Gå til innhold

Hvorfor slår de babyen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått baby, og andre barn i familien kan finne på å slå babyen min mens f.eks en annen voksen bærer henne. Hvorfor? Opplevde også at enkelte barn slo magen min da vi ba dem være forsiktige fordi jeg hadde baby i magen.

Samtlige er gutter... hvorfor?

Anonymkode: 17cf7...68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor søren er grensesettingen til foreldrene når drittungene deres slår gravid og spedbarn??

Anonymkode: a6569...34e

• Nyttig 4
Skrevet

Sjalusi?

Eller nysgjerrighet i forhold til kva som skjer?

• Liker 1
Skrevet

What?

Anonymkode: 24b39...894

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har nettopp fått baby, og andre barn i familien kan finne på å slå babyen min mens f.eks en annen voksen bærer henne. Hvorfor? Opplevde også at enkelte barn slo magen min da vi ba dem være forsiktige fordi jeg hadde baby i magen.

Samtlige er gutter... hvorfor?

Uoppdragne gutter som ikke kan å kommunisere . Hold for all del babyen din unna , det er ditt ansvar . 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tatt dem, ikke vent på at foreldrene gjør det. Ofte er det mer preventivt når en annen voksen enn mamma eller pappa sier i fra.

Anonymkode: 53094...61d

• Liker 2
Skrevet

Troll

Anonymkode: 5eefb...c8a

• Nyttig 4
Skrevet

Hva mener du med slåing? Mener du rapeklapping på ryggen?

Om noen faktisk hadde slått sønnen min så hadde jeg gitt faen i hvorfor og det hadde blitt månelyst.

Skrevet

Ehhh ikkje normalt! 

Anonymkode: b5614...a8e

Skrevet (endret)

Enten er det i dette tilfellet snakk om et resultat av hjernedød barneoppdragelse der barnet tror det er universets navle og at en gravid kvinnes mage eller en baby er en gjenstand man kan bruke til boksetrening, eller trolling; den dramatiske tittelen tyder på det siste; har vanskelig for å forestille meg en mor som passivt ville finne seg i dette.

troll.png.64d48e899555466e2ade0283e042afc5.png

Endret av - Brian
  • Liker 2
Skrevet
Macro skrev (15 minutter siden):

Hva mener du med slåing? Mener du rapeklapping på ryggen?

Om noen faktisk hadde slått sønnen min så hadde jeg gitt faen i hvorfor og det hadde blitt månelyst.

Nei, slag med handa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...