AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Bor ikke hjemme lenger, men når jeg er der drikker han hver dag (slik var det dog også når jeg bodde hjemme, men har nok økt med årene). Han drikker alt fra 2-5++ enheter hver dag (dvs 1 øl/1 glass vin). Er vel ikke normalt å drikke HVER dag? Anonymkode: 098bb...e8b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bor ikke hjemme lenger, men når jeg er der drikker han hver dag (slik var det dog også når jeg bodde hjemme, men har nok økt med årene). Han drikker alt fra 2-5++ enheter hver dag (dvs 1 øl/1 glass vin). Er vel ikke normalt å drikke HVER dag? Anonymkode: 098bb...e8b Vet ikke hva som er normalt. Min far drikker like mye som din i helger og ferier. I helgene drikker han gjerne fredag, lørdag og søndag. Han drikker også i ukedager hvis han er på jobbreise eller ute og spiser med kollegaer. Jeg synes det er alt for masse. Nesten hver julaften drikker han så mye at han sovner/dupper av under gaveåpningen. Han blir heldigvis sjeldent aggressiv når han drikker. Anonymkode: f1716...6ff
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hva som er normalt. Min far drikker like mye som din i helger og ferier. I helgene drikker han gjerne fredag, lørdag og søndag. Han drikker også i ukedager hvis han er på jobbreise eller ute og spiser med kollegaer. Jeg synes det er alt for masse. Nesten hver julaften drikker han så mye at han sovner/dupper av under gaveåpningen. Han blir heldigvis sjeldent aggressiv når han drikker. Anonymkode: f1716...6ff Ja, han utagerer sjelden på noe vis. Så det er ikke noe problem sånn sett, men bekymrer meg jo for helsen hans. Samt hvorfor han drikker... Sovner ofte i sofaen. I går er første julaften på flere år som jeg kan huske hvor han ikke drakk på besøket. Tok seg et par glass når vi kom hjem i ellevetida. Anonymkode: 098bb...e8b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Hvor gammel er han? Bor han alene? Vet du hvorfor han drikker så ofte, gir han noen «grunn» (unnskyldning)? Anonymkode: c6667...9ec
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 …og, ikke minst, hvor gammel er du? Har du søsken eller noen å støtte deg på? Det suger å være bekymret for sine egne foreldre. Du er tøff som søker svar. Anonymkode: c6667...9ec
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvor gammel er han? Bor han alene? Vet du hvorfor han drikker så ofte, gir han noen «grunn» (unnskyldning)? Anonymkode: c6667...9ec Han er i starten av 50 åra, jeg i midten a 20-årene. Han bor med mine to småsøsken (tenåringer, går på videregående), men han er mye ute på jobbreise (og da går det nok i greie mengder alkohol der også). Nei, ingen grunn, blir litt irritert hvis temaet tas opp. Anonymkode: 098bb...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå