Gå til innhold

Kvinner forstår ikke hvorfor menn sliter med å få sex!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør debatt! Og vær så snill dropp dette incel pisspreiket. Begge disse karene har suksess med kvinner(han med lue er gift og har kone)

Anonymkode: fead6...121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lei desse debattene på KG. Folk her er som oftest bastant på sine syn. 

Anonymkode: 01180...717

• Liker 9
Skrevet

Gidder ikke se den videoen. Men jeg forstår veldig godt hvorfor de menn som prøver seg på meg ikke får sex.. 😈

• Liker 7
Skrevet

Jeg er mann, og skjønner det heller ikke.

Er ikke noe hokus pokus akkurat. Menn må bare være seg selv. Vær en blid, sosial, omgjengelig, utadvendt og nyskjerrig fyr. Så er mye gjort.

Anonymkode: 49175...710

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Sjansen din for å få sex øker sikkert en god del ved å slutte å poste sånne videoer hver gang du har lyst til å si noe. Det er vel ingen som gidder å se på de der.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Menn sliter ikke med å få sex. Jeg er en mindre pen og tjukk fyr med dårlige manerer og ikke har jeg kunnet støtte meg på store formuer. Men jeg har ikke manglet på sex, uten at det har vært sånn at jeg kunne knipse med fingrene.

Om du sliter så er det ikke menn som sliter. Det er du som sliter. Ta deg sammen og gjør noe med det istedet for å sutre i julen på at du ikke får pult.

Endret av TheHairyToothfairy
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Jammen for for faen da.

Anonymkode: 97258...604

• Liker 2
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Menn sliter ikke med å få sex. Jeg er en mindre pen og tjukk fyr med dårlige manerer og ikke har jeg kunnet støtte meg på store formuer. Men jeg har ikke manglet på sex, uten at det har vært sånn at jeg kunne knipse med fingrene.

Om du sliter så er det ikke menn som sliter. Det er du som sliter. Ta deg sammen og gjør noe med det istedet for å sutre i julen på at du ikke får pult.

Jeg tipper dette er damer som ser ut som menn. De fleste av oss ønsker søte flotte damer, det får du ikke om du ser ut som en feit fyr uten manerer.... Fyrene i videoen her er spot on. Veldig bra video

Anonymkode: 44e31...329

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tipper dette er damer som ser ut som menn. De fleste av oss ønsker søte flotte damer, det får du ikke om du ser ut som en feit fyr uten manerer.... Fyrene i videoen her er spot on. Veldig bra video

Anonymkode: 44e31...329

Du tipper feil, men det må man forvente av herrer som ser på dumme videoer på YT og antar det som realitet.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Kanskje tenke på andre verdier i livet enn kjønnsorganet sitt. Les en bok. Vi er da ikke aper. 

Anonymkode: 9c2c3...2a8

• Liker 5
Skrevet

Er det ikke regelbrudd på KG å poste bare videoer egentlig? Altså hvis du vil diskutere noe bør du lære deg å forme egne meninger og klare å skrive dem. 

Anonymkode: a9990...3a5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

72% av menn i USA mellom 18 til 30 i denne statistikken hadde hatt sex i løpet av det siste året. Disse sliter vel ikke så mye med å ha sex. 

Hvorfor skal kvinner forstå hvorfor resten av mennene sliter med å få sex? 

Så kan en selvfølgelig snu på spørsmålstillingen og spørre : Hva ville en kvinne gjøre om hun var like lite ettertraktet som en vanlig mann seksuelt?

Her er det vel en mann som opplever seksuell attraksjon som en vanlig dame vil jeg tro.

TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

For å lære noe, hva er din fremgangsmåte for å fremstå såpass attraktiv?

Skrevet (endret)

Jeg forstår godt at single menn sliter med å få sex når 50% av kvinner rundt allerede er i forhold og 80%- 90% av kvinner som er single ikke ønsker/ser egennytte i/våger å ha tilfeldig sex. Det er ikke så mange tilgjengelig å ha sex med da. 

Synes forøvrig at det var vanskelig dette med sex da jeg var singel også, fordi jeg var en av dem som  ikke våger tilfeldig sex, selv om jeg hadde lyst. Om menn forsto at tilfeldig sex medfører såpass risiko for kvinner at det er ganske naturlig at det må litt til for å få sex, ja da kunne de kanskje byttet ut frustrasjon med forståelse for at vi ikke deler det ut i vilden sky. Vi må ha lyst+ føle oss trygge på at mannen ikke skader oss+ føle oss trygge på at det faktisk er verdt det for oss også, samt at vi ikke påføres skam, og Kondomeriet og lignende selger mange tryggere løsninger for oss som fort er å foretrekke foran all risiko. 

Så ja det er nok vanskelig for single menn å få sex. Ganske naturlig det. 

Endret av Trolltunge
Skriveleif
  • Liker 10
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Majoriteten av alle jeg har pult er mindre pene, på tjukk-skalaen og med varierende grad av manerer. Akkurat som meg selv. Det finnes noen for alle hvis man ikke legger lista alt for høyt 😂

Anonymkode: 074b9...2da

• Liker 2
Skrevet

Det er litt slik at det gjerne er enklere for kvinner å få seg noe, og at det er det øvre skiktet av menn som ofte får flest damer… Så du er sikker en av de som mener at de damene bør gå ned i standar, slutte å ligge med de samme «populære, pene, sjarmerende» mennene for å ligge med litt mindre sjarmerende mannfolk.. Men hvorfor i all verden skal de det? Finnes det en god grunn til det.. Har du vurdert din egen standar? Kumme du lagt med mindre pene damer? Eller er det slik at du gjerne også helst vil ligge med de DU synes er tiltrekkende?

Overvektige «mindre pene» kvinnfolk har også problemer med å «få seg ligg», likevel hører vi ikke noe klaging fra de. 

Jeg har hatt sex med veldig pene menn, men jeg har også hatt sex med mindre pene menn, faktisk har jeg hatt sex med noen jeg faktisk synes var direkte stygg, greien var at han hadde en fantastisk personlighet og var veldig sjarmerende, så jeg endte opp med å finne han veldig tiltrekkende. 

Ja det er generelt sett mye enklere for damer å få seg ligg, og ja for mange menn er det veldig vanskelig, men slutt og syt. Jobb med deg selv, tren, få deg en hobby, start med aktiviteter, øk vennekretsen, last ned tinder, gå til frisøren, ta vare på deg selv, ha god hygiene, kjøp litt nye klær, bygg opp selvtilliten din, ikke vær redd for å feile - ta hver avisning som en lekse og så videre. 

Anonymkode: 727ae...830

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, ut ifra svarene her så er det mye bitre feminister på dette forumet. Er vel ikke mulig å ha en normal debatt her inne som gjelder menn seksualitet. Spesielt når tråden blir flyttet. Der er vel bare kvinners syn og seksualitet som tas seriøst her inne. Triste greier!

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja, ut ifra svarene her så er det mye bitre feminister på dette forumet. Er vel ikke mulig å ha en normal debatt her inne som gjelder menn seksualitet. Spesielt når tråden blir flyttet. Der er vel bare kvinners syn og seksualitet som tas seriøst her inne. Triste greier!

Kanskje du skulle gått tilbake til å poste videoene dine. Tror ikke det hjalp å bruke ordene sine:paff:

• Liker 2
Skrevet

Da skal du se alle 1'er og 2'er utseende mennene på tinder som skriver at de har barn. Så at menn sliter med å få sex er bare tull! 

Anonymkode: a9990...3a5

• Liker 3
Skrevet

Menn/gutter som tenker at sex er noe de bare  ha (på lik linje med oksygen), ellers overlever de ikke, de er ikke på lista over aktuelle partnere i det hele tatt. Å se på sex som en løsreven vare og damer som kjøtt de kan boltre seg med PÅ, er så utrolig lite attraktivt. 

Anonymkode: 7ca96...5ee

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Menn/gutter som tenker at sex er noe de bare  ha (på lik linje med oksygen), ellers overlever de ikke, de er ikke på lista over aktuelle partnere i det hele tatt. Å se på sex som en løsreven vare og damer som kjøtt de kan boltre seg med PÅ, er så utrolig lite attraktivt. 

Anonymkode: 7ca96...5ee

Dette👍🏻

Så lenge mange menn går med innstillingen om at man «må ha» sex, og at sex er et behov på linje med mat, drikke og søvn, så vil de ha problemer.

Anonymkode: 49175...710

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...