AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Dere som selv sier dere aldri sitter med nesa i mobilen, har skrudd av varsler og lyd, og gjerne bruker 14 dager på å åpne en melding.... Hvordna holder dere kontakten med nye bekjentskaper, dater? Og hvordan går det? Anonymkode: 14278...251 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Jeg prioriterer hvem jeg holder kontakt med, og treffer dem helst i virkeligheten. Har ikke behov for å ha en sammenhengende evig dialog med folk på sosiale medier når vi heller kan treffes for en kaffe. Anonymkode: 0a3ef...a51 10 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere som selv sier dere aldri sitter med nesa i mobilen, har skrudd av varsler og lyd, og gjerne bruker 14 dager på å åpne en melding.... Hvordna holder dere kontakten med nye bekjentskaper, dater? Og hvordan går det? Anonymkode: 14278...251 Det blir jo da de hver 14 dag da. Eller i mitt tilfelle ca hver 3-6 dag. Får jeg følelser for en mann sjekker jeg telefonen heletiden men før det så orker jeg ikke anstrenge meg og bryte freden fra notifications og stress for en mann jeg knapt kjenner. Anonymkode: 236a7...67c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg prioriterer hvem jeg holder kontakt med, og treffer dem helst i virkeligheten. Har ikke behov for å ha en sammenhengende evig dialog med folk på sosiale medier når vi heller kan treffes for en kaffe. Anonymkode: 0a3ef...a51 Dette. Har ikke noe særlig med dialog på sosiale medier. Det er bare overfladisk dialog. Hvorfor skal jeg sitte med nesen i mobilen når jeg er med folk? Det anser jeg som ekstremt respektløst og ufint mot andre. Jeg har alltid datet menn som har samme syn på dette som meg. Menn som tåler at vi har kontakt en-to ganger i uken. En av de verste turn-off for meg er masete menn som sender masse meldinger daglig Anonymkode: 5908b...a62 5
norw Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det blir jo da de hver 14 dag da. Eller i mitt tilfelle ca hver 3-6 dag. Får jeg følelser for en mann sjekker jeg telefonen heletiden men før det så orker jeg ikke anstrenge meg og bryte freden fra notifications og stress for en mann jeg knapt kjenner. Anonymkode: 236a7...67c Da er det stor fare for at mange menn mister interessen, men betyr jo bare at dere ikke er kompatible. Man må som et absolutt minimum svare hver dag, og så bør det egentlig ikke gå flere timer hver gang. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dere som selv sier dere aldri sitter med nesa i mobilen, har skrudd av varsler og lyd, og gjerne bruker 14 dager på å åpne en melding.... Hvordna holder dere kontakten med nye bekjentskaper, dater? Og hvordan går det? Anonymkode: 14278...251 Jeg har ikke varsler på noe some (snap, insta, messenger osv) Som jeg skrev i en tråd tidligere i kveld, så kan det lett gå 14 dager uten at jeg sjekker some. De jeg holder kontakt med, gjør det via telefon og tekstmeldinger. Enkleste er ofte det beste. Anonymkode: 6c7f0...042 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 norw skrev (4 minutter siden): Man må som et absolutt minimum svare hver dag, og så bør det egentlig ikke gå flere timer hver gang. Det hadde jeg aldri orket. For et mas. Heldigvis er ikke de jeg har datet/vært med hatt det behovet der. Anonymkode: 6c7f0...042 5
Gjest ufiltrert Skrevet 25. desember 2022 #8 Skrevet 25. desember 2022 Jeg ville ikke stolt et sekund på den bullshit unnskyldingen for å ignorere deg. Det er spillet. Late som. Manipulere. Holde deg på tå hev.
norw Skrevet 25. desember 2022 #9 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det hadde jeg aldri orket. For et mas. Heldigvis er ikke de jeg har datet/vært med hatt det behovet der. Anonymkode: 6c7f0...042 Mas? Det er svært få mennesker i Norge som er så travle at de ikke kan svare hver dag. Hvis du ikke har noen minutter å avse, virker det veldig spesielt. 3 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har ikke varsler på noe some (snap, insta, messenger osv) Som jeg skrev i en tråd tidligere i kveld, så kan det lett gå 14 dager uten at jeg sjekker some. De jeg holder kontakt med, gjør det via telefon og tekstmeldinger. Enkleste er ofte det beste. Anonymkode: 6c7f0...042 Men melding /sms er jo også telefon. Jeg snakker ikke om nesa i some. Jrg snakker om mobilen... Anonymkode: 14278...251 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #11 Skrevet 25. desember 2022 norw skrev (Akkurat nå): Mas? Det er svært få mennesker i Norge som er så travle at de ikke kan svare hver dag. Hvis du ikke har noen minutter å avse, virker det veldig spesielt. Drive å sende snaper/instameldinger osv hver eneste dag, er mas. Handler ikke om at man ikke har tid. Handler om at det er et masete bekreftelsesbehov mange voksne i lengden ikke orker å forholde seg til. Er det noe, så ring eller send en sms. Er ikke så vanskelig. Anonymkode: 6c7f0...042 7 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #12 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Drive å sende snaper/instameldinger osv hver eneste dag, er mas. Handler ikke om at man ikke har tid. Handler om at det er et masete bekreftelsesbehov mange voksne i lengden ikke orker å forholde seg til. Er det noe, så ring eller send en sms. Er ikke så vanskelig. Anonymkode: 6c7f0...042 Men hva er forskjellen på å sende en sms og en melding på Snap??? Anonymkode: 14278...251 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #13 Skrevet 25. desember 2022 Ligger noen uleste der 😂 Elsker å legge vekk telefonen noen dager i slengen. Tar lett et par uker på hytta, eller en ferietur en uke uten telefon. Anonymkode: 6c7f0...042 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #14 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva er forskjellen på å sende en sms og en melding på Snap??? Anonymkode: 14278...251 Sms er mer for avtaler og konkrete beskjeder? Snap ser jeg på som unødvendig mas og bekreftelses tomprat. Anonymkode: 236a7...67c 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #15 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva er forskjellen på å sende en sms og en melding på Snap??? Anonymkode: 14278...251 Sms som krever svar hver eneste dag er også mas. Hadde ikke orket det i lengden tror jeg.. skriker «needy» lang vei. har varsler på sms da nær familie, arbeidsgiver osv bruker telefon/sms. avskrudde varsler på alle some er fordi jeg kontrollerer de. Jeg sjekker de akkurat når jeg vil. Ikke fordi de varsler om en eller annen aktivitet. Anonymkode: 6c7f0...042 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #16 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sms er mer for avtaler og konkrete beskjeder? Snap ser jeg på som unødvendig mas og bekreftelses tomprat. Anonymkode: 236a7...67c Nettop👍🏻 Anonymkode: 6c7f0...042 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #17 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sms er mer for avtaler og konkrete beskjeder? Snap ser jeg på som unødvendig mas og bekreftelses tomprat. Anonymkode: 236a7...67c Det kommer jo ann på avsender /mottaker?? Ikke teknologi og type app. Anonymkode: 14278...251 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #18 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sms er mer for avtaler og konkrete beskjeder? Snap ser jeg på som unødvendig mas og bekreftelses tomprat. Anonymkode: 236a7...67c Så en date/kjæreste er ikke viktig å gi bekreftelser? For noen er det kjærlighetsspråket. Veldig rart å ikke klare å svare kjæresten en gang i løpet av dagen om man bryr seg om vedkommende. Man er passe ego om det er slitsomt å tilfredsstille partner eller gjøre partner glad. Anonymkode: b4ba4...445 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #19 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man er passe ego om det er slitsomt å tilfredsstille partner eller gjøre partner glad. Anonymkode: b4ba4...445 Man er passe ego om man bombarderer en kjæreste som opplever det som masete, kun for å nære sitt eget bekreftelsesbehov. Anonymkode: 6c7f0...042 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #20 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man er passe ego om man bombarderer en kjæreste som opplever det som masete, kun for å nære sitt eget bekreftelsesbehov. Anonymkode: 6c7f0...042 Å ha kjæreste i det hele tatt, er jo ett stort bekreftelsesbehov. Anonymkode: bdb5a...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå