AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Vi har en nydelig datter på snart 2 år, og lufter tanken om en lille søster eller bror. Det som holder meg tilbake er min opplevelse fra forrige svangerskap. Jeg hadde ekstrem svangerskaps kvalme, og problemer med bekkenet fra tidlig av- jeg var så og si sengeliggende frem til fødsel. Jeg hadde også premature rier, og ble lagt inn på sykehus tre ganger med rie-dempende medikamenter og overvåking. Hvis dette skulle skje igjen vet jeg ikke hvordan vi skal få hverdagen til å gå rundt hjemme. Vi har lite hjelp med barnepass, og min mann jobber medelever, borte flere døgn før han kommer hjem. Har far/partner krav på typ permisjon (eller noe lignende) hvis mor blir såpass dårlig at hun ikke kan ta vare på barnet hjemme? Dette er skrekk scenarioet, og jeg vet at det kan gå mye bedre neste gang. Men vi må ha en liten plan b. Anonymkode: 984d4...13e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Hadde venta til eldste var over 3 års trassalder 😂 Anonymkode: 18d78...d52
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Her måtte mannen bytte jobb. Anonymkode: 90703...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå