AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Jeg har vert dårlig i form i lengre tid, kastet opp og sliten, men jeg tenkte aldri at jeg var gravid, men jeg var nesten 14 uker på vei med tvilinger, jeg tenkte ikke på graviditet i hele tatt, så det var en stor overraskelse. Vi er 35, og har et barn på 15, vert gift i 10 år og vert sammen 18 år 1 januar, vi har aldri tenkt på et barn til da vi fokuserte på utdanningen vår, nå har jeg jobbet 2 år som dyrlege noe jeg trives godt med,mens min mann har vert Eiendomsmegler I 3år ,men vi vil ha disse tvilllingene selvsagt. Men hvordan blir det med så stor alderforskjell? vil det bli noen søsken forhold? Tvillingene har jo hverandre, og jeg tenker jo at det er fint med søsken for 15åringen så slipper han og fikse alt den dagen vi må på gamlehjem eller dør. Tror dere dette går bra? vi har jo god økonomi , stort hus og masse kjærlighet og gi Anonymkode: c502b...f67 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 skrev en liten en i overskriften, gikk litt fort, er fortsatt i sjokk Anonymkode: c502b...f67
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Så gøy, gratulerer. Anonymkode: 30ec8...b2e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så gøy, gratulerer. Anonymkode: 30ec8...b2e takk ❤️ Anonymkode: c502b...f67
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 Det kommer til å gå kjempebra. Det er kjempegøy med babyer når man er så stor. Søskenforholdet blir bare annerledes, det betyr ikke at det ikke blir minst like bra. Anonymkode: 8b9ef...a17 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 14 år mellom eldste og yngste her. Det har gått fint det. De har mye glede av hverandre, selv om de ikke har et søskenforhold Anonymkode: ab74a...60a 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): takk ❤️ Anonymkode: c502b...f67 Tror dette blir bra jeg, dere har et stabilt forhold, eldstemann blir nok mer tante/onkel enn søsken men det kommer til å gå fint. Har flere venninner som har fått seg en liten overraskelse de siste årene og det har gått veldig bra både for de små og de eldste. Hun ene venninna mi fikk to nå de siste to årene og hun har to barn over 20 og de elsker de små så hun får ekstra mye besøk fra de og etter hun fikk attpåklatten, vinn vinn. Anonymkode: 30ec8...b2e
Serafina. Skrevet 25. desember 2022 #8 Skrevet 25. desember 2022 Gratulerer! Det blir kanskje ikke tett søskenforhold med såpass stor aldersforskjell. Eldstemann flytter antagelig ut når de miste fortsatt går i barnehagen, men dette kan jo bli tettere når alle er voksne. Uansett er det spennende tider for dere. Ofte blir såpass mye eldre søsken litt «helt» for de små og det er sikkert spennende med to småsøsken når eldste er såpass stor.
Rucula Skrevet 25. desember 2022 #9 Skrevet 25. desember 2022 Gratulerer, det går nok så fint. Det er 15 år mellom min mann og habs søster. De hadde jo ikke noe særlig forhold i ung alder, men hsr kontakt nå i voksen alder 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 Gratulerer så mye Jeg har en 8 år eldre bror og den aldersforskjellen har vært uproblematisk.I oppveksten var vi selvsagt på ulike steder men det var aldri noe dårlig forhold mellom oss. Synes faktisk det har vært fint å kunne ha et såpass eldre søsken å spørre om råd angående jobb, utdanning og livet generelt. I voksen alder har den aldersforskjellen mellom meg og mitt søsken hatt lite å si. Vi har et nært og godt forhold. En venninne av meg fikk en lillesøster da hun selv var 14 år. De er i dag veldig gode venner og tilbringer mye tid sammen. Også hun forteller at aldersforskjellen på 14 år er visket ut nå som begge er voksne. Anonymkode: 4e912...0d4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 Tusen takk alle sammen vi gleder oss. har ikke fortalt storebror ennå,men han har alltid ønsket søsken Anonymkode: c502b...f67
Neix4 Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har vert dårlig i form i lengre tid, kastet opp og sliten, men jeg tenkte aldri at jeg var gravid, men jeg var nesten 14 uker på vei med tvilinger, jeg tenkte ikke på graviditet i hele tatt, så det var en stor overraskelse. Vi er 35, og har et barn på 15, vert gift i 10 år og vert sammen 18 år 1 januar, vi har aldri tenkt på et barn til da vi fokuserte på utdanningen vår, nå har jeg jobbet 2 år som dyrlege noe jeg trives godt med,mens min mann har vert Eiendomsmegler I 3år ,men vi vil ha disse tvilllingene selvsagt. Men hvordan blir det med så stor alderforskjell? vil det bli noen søsken forhold? Tvillingene har jo hverandre, og jeg tenker jo at det er fint med søsken for 15åringen så slipper han og fikse alt den dagen vi må på gamlehjem eller dør. Tror dere dette går bra? vi har jo god økonomi , stort hus og masse kjærlighet og gi Anonymkode: c502b...f67 Kjenner mange søsken med større aldersforskjell enn det der. Tenåringer bryr seg vel generelt lite om familie, men det hadde jeg ikke brydd meg om.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 Hvordan vet du det er tvillinger? Anonymkode: 53406...e98 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Gikk du rett fra å ikke vite at du er gravid til en full ultralyd hvor du får vite om tvillinger og antall uker på vei? 😅 Anonymkode: da143...995 5
Leselusa Skrevet 26. desember 2022 #15 Skrevet 26. desember 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporing. Mvh. Leselusa, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå