Gå til innhold

Stor forskjell på selvbrunner for ansikt og selvbrunner for hele kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gå til innkjøp av en gradvis selvbrunner, tenkte jeg, har funnet Cosmica sin. Men den har en variant som heter body-lotion, og en som er ment spesifikt for ansikt, den ene er 200ml, andre 50ml.

Kan jeg bruke bodylotion-varianten i ansiktet? Hva er egentlig forskjellen mellom disse?

Bodylotion: https://www.apotera.no/cosmica-sunkissed-body-lotion-200ml

Ansiktet: https://www.apotera.no/cosmica-sun-kissed-face-cream-50ml

Anonymkode: 3c9d5...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* selvbruner 😉

Anonymkode: 27262...9a1

• Liker 1
Skrevet

Ofte er den for ansikt uten kvisetriggende ingredienser, men den du har linket til har like kvisetriggende ingredienser for ansikt som den for kropp. Da kan du likegjerne bruke samme tuben begge steder 

Anonymkode: 8da94...ff5

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ofte er den for ansikt uten kvisetriggende ingredienser, men den du har linket til har like kvisetriggende ingredienser for ansikt som den for kropp. Da kan du likegjerne bruke samme tuben begge steder 

Tusen takk!

Så i bunn og grunn, er det den eneste forskjellen altså?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tusen takk!

Så i bunn og grunn, er det den eneste forskjellen altså?

Ja tror det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja tror det 

Hmm, er det ikke noe i den ansiktskremen som evt forebygge skjolder og slik i ansiktet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hmm, er det ikke noe i den ansiktskremen som evt forebygge skjolder og slik i ansiktet?

Det har jeg aldri hørt om og det er heller ingenting i ingredienslisten som tilsier det anderledes enn kroppsproduktet

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det har jeg aldri hørt om og det er heller ingenting i ingredienslisten som tilsier det anderledes enn kroppsproduktet

Tusen takk!

Har du erfaring med og bruke bodylotion i fjeset? Gikk det greit for deg? 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tusen takk!

Har du erfaring med og bruke bodylotion i fjeset? Gikk det greit for deg? 😅

Nei jeg får kviser av det med en gang! Eneste som funker for meg er Bondi sands PURE face tanner. Kan få mitt komedogener av den også, altså tette porer men ikke store betente kviser som jeg får av å bruke bodytanner eller vanlig facetanner i ansiktet. Jeg har ekstremt sensitiv hud da, så for andre så kan det gå helt fint. Prøv deg frem :) Skulle du få kviser er hvertfall Pure linjen til bondi sands laget uten kvisetriggende ingredienser. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2022 den 18.29):

Nei jeg får kviser av det med en gang! Eneste som funker for meg er Bondi sands PURE face tanner. Kan få mitt komedogener av den også, altså tette porer men ikke store betente kviser som jeg får av å bruke bodytanner eller vanlig facetanner i ansiktet. Jeg har ekstremt sensitiv hud da, så for andre så kan det gå helt fint. Prøv deg frem :) Skulle du få kviser er hvertfall Pure linjen til bondi sands laget uten kvisetriggende ingredienser. 

Men så forskjellen er i utgangspunktet på det med sensitiv hud? Ingrediensene i både bodylotion og den for ansikt er i bunn og grunn det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...