AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Regner med her ikke er så mange som har vert der, men prøver likevel. Er det noen her som har erfaring med medikamentfri behandling ved Vegsund DPS, Ålesund? Hva var bra og hva var ikke bra? Hvordan var dagene lagt opp? Hvilke aktiviteter hadde dere? Var du fornøyd med samtaleterapien? Anonymkode: 5fcf1...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 https://helse-mr.no/behandlinger/medikamentfri-behandling-psykisk-helsevern#psykoterapi Her finnes litt informasjon, men den har du kanskje sett. Anonymkode: ee71b...231
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Har hørt mye bra om det stedet. En venninne av meg har vært der, og fikk godt med hjelp. Anonymkode: 8bd33...c9c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Jeg har ikke vært der, og har dermed ingen erfaring med stedet, men jeg kjenner til en av legene der, som jeg syns virker som en empatisk og fin person. Tror dette er et godt sted å få hjelp. Anonymkode: 81465...017
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): https://helse-mr.no/behandlinger/medikamentfri-behandling-psykisk-helsevern#psykoterapi Her finnes litt informasjon, men den har du kanskje sett. Anonymkode: ee71b...231 Jeg har sett den ja. Men skulle gjerne hatt personlige erfaringer. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har hørt mye bra om det stedet. En venninne av meg har vært der, og fikk godt med hjelp. Anonymkode: 8bd33...c9c Så godt å høre. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har ikke vært der, og har dermed ingen erfaring med stedet, men jeg kjenner til en av legene der, som jeg syns virker som en empatisk og fin person. Tror dette er et godt sted å få hjelp. Anonymkode: 81465...017 Så bra. Det er jo en god forutsetning. Anonymkode: 5fcf1...4cc
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Noen flere med erfaring? 🙂 Anonymkode: 5fcf1...4cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå