AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Min stesøster var potte sur på julaften. Hun kjøpte ei flaske vin til mamma, mens vi andre kjøpte gaver som kostet litt mer. Mamma er ikke hennes mor. Hun fikk dunjakke av mamma, mens vi andre fikk varmepumpe. Barna mine fikk mye, mens hennes datter fikk lite.. hun satt på badet og grein og laga mye drama. Hun har lagt kanskje 1000 kr totalt i alle gavene hun gir. Inkl hennes eget barn, tantebarn og foreldre. men forventer store gaver tilbake. Hun hadde ikke kjøpt gave til egen mor, fordi hun hadde «glemt» det.. men fikk 5000 av egen mor. Hun har ikke dårlig råd, men gjerrig. Har bestilt seg tur til Paris i Jan. Ei uke, og hun har nettopp vært i new York på venninne tur.. men i familieselskap skal alle synes synd på henne som er alene mor og klager over dårlig råd. Hun har 850.000 i året og reiser mye, har dyre klær og nyter livet. Hun er den som alltid skal komme til dekket bord og ikke yte. Vil gjerne få, men ikke gi selv Anonymkode: a9678...f89 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Du er klar over at din stesøster er lik 50 prosent alle andre kvinner? Anonymkode: e9a40...c37 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Og nå sitter du og sutrer på Kvinneguiden... Jaja, den ene er visst ikke mye bedre enn den andre. Anonymkode: d4823...365 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Min stesøster var potte sur på julaften. Hun kjøpte ei flaske vin til mamma, mens vi andre kjøpte gaver som kostet litt mer. Mamma er ikke hennes mor. Hun fikk dunjakke av mamma, mens vi andre fikk varmepumpe. Barna mine fikk mye, mens hennes datter fikk lite.. hun satt på badet og grein og laga mye drama. Hun har lagt kanskje 1000 kr totalt i alle gavene hun gir. Inkl hennes eget barn, tantebarn og foreldre. men forventer store gaver tilbake. Hun hadde ikke kjøpt gave til egen mor, fordi hun hadde «glemt» det.. men fikk 5000 av egen mor. Hun har ikke dårlig råd, men gjerrig. Har bestilt seg tur til Paris i Jan. Ei uke, og hun har nettopp vært i new York på venninne tur.. men i familieselskap skal alle synes synd på henne som er alene mor og klager over dårlig råd. Hun har 850.000 i året og reiser mye, har dyre klær og nyter livet. Hun er den som alltid skal komme til dekket bord og ikke yte. Vil gjerne få, men ikke gi selv Anonymkode: a9678...f89 Jeg viste ikke at det skjer dramaer i julen. Hun er D…….M Anonymkode: 94428...fa0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 Og hva lurer du på ts…? Anonymkode: 15428...f6e
Roger004 Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker said: Min stesøster var potte sur på julaften. Hun kjøpte ei flaske vin til mamma, mens vi andre kjøpte gaver som kostet litt mer. Mamma er ikke hennes mor. Hun fikk dunjakke av mamma, mens vi andre fikk varmepumpe. Barna mine fikk mye, mens hennes datter fikk lite.. hun satt på badet og grein og laga mye drama. Hun har lagt kanskje 1000 kr totalt i alle gavene hun gir. Inkl hennes eget barn, tantebarn og foreldre. men forventer store gaver tilbake. Hun hadde ikke kjøpt gave til egen mor, fordi hun hadde «glemt» det.. men fikk 5000 av egen mor. Hun har ikke dårlig råd, men gjerrig. Har bestilt seg tur til Paris i Jan. Ei uke, og hun har nettopp vært i new York på venninne tur.. men i familieselskap skal alle synes synd på henne som er alene mor og klager over dårlig råd. Hun har 850.000 i året og reiser mye, har dyre klær og nyter livet. Hun er den som alltid skal komme til dekket bord og ikke yte. Vil gjerne få, men ikke gi selv Anonymkode: a9678...f89 Hvorfor fikk hun ikke like samme som deg? Er det ikke urettferdig ? Eneste løsning gir litt penger til henne fra din del. Så blir hun glad. Hvorfor du nevner hennes reiser hun reiser der hun reiser der betaler du utgiftene ? Hvis nei du har ikke rett å snakke om hennes turer og om hennes klær det er ikke pent. Søster er veldige søt de som har ikke spør dem. Jeg skal aldri la min søster å gråte. Endret 25. desember 2022 av Roger004 Feilskriving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå