Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker normalt 70 rundt, har gått opp til 75 men magen er så stor høyt oppe at det blir helt forferdelig å gå med. Skal jeg gå opp til 80 blir cupen alt for stor. Har noen noen gode råd? Kan liksom ikke drive å gå uten bh på jobb da det ser vulgært ut men det er heelt forferdelig å ha det på. 

Anonymkode: cb5a7...74d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte sånne myke ammebher/topper, jeg

Anonymkode: a2f41...8b6

Skrevet

Hvis cupen blir for stor så er det vel bare å gå ned i str? 

Anonymkode: c4f6a...c8c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Båndstørrelsen og cupstørrelsen følger jo ikke hverandre. Finn riktig cupstørrelse, og riktig båndstørrelse, så skal du se det blir greit.

Anonymkode: dafde...437

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Hottentått
Skrevet

Gå i en undertøysbutikk og få hjelp. 

Skrevet

Jeg kjøpte et par forlengere, og brukte etterhvert begge. 

I tillegg gikk jeg mye uten bh, ihvertfall hjemme og på butikken. Med løse overdeler var det ikke så synlig. Da kunne jeg holde ut de timene jeg måtte.

Anonymkode: 218e6...dca

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan gå uten bh. 

Anonymkode: 1031b...9e5

Skrevet

Se om du kanskje kan bruke noen uten bøyler isteden for, om det kan være mer behagelig.

Men et annet tips er å finne riktig størrelse. Jeg så meg rundt selv for 2 år siden etter noen bedre BHer, og fant ut at jeg brukte helt feil størrelse. Jeg brukte 80D, men noe som passet mye bedre og var mye mer behagelig var 90B. Større rundt og mindre cup. I teorien er disse nesten søsterstørrelser; der man kan regulere bånd rundt og cup for å finne samme størrelse 90B = 85C og 90B = 95A type. Men det vil ikke akkurat fungere helt over hele spekteret, da ting vil bli ukomfortabel. 

Jeg brukte størrelsesguiden hos Miss Marry of Sweden. Har også kjøpt en del gode bher der fra. Vet noen her på KG snakket om det merke som «gammel dame» merke, men jeg liker komfort 😅 

Anonymkode: 8dded...d17

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Hvis du går opp fra 75 til 80 må du gå ned en bokstav i cup. F.eks fra 75D til 80C.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (1 minutt siden):

Hvis du går opp fra 75 til 80 må du gå ned en bokstav i cup. F.eks fra 75D til 80C.

Ja men da har jeg ingen bokstav å gå ned til da jeg bruker B og 80A blir for stort i cupen 🙈

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men da har jeg ingen bokstav å gå ned til da jeg bruker B og 80A blir for stort i cupen 🙈

Da blir det litt vanskelig ja. 

Tror noen produsenter har AA minste størrelse.

Skrevet

Anbefaler BHer uten spiler. Jeg liker en type fra Lindex. Bruker 80a. Alle BH-butikker mener jeg bør ha 75b men det blir ulidelig trangt. 

Anonymkode: aac29...b7c

Skrevet

Hvis du vanligvis bruker 70A, kan du vel bare droppe BHen, eller gå for en myk ammebh? 

Anonymkode: 5e064...71b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gikk med vanlig bh hele første svangeskapet, halvveis ut i nr 2 taklet jeg plutselig ikke spiler så begynte med ammeBH + forlenger. Du kan også prøve en bralette.

Anonymkode: 62995...3c0

Skrevet

Jeg bruker uten spiler. 

Anonymkode: c14b2...e5b

Skrevet

BH uten spiler eller sportsBH ble redningen her:)

Anonymkode: 71756...96d

Skrevet

Jeg kuttet hele bh styret i 3. trimester. Var sykemeldt så trengte ikke ta meg ut, men om jeg hadde måttet, hadde jeg brukt en myk ammetopp eller sports bh. Spiler bør du hvertfall få vekk!

Skrevet

Jeg brukte BH uten spiler, orket ikke at det strammet rundt. Så hadde sånne myke som ser ut som treningsbh men er i glatt stoff og ikke så stramme som treningsbh. 

Anonymkode: cd358...3b7

Skrevet

Trenings-BH med oppklippet strikk, myk amme-BH i merinoull, eller bare ammesingletter rett og slett ble redningen her. Puppene var så vonde fram til uke 10 omtrent at ingenting kunne presse, men måtte ha litt støtte så de ikke slang rundt og gjorde mer vondt 😊

Anonymkode: d1b5d...83a

Skrevet

Jeg gikk over til amme-BHer så fort mine vanlige BHer ble for små.

Anonymkode: 05192...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...