AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Jeg har to født i 19 og 21. Alltid sett for meg at jeg ville ha tre barn, men akkurat nå vingler jeg fra dag til dag. Noen ganger ser jeg hvordan to barn er bra i forhold til å dekke deres behov. Men så tenker jeg på at jeg var nr 3 i min søskenflokk, og hvor fin oppvekst jeg selv hadde ved å ha begge mine søsken å støtte meg på. Hva førte til at dere gikk for nummer 3, hvilke argumenter stod bak valget deres? Og hvordan ser du det nå i ettertid når dere faktisk har tre, og ikke to? Anonymkode: 3eefd...0ca
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 I bakhodet hadde jeg alltid 3 barn selv da det var på det travleste siden vi hadde to tette barn og jeg var under utdanning. Men så roet alt seg. Barna ble eldre og selvhjulpne. De var jo to tette og begynte tidlig å leke så bra med hverandre. Utdanninga ble avsluttet og jeg fikk en stabil jobb. Vi reiste litt med de to barna da de ble 4 og 5 år. Det var en annen opplevelse enn da de var babyer. Da kom ønsket om tredjemann og vi fikk det barnet da den eldste begynte på skolen. Det var det beste svangerskapet,fødsel og barsel. Jeg hadde fri da første og andremann begynte på skolen og det var laaaange turer, lek og så tilbake hjem. Anonymkode: 97c71...406
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Jeg hadde et stort ønske om 3, mannen min hadde ikke det, men så skjedde det med prevensjon, for meg ble det helt umulig å skulle ta det bort, og det har jo vært litt vanskelig for mannen min, heldigvis har vi fått verdens fineste lille, som bare er rolig og tålmodig, så det går veldig fint, men eldste her er svært selvstendig, og de to eldste leker veldig fint sammen, så jeg merker ikke så stor forskjell fra 2 til 3 egentlig Anonymkode: 11f4d...616
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Hvor gammel er du? Vi fikk to tette som deg og nr 3 etter 7 år. Veldig deilig med litt mellomrom. Anonymkode: 0140b...f98
evolb Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 (endret) Eg fekk nr.3 i fjor. Angrar ikkje, og blir veldig glad av å sjå dei tre i lag. Tippar dei får mykje kjekt saman i framtida. Hos oss har nr.2 vore veldig utfordrande etter nr.3 kom, men me vil jo aldri vite heilt sikkert om det er pga nr.3, eller om det er aldersrelatert og han hadde vore sånn i oppførselen uansett😅 Endret 26. desember 2022 av evolb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 25.12.2022 den 23.19): Hvor gammel er du? Vi fikk to tette som deg og nr 3 etter 7 år. Veldig deilig med litt mellomrom. Anonymkode: 0140b...f98 Er 32. De vi har nå er 1,5 og 3,5. Sett for meg at når yngste er 3 vil det være fint å få neste slik at de fortsatt er tett, men med litt mer avstand. Føler jeg kommer til å leve med spørmål om hvem nr 3 ville vært. Klarer ikke se for meg at man kan angre på å få et barn. Anonymkode: 3eefd...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå