AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Skal gå til innkjøp av en gradvis selvbrunner, tenkte jeg, har funnet Cosmica sin. Men den har en variant som heter body-lotion, og en som er ment spesifikt for ansikt, den ene er 200ml, andre 50ml. Kan jeg bruke bodylotion-varianten i ansiktet? Hva er egentlig forskjellen mellom disse? Bodylotion: https://www.apotera.no/cosmica-sunkissed-body-lotion-200ml Ansiktet: https://www.apotera.no/cosmica-sun-kissed-face-cream-50ml Anonymkode: 3c9d5...fca
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 * selvbruner 😉 Anonymkode: 27262...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Ofte er den for ansikt uten kvisetriggende ingredienser, men den du har linket til har like kvisetriggende ingredienser for ansikt som den for kropp. Da kan du likegjerne bruke samme tuben begge steder Anonymkode: 8da94...ff5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ofte er den for ansikt uten kvisetriggende ingredienser, men den du har linket til har like kvisetriggende ingredienser for ansikt som den for kropp. Da kan du likegjerne bruke samme tuben begge steder Anonymkode: 8da94...ff5 Tusen takk! Så i bunn og grunn, er det den eneste forskjellen altså? Anonymkode: 3c9d5...fca
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tusen takk! Så i bunn og grunn, er det den eneste forskjellen altså? Anonymkode: 3c9d5...fca Ja tror det Anonymkode: 8da94...ff5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja tror det Anonymkode: 8da94...ff5 Hmm, er det ikke noe i den ansiktskremen som evt forebygge skjolder og slik i ansiktet? Anonymkode: 3c9d5...fca
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm, er det ikke noe i den ansiktskremen som evt forebygge skjolder og slik i ansiktet? Anonymkode: 3c9d5...fca Det har jeg aldri hørt om og det er heller ingenting i ingredienslisten som tilsier det anderledes enn kroppsproduktet Anonymkode: 8da94...ff5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det har jeg aldri hørt om og det er heller ingenting i ingredienslisten som tilsier det anderledes enn kroppsproduktet Anonymkode: 8da94...ff5 Tusen takk! Har du erfaring med og bruke bodylotion i fjeset? Gikk det greit for deg? 😅 Anonymkode: 3c9d5...fca
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tusen takk! Har du erfaring med og bruke bodylotion i fjeset? Gikk det greit for deg? 😅 Anonymkode: 3c9d5...fca Nei jeg får kviser av det med en gang! Eneste som funker for meg er Bondi sands PURE face tanner. Kan få mitt komedogener av den også, altså tette porer men ikke store betente kviser som jeg får av å bruke bodytanner eller vanlig facetanner i ansiktet. Jeg har ekstremt sensitiv hud da, så for andre så kan det gå helt fint. Prøv deg frem Skulle du få kviser er hvertfall Pure linjen til bondi sands laget uten kvisetriggende ingredienser. Anonymkode: 8da94...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 26.12.2022 den 18.29): Nei jeg får kviser av det med en gang! Eneste som funker for meg er Bondi sands PURE face tanner. Kan få mitt komedogener av den også, altså tette porer men ikke store betente kviser som jeg får av å bruke bodytanner eller vanlig facetanner i ansiktet. Jeg har ekstremt sensitiv hud da, så for andre så kan det gå helt fint. Prøv deg frem Skulle du få kviser er hvertfall Pure linjen til bondi sands laget uten kvisetriggende ingredienser. Anonymkode: 8da94...ff5 Men så forskjellen er i utgangspunktet på det med sensitiv hud? Ingrediensene i både bodylotion og den for ansikt er i bunn og grunn det samme? Anonymkode: 3c9d5...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå