på i flere år, så spørs det hva grunnen til det er. Jeg hadde ikke invitert en som det er mye drama med hjem. Har dere hatt mye kontakt med hverandres fanilie fra før? Hvordan er forholdet ellers?

Anonymkode: da81a...a32

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...