AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Møtte en mann på Tinder, han virket kjempe moden og hyggelig i starten. Så møttes vi, etterpå dro vi hjemme hos meg og så film, ble litt klining, men ikke noe mere. Han sa at han liker strenge damer, som bruker tvang, f.eks gi han ris på rumpa. Hvis jeg f.eks ikke liker noe han gjør, så skal jeg fremfor krangel og diskusjon, klaske han til med belte f.eks og hender. Jeg tenkte "wtf". For det første sa jeg til han: jeg er ikke sånn person som bruker tvang, og heller ikke ekstremt rumpe jente", og jeg er ute etter noe seriøst, og ikke tull". Jeg sa også at jeg ikke stoler helt på nye folk når det kommer til datingen, og at jeg ikke er med på å bruke tvang , han kan likeså være en mann som sprer rykter senere: hun slo meg i rumpa, hun er gal". Vet jo ikke hva som er med han. Han har oppført seg veldig rart etter vi møttes og under hele møtet. Ikke nok med det, men vi møttes jo ute i regnet først. Da jeg sa til han hjemme hos meg hva var ditt førsteinntrykk av meg, hans svar: du så ut som en rotte ifra kloakken fordi du var så våt , jakken og håret, men nå ser du kjempe søt og snill ut". Vi skulle se også film på pc, da sa han: oii har du sånn babypc eller?? Jeg har en macbook air, helt vanlig pc. Jeg ville se ferdig filmen og bare få han ut fra hjemmet, men så vi ferdig filmen. Og jeg sa at jeg måtte opp tidlig, at han nå må dra. Han kysset meg da han sa hadet, og sa at han gjerne vil møtes igjen og at han vil noe seriøst, . Jeg sa: vet ikke helt, hva som skjer videre, skal tenke på det.😊 Men han kalte det babypc, gjør narr av ting. Jeg fikk så avsmak fra han, jeg så på dette som kunne startet noe fint og seriøst. Men med alt det han sier og snakker om. Så skal jeg ikke møte han igjen. Han er over 30 år, men sier mye som er rart. Etterpå skriver han melding på snap: "åhh er så rart å tenke på at du skal gi meg ris, eller vil du at jeg skal gi deg ris" jeg skreiv: jeg tvinger ingen til noe som helst, det er jo du som har snakket om ris og alt sånt hele tiden, men jeg bruker ikke tvang på noen, vil ikke ha dårlig rykte på meg, og du trenger heller ikke å gi meg ris". Han sier ting som ikke gir mening, rare ord. Som et lite barn ville ha sagt. Så svarer han: "jeg får ris i mine drømmer". Hjeelp, vurderer å blokke han, men det er jo frekt. Hvordan skal jeg skrive til han om at jeg ikke vil treffes? Jeg er så konfliktssky, og redd han tar avvisning innpå seg tøft. Kan jo være han takler dårlig avvisning.🫢🫢jeg har vært på endel tinder dates, men de har jo ikke vært helt ute sånn på bærtur, dette er den første rare tinderdaten jeg har vært på. Anonymkode: d9463...ffd 1 1
svartkatt Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Hvis det ikke nytter å si at du ikke er interessert i bdsm så er det bare å blokkere. Ikke tenk for mye på det. 5 1 2
BobbySocks Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 "Jeg er nok ikke en bdsm-jente, og tenker vi avslutter her. Lykke til videre i jakten" og så blokkerer du bare. 11 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Jeg tenker ut ifra hva han sa om deg, at du så ut som en rotte fordi du hadde vått hår etc, at dette ikke er noe jeg ville beveget meg innpå. Kan hende han sa det for å skape en reaksjon som kunne ha ført til at det ble en krangel - for så å håpe på å få "vilja" si. Jeg hadde takket nei. Jeg driver selv på med en som er into bdsm og han kunne aldri sagt noe stygt til meg eller tråkket over min grense på den måten. Med en gang jeg sier nei til noe så er det ikke mer "mas" om det heller. Selv når jeg takket nei til anal var det ikke noe mer mas om det, noe jeg nesten synes er rart fordi alle andre jeg har vært borti har fortsatt med maset frem til jeg gav etter. Anonymkode: bc138...65c 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 Han er en tease (liker å dere frem en irritasjon ho deg) som liker å få "straff" i form av slanking, en subgruppe innen submissive i BDSM. Bare send en melding om at dere ikke er kompatible siden han liker spanking og at det bare er å avslutte her siden dere er forskjellige. Anonymkode: 16ee8...6ca 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er en tease (liker å dere frem en irritasjon ho deg) som liker å få "straff" i form av slanking, en subgruppe innen submissive i BDSM. Bare send en melding om at dere ikke er kompatible siden han liker spanking og at det bare er å avslutte her siden dere er forskjellige. Anonymkode: 16ee8...6ca Han liker å fremme irritasjon, men han liker ikke når jeg fremmer irritasjon. F.eks kalte jeg han: lille tulling, da ble han kjempe sur, så på meg med store øyne.Og sa: du skal ikke kalle meg tulling mere eller så skal du få straff neste gang. Jeg som bestemmer". Så ja vanskelig å forstå seg på han😫 Anonymkode: d9463...ffd
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 Ok. Da er han en tease og en switch altså liker han å bytte på å være sub og dom. Uansett er dere ikke kompatible og det er en ærlig sak. Fint p finne ut av det før dere hadde sex da. Anonymkode: 16ee8...6ca 4
Luckiness Skrevet 25. desember 2022 #8 Skrevet 25. desember 2022 Han høres meget sær ut😂 Altså alle har sine lyster og preferanser. Men hele livet kan ikke gå ut på å skulle bli tilfredsstilt. Virker jo som om alt kun handler om å få ris. Vil tro at personer som tenner på bdsm er som vanlige personer ellers, men har bdsm biten når det kommer til det seksuelle. Vil også tro at mange tenner på helt ordinære ting seksuelt også og at det ikke alltid behøver å involvere noe relatert til bdsm. Ville absolutt styrt unna denne personen. Send en melding og skriv at du opplever dere som veldig ulike og at du ikke er ute etter det han ønsker, så prat og dater avsluttes. Blokker dersom han ikke respekterer det og skulle han kontakte deg på andre sosiale medier unngår du å respondere og bare blokkere. Dette virker som en person du må unngå å «mate». 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #9 Skrevet 25. desember 2022 Herregud, jeg hadde aldri gått på date med en slik mann. Og om jeg hadde gjort det, så hadde jeg raskt skrevet at vi dessverre ikke er en match og ønsket han lykke til videre. Jeg er på Tinder selv og møtt en del rare fyrer, men ingen har sagt slike ting til meg. Anonymkode: 957b8...ef8 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 Høres ut som en tørst fyr som også mangler sosiale antenner. Anonymkode: d82ea...962
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #11 Skrevet 25. desember 2022 Han er desperat etter å bli dominert og prøvde hele tiden å fremkalle sinne hos deg. For en taper. Greit nok å være sub men det der er ikke måten å gå frem på for å finne seg en domme! Jeg kan godt dominere og rise menn jeg, men aldri en som holder på på den måten. Hadde blokket han og sett på han som luft Anonymkode: 5901a...3f2 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #12 Skrevet 25. desember 2022 Det der høres ikke ut som noe jeg ville hatt mere kontakt med. Seksuell prat som er såpass rett på sak hører ikke hjemme på første date. Anonymkode: 2b736...ace 2
MuffinStud Skrevet 25. desember 2022 #13 Skrevet 25. desember 2022 Ikke kompatible og han virker problemer med å kombinere samliv og seksualitet. Når det begynner å gå på bekostning av din evne til å fungere normalt, så drar man det for langt. Par slår hverandre normalt ikke som en del av voksen til voksen prat. Jeg liker å bli dominert, men med mindre vi er i ferd med litt oppkjøring for kvelden eller lek, så er ikke dette noe som merkes utenfor soverommet. Og når vi ikke gidder å leke, så gidder vi ikke leke. Det er også ironisk når femdom fetisjen er at kvinnen skal få sin vilje, men allikevel er det den "underdanige" mannen som påtvinger en svært så snever oppfatning om hvordan dette "skal" skje. 2
Pingvinen Skrevet 25. desember 2022 #14 Skrevet 25. desember 2022 Jeg datet en fyr en stund. Plutselig begynte han med at jeg skulle være streng, kommandere han, være hardhendt, at han skulle krype etter meg. Det er virkelig ikke noe for meg. Skulle ønske jeg hadde visst dette før. Måtte avslutte da jeg ikke kan ha ett sånt sexliv. Vær glad han viser det så tidlig 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #15 Skrevet 25. desember 2022 MuffinStud skrev (8 minutter siden): Det er også ironisk når femdom fetisjen er at kvinnen skal få sin vilje, men allikevel er det den "underdanige" mannen som påtvinger en svært så snever oppfatning om hvordan dette "skal" skje. Nettopp. Fryktelig useriøst for oss som er dommes! Anonymkode: 5901a...3f2 1
Elaine Marley Skrevet 25. desember 2022 #16 Skrevet 25. desember 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg